T6R

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#1 T6R

Příspěvek od wickey »

Jak tak koukam, vsichni k marrovi jezdi a nikdo o tom nic nenapise :)
takze firma T6R je servis specializujici se na veschny modely Volva. nachazi se na ulici Mezi Vodami v Praze 4 ( http://www.t6r.cz )

Mechanici jsou schopni, znali veci a ochotni poradit a pomoct. Pri vymene kosti stabilizattoru a manzety kola vse probehlo v naprostem poradku, cena za dily a praci byla velmi prijatelna. Jsem spokojen a rad doporucim tento servis vsem volvistum. (kdyz budu opet neco vetsiho potrebovat udelat, rad urazim tech 320 km tam a 320 km zpatky) 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#2

Příspěvek od vcar »

Jojo, taky už jsme měl tu čest je navštívit. Sice mi Katty způsobila orosení čela, ale nakonec maximální spokojenost. :wink: :lol:
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 49
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
Bydliště: Police nad Metují

#3 Poděkování Marrovi

Příspěvek od Pavlik »

Chtěli bychom poděkovat Marrovi za obětavou pomoc při shánění náhr. dílu na naši v40 včera v podvečerních hodinách.Nestihli jsme se rozloučit ani poděkovat,bylo to nadupaný a taky 2 kila domů......................tak tedy DÍK MARRO :wink:
[/b]
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4

Příspěvek od marra »

no hlavně že to tobře dopadlo, vzhledem k tomu kolik jsem měl práce tak jsem ani neregistoval že jste odjeli :lol: :lol:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 49
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
Bydliště: Police nad Metují

#5

Příspěvek od Pavlik »

naše autí po páteční kolizi s přív. vozíkem :cry: :cry: :cry: už je i po opravě ale nestihl sem to vyblejsknout :oops: :oops:
Přílohy
100_1400.JPG
100_1400.JPG (91.55 KiB) Zobrazeno 14117 x
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#6

Příspěvek od Deshi »

no, to je pěkná díra :-(

do čeojste o ťukli??? :shock:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

luk

#7 T6R II

Příspěvek od luk »

jarek.krizan píše:To je věčné téma , značkové díly a servis a "neznačkové" a neznačkový servis. Je to jednoduché v 80% jsou ceny orig. dílů dražší a v 99% jsou značkové servisy dražší v hodinových sazbách. Že je servis neznačkový ještě neznamená, že je horší. Stává se že i v neznačkovém je práce kvalitněji a precizněji odvedená než ve značkovém. Co se týká dílů, tak automobilka si vyrábí jen malé procento, jinak bere od velkovýrobců, kteří samozřejmě dodávají i do servisní obchodní sítě ( je trochu jiná než maloobchodní - samozřejmě kvůli životnostem a zárukám ) , takže i v neznačkovém servisu se můžou použít kvalitní díly jak od značky a ještě o trochu levněji.
Jsou samozřejmě mezi námi tací, co raději jedou do značkového servisu, aby se vyhli riziku, že narazí na neseriózní neznačkový a jsou ochotni za tu jistotu zaplatit.
Tak bych to viděl já.
jako třeba T6R ha ha :evil: :twisted:

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#8

Příspěvek od rpet »

luk píše:
jarek.krizan píše:To je věčné téma , značkové díly a servis a "neznačkové" a neznačkový servis. Je to jednoduché v 80% jsou ceny orig. dílů dražší a v 99% jsou značkové servisy dražší v hodinových sazbách. Že je servis neznačkový ještě neznamená, že je horší. Stává se že i v neznačkovém je práce kvalitněji a precizněji odvedená než ve značkovém. Co se týká dílů, tak automobilka si vyrábí jen malé procento, jinak bere od velkovýrobců, kteří samozřejmě dodávají i do servisní obchodní sítě ( je trochu jiná než maloobchodní - samozřejmě kvůli životnostem a zárukám ) , takže i v neznačkovém servisu se můžou použít kvalitní díly jak od značky a ještě o trochu levněji.
Jsou samozřejmě mezi námi tací, co raději jedou do značkového servisu, aby se vyhli riziku, že narazí na neseriózní neznačkový a jsou ochotni za tu jistotu zaplatit.
Tak bych to viděl já.
jako třeba T6R ha ha :evil: :twisted:
he? vysvetlit, pls...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

