Zvětšení středových děr alu kol
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#1 Zvětšení středových děr alu kol
Prosím, nemáte někdo kontakt na někoho nebo nevíte o někom, kdo by měl na to vybavení a chuť a čas na zvětšení středové díry alu disků ze současných 63,x mm na 65,1 mm? Disky jsou velké 17" x 7J, rozteč klasika Volvo 5 x 108. Ideálně Praha nebo východní část Středočeského kraje.
Díky moc.
Díky moc.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zvětšení středových děr alu kol
Zkus pana Drástu. Jezdím k němu již léta s koly a je s ním dobrá domluva.
Když není člověk za frajera (na ty je vysazen) a nepospíchá, je s ním dobrá dohoda.
V Čimicích, Praha 8.
http://www.opravydisku-svareni.com
Když není člověk za frajera (na ty je vysazen) a nepospíchá, je s ním dobrá dohoda.
V Čimicích, Praha 8.
http://www.opravydisku-svareni.com
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#3 Zvětšení středových děr alu kol
Díky moc, zkusím.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Zvětšení středových děr alu kol
Bude to umět každej, kdo rovná disky. Každej koho jsem se tehdy ptal to uměl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 Zvětšení středových děr alu kol
Co jsem se ptal já tam, kam vozíme disky na opravu, tak jsou schopni to udělat pouze u disků 16" a menších. Větší disk prostě do soustruhu neupnou. Další by sice upnul, ale nejdřív by si musel vyrobit adaptér, a na to teď nemá čas. Atd., atd.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#6 Zvětšení středových děr alu kol
Ahoj, řešil to ještě někdo další? Kolik to tak vychází za disk? Chtěl bych nechat udělat disky 18’’ z 63.4 na 65.1
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Zvětšení středových děr alu kol
u nás na Plzeňsku to dělá borec za 100 kč/disk tuším. a je to frajer, srovná i nemožný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 32
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#8 Zvětšení středových děr alu kol
Ondra má pravdu, dělá to pan Zdeněk Albl, Čižice 64
#9 Zvětšení středových děr alu kol
Nakonec mi to nebylo doporučeno z bezpečnostních důvodů tak to nechám být asi
#10 Zvětšení středových děr alu kol
Disk drží na šroubech, ne na středový díře. Já bych se toho vůbec nebál.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Zvětšení středových děr alu kol
Proc neco nedelat, nebo proc to nejde, se vzdy hleda/zduvodnuje lip...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#15 Zvětšení středových děr alu kol
Nevím na jaké to má být auto a tyhle problémy jsem neřešil, ale středová díra to opravdu nedrží. Už jen z toho důvodu, že se tam dávají do větších děr plastové středící kroužky.
Takže to opravdu drží na sílu jen šrouby. Středová díra to "jen"drží na správném místě, aby to neházelo.
A těď k věci o kolik to musí být zahloubeno? Pokud vím, středění má na starosti jen asi pár milimetrů středícího průměru na náboji.
Pokud bych to řešil pro své auto, vyrobil bych ruční záhlubník vedený původní dírou se třemi stavitelnými noži a vytočil bych to ručně. V tomto případě je to jen 1mm na poloměru (a maximálně 10mm do hloubky), takže by to šlo velice snadno.
Takže to opravdu drží na sílu jen šrouby. Středová díra to "jen"drží na správném místě, aby to neházelo.
A těď k věci o kolik to musí být zahloubeno? Pokud vím, středění má na starosti jen asi pár milimetrů středícího průměru na náboji.
Pokud bych to řešil pro své auto, vyrobil bych ruční záhlubník vedený původní dírou se třemi stavitelnými noži a vytočil bych to ručně. V tomto případě je to jen 1mm na poloměru (a maximálně 10mm do hloubky), takže by to šlo velice snadno.
#16 Zvětšení středových děr alu kol
Nevidím pro to žádný důvod! Nebo ty myslíš že plastové distanční kroužky něco udrží?
Kolo vždycky drží na šroubech, ne na středové díře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 146
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#17 Zvětšení středových děr alu kol
Primárně určitě drží na šroubech, ale až vymeteš pořádnou díru a že jich za ten rok je, tak si vzpomeň na to osazení. Nevim jak ty, ale už jsem viděl dost urvanejch šroubů a vytržených závitů přímo v náboji.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 Zvětšení středových děr alu kol
63,4 vs 65,1 opravdu to s tim vymetenim diry myslis vazne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#19 Zvětšení středových děr alu kol
Kluci, tato úprava je opravdu v pohodě. Řešil jsem to na Volvo XC90 (které dvakrát lehké není) a zvětšoval jsem o to obrovské množství milimetrů origo Cratusy 18''.
Pokud tedy najdeš někoho, kdo ti to udělá dobře, tak s tím není sebemenší problém a "masa" na tom disku je dostatek.
Pokud tedy najdeš někoho, kdo ti to udělá dobře, tak s tím není sebemenší problém a "masa" na tom disku je dostatek.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Zvětšení středových děr alu kol
Basstl: disk drží primárně na styčné ploše kotouč/disk a šrouby nebo matky ho k ní přimačkávají. Nicméně opravdu je bezpečnější, přesnější a jistější, pokud kolo držá na náboji a šrouby jsou namáhány jen rotací kola a ne jeho nestabilitou "nahoru/dolu". Středící kroužky, ideálně ještě z 3D tiskárny jsou za mě velký NENE. Níže píšu argument, proč si myslím, že středová díra dělá opravdu důležitou práci.
Zvětšení středových děr je uplně v klidu, tam se neni čeho bát. Origo volvo kola mají ocelovou vložku (ty co mi prošly rukama) právě v místě středové díry + některý i pod sedlama šroubů.
Zvětšení středových děr je uplně v klidu, tam se neni čeho bát. Origo volvo kola mají ocelovou vložku (ty co mi prošly rukama) právě v místě středové díry + některý i pod sedlama šroubů.
#21 Zvětšení středových děr alu kol
Já mám doma 14 origo sad kol, ale vložku nemá žádný.
Za mě je plastový kroužek úplně v pohodě. To kolo nemá kam uhnout.
Jezdil jsem na tom asi 12 let a nikdy jsem s tím neměl problém.
V případě ubrání materiálu o 0,85mm bych se opravdu nebál že se sníží bezpečnost.
Za mě je plastový kroužek úplně v pohodě. To kolo nemá kam uhnout.
Jezdil jsem na tom asi 12 let a nikdy jsem s tím neměl problém.
V případě ubrání materiálu o 0,85mm bych se opravdu nebál že se sníží bezpečnost.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 31 Odpovědi
- 15253 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 4 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 modrá-sedan
-
- 126 Odpovědi
- 12815 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq
-
- 2 Odpovědi
- 543 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 483 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Venca70