El. předehřev motoru do zásuvky
- Autor
- Zpráva
#26 El. předehřev motoru do zásuvky
Jó, tak jasně. Já se pak o zkušenosti podělím. Asi to půjde na jednu š.o1 TDI, na jednu gejku D5, a na moje ladné V70/TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#27 El. předehřev motoru do zásuvky
na allegru vychází ještě pár desetikorun míň... Mě by se to taky celkem líbilo, nechci lézt do mrazový zátky (calix), ale bojim se že životnost nebude zázračná...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#28 El. předehřev motoru do zásuvky
Přesně tak navíc calix má pro TDI minispirálečinečinenku (asi pod ní není prostor), takže to je pro mě naprd. A dál - candix nám za tři litry dá pouze samotížku. Teď ta zátka... ale zase pro ně (calix) hovoří jejich volví původ, a snad i léta zkušeností. Tady pro tu údajně německou ludru hovoří snadná montáž, polská cena a nucený oběh. Mě se to líbí čím dál víc...Ondra. píše:na allegru vychází ještě pár desetikorun míň... Mě by se to taky celkem líbilo, nechci lézt do mrazový zátky (calix), ale bojim se že životnost nebude zázračná...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#29 El. předehřev motoru do zásuvky
je to všelék pro členy klubu nízké komprese ale otázka jestli to přežije jednu sezonu asi počkam napřesrok až to vyzkoušíš
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#30 El. předehřev motoru do zásuvky
no já se letos rozhodl do chrochta pro Defu (zatim na cestě), tak sem taky docela zvědavej ako to bude šlapat...
#31 El. předehřev motoru do zásuvky
Hoď sem trochu víc info
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#32 El. předehřev motoru do zásuvky
V podstatě to samý co Calix - http://www.molpir.com/blade/c/45/elektricky-predehrev.html
ale šel sem pouze cestou základního topnýho tělesa do bloku...
ale šel sem pouze cestou základního topnýho tělesa do bloku...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#33 El. předehřev motoru do zásuvky
Chlapci a nemontovalo Volvo něco takovýho do dvojek?
Myslím že mám v motorovém prostoru hadici směřující ku mřížce před chladičem, se stejnou koncovkou.
Nemá to nějaký dvojkař ještě origo celý namontovaný?
Myslím že mám v motorovém prostoru hadici směřující ku mřížce před chladičem, se stejnou koncovkou.
Nemá to nějaký dvojkař ještě origo celý namontovaný?
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#34 El. předehřev motoru do zásuvky
Volvo ponuka na redbloky kit, montuje sa miesto mrazovej poistky. Mam ho doma a caka uz 2 roky na namontovanie.lookens píše:Chlapci a nemontovalo Volvo něco takovýho do dvojek?
Myslím že mám v motorovém prostoru hadici směřující ku mřížce před chladičem, se stejnou koncovkou.
Nemá to nějaký dvojkař ještě origo celý namontovaný?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#35 El. předehřev motoru do zásuvky
Ahojte, trochu taky uvažuju o montáži toho předehřevu s oběhovým čerpadlem (hlavně kvůli tomu, že to po sobě snad nezanechá moc velkou škodu až to budu házet do popelnice).
Našel jsem ho za 2250,- kč: http://www.elektrowarm.cz/products/d-12-8002
Ale nějak si nejsem jistý co to udělá v autě - v návodu se někde píše, že má být naplno otevřené topení a já nevím jak to je u V40 s automatickou klimou s vypnutým zapalováním. Zůstane ventil v takové poloze jako je nastaven na ovladači, nebo se po vypnutí klíčku úplně otevře nebo zavře?
Našel jsem ho za 2250,- kč: http://www.elektrowarm.cz/products/d-12-8002
Ale nějak si nejsem jistý co to udělá v autě - v návodu se někde píše, že má být naplno otevřené topení a já nevím jak to je u V40 s automatickou klimou s vypnutým zapalováním. Zůstane ventil v takové poloze jako je nastaven na ovladači, nebo se po vypnutí klíčku úplně otevře nebo zavře?