GDPR_user

#9

Příspěvek od GDPR_user »

luk píše:
jarek.krizan píše:To je věčné téma , značkové díly a servis a "neznačkové" a neznačkový servis. Je to jednoduché v 80% jsou ceny orig. dílů dražší a v 99% jsou značkové servisy dražší v hodinových sazbách. Že je servis neznačkový ještě neznamená, že je horší. Stává se že i v neznačkovém je práce kvalitněji a precizněji odvedená než ve značkovém. Co se týká dílů, tak automobilka si vyrábí jen malé procento, jinak bere od velkovýrobců, kteří samozřejmě dodávají i do servisní obchodní sítě ( je trochu jiná než maloobchodní - samozřejmě kvůli životnostem a zárukám ) , takže i v neznačkovém servisu se můžou použít kvalitní díly jak od značky a ještě o trochu levněji.
Jsou samozřejmě mezi námi tací, co raději jedou do značkového servisu, aby se vyhli riziku, že narazí na neseriózní neznačkový a jsou ochotni za tu jistotu zaplatit.
Tak bych to viděl já.
jako třeba T6R ha ha :evil: :twisted:
Také prosím o vysvětlení nějak jsem nepochopil jak je to míněno.

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#10

Příspěvek od rpet »

rpet píše:
luk píše:jako třeba T6R ha ha :evil: :twisted:
he? vysvetlit, pls...
tak jak?? podle emotikonu jsem si nejak odvodil, ze je to negativni narazka na T6R, a rad bych znal uplny nazor od LUKa. No jo, no. Kopnout umi kazdej, obhajit kopnuti uz je slozitejsi...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Miras
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 111
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Dolany u Kralup

#11

Příspěvek od Miras »

Taky budu strašně rád, až nám podrobněji vysvětlíš význam tvý narážky :evil: Protože jenom díky T6R servisu je moje Volví v daleko lepším stavu, než když jsem ho koupil od (rádoby) Volvo prodejců :!: Takže pokud chceš někoho bezdůvodně napadat a urážet, tak si najdi někoho jinýho!!!
_________________
V70 2,5 TDi 1999 103 kW D5252T automat 230.000 km - Nemesis

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#12

Příspěvek od black hawk »

luk píše:
jarek.krizan píše:To je věčné téma , značkové díly a servis a "neznačkové" a neznačkový servis. Je to jednoduché v 80% jsou ceny orig. dílů dražší a v 99% jsou značkové servisy dražší v hodinových sazbách. Že je servis neznačkový ještě neznamená, že je horší. Stává se že i v neznačkovém je práce kvalitněji a precizněji odvedená než ve značkovém. Co se týká dílů, tak automobilka si vyrábí jen malé procento, jinak bere od velkovýrobců, kteří samozřejmě dodávají i do servisní obchodní sítě ( je trochu jiná než maloobchodní - samozřejmě kvůli životnostem a zárukám ) , takže i v neznačkovém servisu se můžou použít kvalitní díly jak od značky a ještě o trochu levněji.
Jsou samozřejmě mezi námi tací, co raději jedou do značkového servisu, aby se vyhli riziku, že narazí na neseriózní neznačkový a jsou ochotni za tu jistotu zaplatit.
Tak bych to viděl já.
jako třeba T6R ha ha :evil: :twisted:
aha zase někdo kopnul do vosího hnízda co?to víš Luku tady tohle moc rádi nemaj.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#13

Příspěvek od drewid »

Tak už nám to vysvětlete a nehádejte se ! Nevím na kterou stranu se přidat, když nevím kdo je zlej a kdo dobrej :lol: 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14

Příspěvek od dali »

drewid píše:Tak už nám to vysvětlete a nehádejte se ! Nevím na kterou stranu se přidat, když nevím kdo je zlej a kdo dobrej :lol: 8)
Zlý maj vždycky černý auta 8)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#15

Příspěvek od jarek.krizan »

dali píše:
drewid píše:Tak už nám to vysvětlete a nehádejte se ! Nevím na kterou stranu se přidat, když nevím kdo je zlej a kdo dobrej :lol: 8)
Zlý maj vždycky černý auta 8)
tak to já jsem pak anděl :lol: :lol: :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#16

Příspěvek od Sibr »

jarek.krizan píše: tak to já jsem pak anděl :lol: :lol: :lol:
Seš :wink: !! A na tebe Dali si dáme pozor :x .............. :lol: :D :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#17

Příspěvek od drewid »

