A jak by psi řešil reklamaci?U e-shopu? Nebo u mechanika?E-shop ti napíše,že to bylo špatnou montáží a mechaik bude tvrdit,že byl špatný díl.Co teď?Odstavíš auto na dva roky,zaplatíš si soudního znalce a budeš se muset rozhodnout,jestli budeš žalovat mechanika nebo e-shop.ms231 píše:No. I tohle si vzdycky opakuju, kdyz musim do servisu, abych si nepripadal sizeny:)
Kazdopadne, kdyby to bylo jenom takhle, tak bych udelal to, proc rikas, ze jsou dily v servise drahy, a sice objednal z eshopu, pockal 14 dni, privezl a nechal jenom namontovat. Proste bych si koupil sluzbu toho cloveka, ktera je placena treba 1000 na hodinu. Kdyz by to nesedelo, on s tim najel na hever, sundal kotouce, nepasuje, nandal stary, delal to hodku, dam mu litr. Kdyz by to pasovalo, on to hodku menil, dam mu litr. To ale nejde, jen s priplatkem 500 na hodinu, protoze mam vlastni dil. Takze se asi pocita, ze nejaky vyvar bude i z dilu.
Budu rád,pokud mi to objasníš.