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#36 El. předehřev motoru do zásuvky
Žádný ventil tam není, teplotu řídí klapky rozvodu vzduchu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#37 El. předehřev motoru do zásuvky
Žádný ventil = žádný problém. Díky za radu
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
#38 El. předehřev motoru do zásuvky
Tak já to sem zapoměl napsat, jak jsem dopadl. Mám to nainstalovaný. Dal jsem to na vývod vody z radiátoru, kábl jsem krásně protáhl pod stěrače, takže se nemusím ani ohýbat, ani otvírat hauptnu. Konec káblu jsem zacpal ustřiženým protikusem. No a teď k účinosti. Nevím, jestli jsem něco udělal špatně, ale v podstatě mě to funguje asi takto - během pár minut to ohřeje vodu na tolik stupňů, že to termostat vypne (uvedeno 50-55°C), za chvíli to znovu sepne a pořád dokola. Jakoby to ta turbínka neuměla protlačit celým vodním systémem. Takže vlezu do auta, a i po hodině se ručička teploty neodlepí. Otázka je, na kolika stupních právě začíná (zlatý BMW). Nicméně, funguje to pro mě tak nějak dostačujícně. Protože i v obrmrazech vůbec nežhavím. Auto chytne na ťuk, a to má pro mě velký přínos. Další plus je, že se to určitě ohřívá mnohem mnohem rychleji. Řekl bych, že tak již po kilometru jízdy automat spouští větrák, ručička konečně začíná stoupa... takže ideál to prostě není, ale za pár korun je pořešen mnohdy hodně dlouhý start D5252T, a rozhodně se ohřívá rychleji. Takže za dva a půl litru dobrý montáž cca 5-10 minut. V té sedmdesátce je totiž tolik místa za motorem, že je to skoro radost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#39 El. předehřev motoru do zásuvky
základem montáže je brát vodu z hlavy,ohřat ji,prohnat topením a poslat zpět,obráceně ji tlačíš do hlavy proti zavřenýmu termostatu. Musíš brát studenou z motoru,ne teplou cpát dovnitř. Je to tak i u nezávislýho tepení,když to dáš obráceně,aby jsi primárně ohříval motor a sekundárně topil,taky se přehřívá,není mi jasný proč,ale je to tak...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#40 El. předehřev motoru do zásuvky
takze to fici a co kdyz nastartujes a nechas to bezet zaroven z motorem neohreje se rychlejimr1 píše:Tak já to sem zapoměl napsat, jak jsem dopadl. Mám to nainstalovaný. Dal jsem to na vývod vody z radiátoru, kábl jsem krásně protáhl pod stěrače, takže se nemusím ani ohýbat, ani otvírat hauptnu. Konec káblu jsem zacpal ustřiženým protikusem. No a teď k účinosti. Nevím, jestli jsem něco udělal špatně, ale v podstatě mě to funguje asi takto - během pár minut to ohřeje vodu na tolik stupňů, že to termostat vypne (uvedeno 50-55°C), za chvíli to znovu sepne a pořád dokola. Jakoby to ta turbínka neuměla protlačit celým vodním systémem. Takže vlezu do auta, a i po hodině se ručička teploty neodlepí. Otázka je, na kolika stupních právě začíná (zlatý BMW). Nicméně, funguje to pro mě tak nějak dostačujícně. Protože i v obrmrazech vůbec nežhavím. Auto chytne na ťuk, a to má pro mě velký přínos. Další plus je, že se to určitě ohřívá mnohem mnohem rychleji. Řekl bych, že tak již po kilometru jízdy automat spouští větrák, ručička konečně začíná stoupa... takže ideál to prostě není, ale za pár korun je pořešen mnohdy hodně dlouhý start D5252T, a rozhodně se ohřívá rychleji. Takže za dva a půl litru dobrý montáž cca 5-10 minut. V té sedmdesátce je totiž tolik místa za motorem, že je to skoro radost.