Tak beru že na nějakou náročnější opravu nové S80 ky asi nemá smysl jezdit k T6R. Ale že by marra "neuměl" starší typy ? Navíc když tu jsou jen samé pozitivní reference (tedy až na tuhle jednu, asi)? Nechci spustit flame, jen mě to překvapuje :shock:

BTW - stejně si myslím že z toho ten flame bude :D
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18

Příspěvek od jarek.krizan »

Co se týká T6R a jiných neznačkových servisů, tak situace z pohledu servisáka není zase až tak jednoduchá. Pokud bude absolvovat všechna školení i na nové modely ( vývoj jde strašně rychle ) a bude investovat stále do novější diagnostiky a dokumentace, tak bude muset nastavit tak vysokou hodinovou sazbu aby nezkrachoval, jenže to zase budou všichni bečet jak je drahý. Tak se většinou volí kompromis, jenže ten má zase daleko k dokonalosti. Takže každý si může vybrat sám. Nikdo není k ničemu nucen a jestli má novější vůz a pojede do značkového nebo neznačkového je čistě jeho volba.
Je třeba si uvědomit, že to v T6R a jim podobných nemají lehké a jejich snaha a práce je nedoceněná. To není jen obyčejné měnění dílů a komponentů ale taky po práci shánění nových informací a naučení se nových postupů apod. . Dnes je ze všeho nejdůležitější správná diagnóza, vyměnit vadný díl ( musí se přijít na to taky který, což není vždy tak jednoduché a při omylu pěkně drahé ) ale hlavně přijít na to proč odešel, protože jinak odejde znova.
Je toho pomalu na celou knihu, tak jen tak stručně a doufám že i pochopitelně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#19

Příspěvek od Miki »

Takže, protože tato diskuze sklouzla do osobní roviny a není v ní kromě vzájemného osočování jediná konkrétní výtka/zkušenost se servisem T6R bude dnes v 17:00 smazána, pokud se některý z diskutujících chce podělit o své zkušenosti s nějakým servisem, má možnost založit vlákno v sekci " Firmy & kontakty ". V případě nějakých vašich námitek máte možnost do doby než bude toto zde smazáno se na mě obrátit a to jak přes SZ tak i telefonicky.

moderátor Miki
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#20

Příspěvek od dali »

Jako člen pouze fóra do toho asi nemám co kecat, ale topik bych nemazal, cenzura tohoto typu je to nejhorší, co v tomhle momentě můžeš udělat, teda pokud neni tvoje priorita servisu T6R škodit. Naopak bych požádal lidi mající ať už pozitivní nebo negativní zkušenost s T6R ať se zde vyjádří. Obrázek ať si z toho co vznikne pak udělá každej sám.
Tabuizovat tohle téma mi silně zavání starými časy...

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#21

Příspěvek od Jarda S40 »

Miki, tentokrát souhlasím s Dalim. Odmaž osobní útoky, pokud mají hoši nějaké osobní zkušenosti s T6R pak ať je napíší. Asi by bylo načase toto rozštípnout jednou pro vždy! Promiň Romane, ale místo útoků na Blacka tady popiš své osobní zkušenosti s T6R, jak se ti spolupracovalo, nakolik splnili tvé představy časové, cenové a podobně. Tím jim poskytneš větší službu. Black má zase asi zkušenosti z druhé strany mísy, může ocitovat své zákazníky a každej ať si udělá obrázek sám. Ale bez osobních útoků a výpadů. A taky si prosím uvědomte, že Marra není T6R a naopak. Takže pokud se vám v 11.00 v noci poseje v Praze auto, nevoláte T6R, ale Marru! A berte v potaz, že každému se občas něco nepovede a dá se něco zkritizovat. Já osobně mohu u Marry pochválit jen ochotu, jiné zkušenosti osobní v podstatě nemám, o Filipovi (který pro mě představuje T6R) zase nevím skoro nic. Tyto zkušenosti by se dali potom zmoderovat a napsat do kontaktů. Víc mě nenapadá, ale pravda je, že tu nemá cenu jednou měsíčně číst narážky na T6R či Marru. Potom bych vše mimo tento topik mazal či do něj přesouval.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#22

Příspěvek od dali »

Začnu u svý zkušenosti:
Nejmenovaný Volvoservis: (jsou to velice příjemný a ochotný lidi, takže nebudu konkrétní)
- výměna tyček řízení - po opravě mi demontovaný špatně zabalený starý tyčky hodili na podlahu před sedadlo spolujezce (bez upozornění, že jenom leží v roztrženým igelitu) vazelína mi zašpinila koberec :-(
- rozsvěcející se kontrolka nouzového režimu spojená se ztrátou výkonu - přečtení paměti - diagnóza - plnící tlak příliš vysoký - vysvětlení mechanika - asi jste někde při předjíždění přetočil turbo :?: :?: :?: :!: :roll: :roll: :roll: Vrácení auta z opravy. Opětovné rozsvícení kontrolky 1km od servisu. Známej kterej dělá hlavně TDIčka VW (BTW taky pěkný prase, když mi měnil těsnění házel demontovaný díly jen tak do kufru :twisted: :twisted: :twisted: ) po projetí auta konstatoval -máš v p..i váhu vzduchu, zkus tuhle - namontoval, a ejhle, bylo po problému :D

Seřízení předvstřiku:
BOSCH servis Rada Soběslav - ani neskamarádili komp s autem :cry:
T6R- v sobotu po obědě jsem zavolal Márovi, jestli by se někdy nenašel čas na seřízení- on na to: máš teď čas? tak pojeď!
Automechanik nejsem, ale celej život se hrabu v různejch nejčastějc dvoukolovejch krámech. Jeho počínání ve mně budilo dojem, že na 100% ví co dělá. Seřízený to bylo během chvilky. Nějakej garážista s poloviční hodinovou sazbou by do toho třeba 3 hodiny čuměl jak husa do flašky, takže by to ve finále vyšlo na stejný peníze, s rizikem, že se to celý bude muset dělat znovu.
Třeba pro mně majícího takovou práci, že nevím, co budu dělat za 2 dny, je hlavně přístup, kdy se nemusím objednávat 3 neděle dopředu ideální.

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#23

Příspěvek od Miki »

Opakuji, že pokud mají "hoši" nějaké osobní zkušenosti se servisy tak tyto mají být jako vlákna v sekci " Firmy & kontakty ", a protože toto vlákno je pouze neurčitým/nekonkrétním osočením T6R navazujícím na obecnou informaci od Jarka Křižana, jsem i nadále pro jeho smazání. Pokud umíte číst tak je Vám jasné, že nechci žádné téma "tabuizovat" a tímto se také důrazně ohrazuji za mé napadení od Daliho z chuti cokoli cenzurovat, opravdu zde nejde o "staré časy " ale pouze o to, že konkrétní zkušenost má být konkrétní a má být v patřičné sekci, všechno ostatní jsou jen plané řeči. A pokud se někdo té konkretizace bojí tak namá ani naznačovat, protože buď si za svým názorem stojím, nebo mlčím, třetí cesta neexistuje. Co se týče vyjádření se lidí co mají jakékoli zkušenosti se servisem T6R, tak jsou samozřejmě vítány, a to prosím stejně jako jakékoli jiné informace týkající se jakéhokoli jiného servisu, ale ne zde a ne takto. Je možné založit v patřičné sekci vlákno T6R a vložit do něj některé příspěvky, které s ním jsou spjaty. ( black hawk so duben 28, 2007 9:18 ------ drewid so duben 28, 2007 9:21 ------- black hawk so duben 28, 2007 10:58 ------- jarek křižan so duben 28, 2007 10:58 ------- black hawk so duben 28, 2007 11:07 ------ Dali út květen 01, 2007 12:20 ) ostatní příspěvky jsou pouze bahno.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#24

Příspěvek od wickey »

panove, k cemu zakladat? kdyz uz zalozene davno je... prosim pokracujte. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=6342
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#25

Příspěvek od Jarda S40 »

4 Miki - nechal bych to doproběhnout, pak se nabízím, že ty přízpěvky zmoderuji třeba v pátek a výcuc takto vzniklý přesunu do kontaktů, souhlas? Zatím jako bahno vidím opravdu asi ty dva poslední přízpěvky. Jinak právě proto, že jde o T6R a asi i Marru, je potřeba postupovat opatrně, neb je to téma budící nezaslouženě moc emocí. Za cokoliv jiného budeš napaden, že jim nadržuješ a tabuizuješ. Prostě bych to rozsekl jednou pro vždy.
Ale začal jsi to tady připomínkovat ty a navíc je to sekce Ondry, tak s tím dělejte co chcete. :wink:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“