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
#41 El. předehřev motoru do zásuvky
Já to dělal podle tohoto návodu. Termostat mě také prošel hlavou. Ale pozor - teď si teda už nejsem jist ničeho. Myslel jsem si, že do/z topení není žádná cesta zavřená? Termostat má otvírat vodu do chladiče né?
Scofe, to jsem nezkoušel. Ale myslím že by to fungovalo. Jenomže to je to kouzlo předehřevu pryč. Mám to napojený na spínací hodiny, naprogramovaný na můj odjezd za denní chlebem.
Scofe, to jsem nezkoušel. Ale myslím že by to fungovalo. Jenomže to je to kouzlo předehřevu pryč. Mám to napojený na spínací hodiny, naprogramovaný na můj odjezd za denní chlebem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#42 El. předehřev motoru do zásuvky
No ted sem koukal ze ty el predehrevy se opravdu davaj takhle. Jen nechápu proč ti to termostat vypne už při tak nízký teplotě... Melo by to nahrat pod teplotu termostatu-coz je cca do 80ti stupnu a pak točit vodu a chladnout...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#43 El. předehřev motoru do zásuvky
No, všechny tyto předehřevy nahřívají pouze do 50-55°C. Ale to by bylo v pohodě, pokud by vlastně tyto stupně měla všechny voda v okruhu. Ale to nemá. Prostě jakoby to nedokázalo tu vodu pravidelně otočit.
#44 El. předehřev motoru do zásuvky
V návodu píšou 80°C tam se to vypne a u 55°C zapne.mr1 píše:No, všechny tyto předehřevy nahřívají pouze do 50-55°C. Ale to by bylo v pohodě, pokud by vlastně tyto stupně měla všechny voda v okruhu. Ale to nemá. Prostě jakoby to nedokázalo tu vodu pravidelně otočit.
#45 El. předehřev motoru do zásuvky
Ajo, tak já si to špatně zapamatoval. Ale to nic nemění na mé né příliš výkonné situaci. Rozhodně by to mohlo fungovat lépe. Něco tomu brání v cestě a nevím co.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Skalice
- Vůz: V 40, V 70, Š 105, Multicar M25
#46 El. předehřev motoru do zásuvky
Ahoj, je to nejspíš kravina, ale napadlo mě, jestli to třeba nevázne u vodní pumpy. Ale nevím jak to tam uvnitř vypadá, jaká je průchodnost když se netočí, takže jen střílím.
_________________
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
V40, 1.8, 85 kw, 1999 (B4184S)
V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T), AT
Bylo: V70, 2.5, 103 kw, 1998 (D5252T) - "Kra co potopila Titanik"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#47 El. předehřev motoru do zásuvky
a není možný,že u elekronicky ovládanýho topení je při vypnutým klíčku zavřenej kohout do radiátoru a proto ti to čerpadýlko nemůže prohnat vodu celým okruhem a motorem???
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
#48 El. předehřev motoru do zásuvky
Já si pořád myslím, že tam žádnej kohout není. Ta voda musí někama proudit - nemůže stát. A tohle je vlastně ten nejmenší okruh. Nebo se sakra pletu? Já myslím, že před radiátorem ani za ním není nic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#49 El. předehřev motoru do zásuvky
něco tu vodu do radiátoru regulovat musí(jinak by topil i v létě) u manuálu je to jasný,otčíš kolečkem a táhlo otevře kohout,ale nevím jak u aut. klimy.No a pokud je zavřenej tak ti čerpadýlko míchá vodu v hadici a pořád spíná a neprohřeje motor pořádně
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
#50 El. předehřev motoru do zásuvky
Asakra, takle sem na to nenahlížel.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek