SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#1 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hynek9 »

Prosím o tip na slušný a vyzkoušený servis automatů na Jižní Moravě nebo na Vysočině.

Zná někdo tyto? : Blučina - http://www.zp-automatic.cz/kontakt
Přísnotice - http://www.svedskevozy.cz/o-nas
Brno - http://www.opravy-automatickych-prevodovek.cz
_________________
XC 70 3.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#2 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od sordo »

Mohl bych doporučit ZP automatic v Blučině, bohužel pán má jen velmi málo času. :(
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#3 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hynek9 »

Už jsem volal do ZP automatic v Blučině. Chtěl jsem rozpůlit převodovku kvůli výměně filtru (naši milí výrobci dělají totiž převodovky tak, že se u nich nedá zespodu vyměnit filtr a to se nebavím o diferáku, haldexu a úhlovce, které nemají ani vypouštěcí šroub a prý že je tam doživotní náplň-taková hovadina...) a on mi řekl, že má na to mašinu, která ten bordel ve filtru rozpustí a zpětným chodem všechno protlačí přes filtr zpátky do převodovky a celou ji tak krásně vyčistí. Prý to bude stát 7900 Kč a spotřebuje na to 16 lirtů jeho oleje. Můj olej samozřejmě nesmí být, s ním to prý nefunguje... Vím, že takové mašiny existují, ale proplach bez výměny filtru je úplná hovadina. Kdyby to šlo cestou jako to normálně olej tlačí a pak se vyměnil filtr, prosím, to je v pořádku. Poslat ale sajrajt z filtru zpátky do převodovky je přece největší blbost. Takže budu hledat jiný servis. Tento systém je dobrý na rychlý výdělek na výměnách ATF a opravách převodovek, ale určitě ne pro funkci a životnost převodovky. Třeba to je trochu jinak a nejde to proti směru cesty oleje, ale i kdyby to šlo normálním směrem a nevyměnil se filtr, tak je to zase špatně. Ten pán vypadá spíš na byznysmena, než na mechanika...
_________________
XC 70 3.2

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#4 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od old.fashioned »

hoši, jen se pochlubte, kde dobře servisujete svoje automaty. Žádná taková stránka s ověřenýma kontaktama, odpovídající rozšíření automatů v našich autech, tu není, což je na pováženou.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#5 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hynek9 »

Jedenkrát jsem byl u pana Říše v autoservisu Dolina v Kudlovicích. To ale bylo ve 49000 km a měnili jen olej klasickým způsobem - 3 výplachy (teď mám 103 000 km a chci vyměnit i filtr). Olej jsem měl svůj, výměna stála 400 Kč. Stál jsem u toho a díval se na to. Tam opravdu automaty dělají, ale jestli dobře, to nevím, snad ano. Chtěl jsem najít něco blíž k Brnu.
_________________
XC 70 3.2

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#6 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hynek9 »

Mám další zajímavé informace. Ve Volvu v Olomouci mně tvrdili, že v evropské verzi XC 70 od roku 2007 není filtr v automatické převodovce žádný a v americké ho nebyli zase schopni vyhledat.
Volal jsem panu Bartoškovi do Brna (http://www.opravy-automatickych-prevodovek.cz). Zdá se, že tento člověk tomu rozumí. Hned věděl, o jakou se jedná převodovku. Řekl, že filtr tam samozřejmě je, filcový. Prý se tyto šestikvalty vůbec nepovedly, byly vyvinuté nějak narychlo a tzv. valve body tam začíná odcházet a hůře fungovat už po 16 tisících mílích, což je asi 26 tis. km. Nejdřív to prý začne škubat při přeřazování z dvojky na trojku a z pětky na šestku. Po 100 až 150ti tisících bývá valve body zralé na výměnu. Takže s tímto mám do budoucna špíš počítat. Řekl, že pokud není olej spálený, což by bylo způsobené prokluzem lamel kdyby všechno nefungovalo, jak má, nemá význam převodovku půlit a filtr měnit. Chce to prý jen pravidelně měnit olej a filtr se pak mění až při eventuální repasi. Pokud by byl olej spálený, tak potom to rozpůlit a vyměnit i filtr, který by tím pádem byl zřejmě zacpaný od bordelu z pálících se lamel. Za vytažení a rozpůlení převodovky převodovky včetně filtru a oleje by si řekl asi 10 tisíc Kč. Pokud bude olej nespálený a čistý, chce jen za proplach 2000 Kč. Je to prý pro něj houby kšeft, když mám už koupený svůj olej. Tak proto 2000, aby se mu to vůbec vyplatilo dávat na zvedák. Potvrdil, že do této převodovky patří olej mobil ATF 3309, který sám používá. Volvo prý má v těch svých obalech právě tento olej. Filtr stojí jen 604 Kč, ale valve body 23 811 Kč. Alespoň teda tady: http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA==&ecc=20&ac=30&akce=search&srovnej=&podle_vyrobce=&podle_oddeleni=&seradit=&mim=&max=&mena1=&mana2=&fulltext=&pns=37&form_odd_filtr=10970&form_cena_od=&form_cena_do=&screen=#top_rubrika

V zahraničí bude určitě levnější.
Zatím teda všechno funguje dobře, ale jak se zdá, koupili jsme si pěkné šroty, panstvo...
A ještě jeden zajímavý poznatek zespodu auta: úhlovka, haldex ani diferák nemají vypouštěcí šroub a v servisním plánu není o výměnách olejů kromě motoru ani slovo. Nechám to navrtat a udělat tam výpušťáky.
Asi pořídím nějakého veterána s motorem podél nebo koně.
Půlka Volv jsou automaty a nikdo nemá žádné zajímavé informace a zkušenosti?
_________________
XC 70 3.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#7 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od sordo »

hynek9 píše:Mám další zajímavé informace. Ve Volvu v Olomouci mně tvrdili, že v evropské verzi XC 70 od roku 2007 není filtr v automatické převodovce žádný a v americké ho nebyli zase schopni vyhledat.
Volal jsem panu Bartoškovi do Brna (http://www.opravy-automatickych-prevodovek.cz). Zdá se, že tento člověk tomu rozumí. Hned věděl, o jakou se jedná převodovku. Řekl, že filtr tam samozřejmě je, filcový. Prý se tyto šestikvalty vůbec nepovedly, byly vyvinuté nějak narychlo a tzv. valve body tam začíná odcházet a hůře fungovat už po 16 tisících mílích, což je asi 26 tis. km. Nejdřív to prý začne škubat při přeřazování z dvojky na trojku a z pětky na šestku. Po 100 až 150ti tisících bývá valve body zralé na výměnu. Takže s tímto mám do budoucna špíš počítat. Řekl, že pokud není olej spálený, což by bylo způsobené prokluzem lamel kdyby všechno nefungovalo, jak má, nemá význam převodovku půlit a filtr měnit. Chce to prý jen pravidelně měnit olej a filtr se pak mění až při eventuální repasi. Pokud by byl olej spálený, tak potom to rozpůlit a vyměnit i filtr, který by tím pádem byl zřejmě zacpaný od bordelu z pálících se lamel. Za vytažení a rozpůlení převodovky převodovky včetně filtru a oleje by si řekl asi 10 tisíc Kč. Pokud bude olej nespálený a čistý, chce jen za proplach 2000 Kč. Je to prý pro něj houby kšeft, když mám už koupený svůj olej. Tak proto 2000, aby se mu to vůbec vyplatilo dávat na zvedák. Potvrdil, že do této převodovky patří olej mobil ATF 3309, který sám používá. Volvo prý má v těch svých obalech právě tento olej. Filtr stojí jen 604 Kč, ale valve body 23 811 Kč. Alespoň teda tady: http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTE4NA==&ecc=20&ac=30&akce=search&srovnej=&podle_vyrobce=&podle_oddeleni=&seradit=&mim=&max=&mena1=&mana2=&fulltext=&pns=37&form_odd_filtr=10970&form_cena_od=&form_cena_do=&screen=#top_rubrika

V zahraničí bude určitě levnější.
Zatím teda všechno funguje dobře, ale jak se zdá, koupili jsme si pěkné šroty, panstvo...
A ještě jeden zajímavý poznatek zespodu auta: úhlovka, haldex ani diferák nemají vypouštěcí šroub a v servisním plánu není o výměnách olejů kromě motoru ani slovo. Nechám to navrtat a udělat tam výpušťáky.
Asi pořídím nějakého veterána s motorem podél nebo koně.
Půlka Volv jsou automaty a nikdo nemá žádné zajímavé informace a zkušenosti?

Já bych to tak černě neviděl. Máš štěstí, že máš auto od novoty a vís přesně kdy se v tom měnil olej. Takže menit pravidelně olej, kontrolovat hladinu a jezdit s tím slušně a mělo by to vydržet dlouho.

Co se týče uhlovek a haldexu. Na amerických forech jsem našel fotodokumentace k vyměne oleje. Oni sice nemaji vypustny šroub ale maji plnící (někudy tam ten olej musí). Tím to ale samo nevyteče tak to odsávají čerpadlem, pak proplach a nová náplň.

Tak ať slouží.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#8 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

hynek9 píše:Už jsem volal do ZP automatic v Blučině. Chtěl jsem rozpůlit převodovku kvůli výměně filtru (naši milí výrobci dělají totiž převodovky tak, že se u nich nedá zespodu vyměnit filtr a to se nebavím o diferáku, haldexu a úhlovce, které nemají ani vypouštěcí šroub a prý že je tam doživotní náplň-taková hovadina...) a on mi řekl, že má na to mašinu, která ten bordel ve filtru rozpustí a zpětným chodem všechno protlačí přes filtr zpátky do převodovky a celou ji tak krásně vyčistí. Prý to bude stát 7900 Kč a spotřebuje na to 16 lirtů jeho oleje. Můj olej samozřejmě nesmí být, s ním to prý nefunguje... Vím, že takové mašiny existují, ale proplach bez výměny filtru je úplná hovadina. Kdyby to šlo cestou jako to normálně olej tlačí a pak se vyměnil filtr, prosím, to je v pořádku. Poslat ale sajrajt z filtru zpátky do převodovky je přece největší blbost. Takže budu hledat jiný servis. Tento systém je dobrý na rychlý výdělek na výměnách ATF a opravách převodovek, ale určitě ne pro funkci a životnost převodovky. Třeba to je trochu jinak a nejde to proti směru cesty oleje, ale i kdyby to šlo normálním směrem a nevyměnil se filtr, tak je to zase špatně. Ten pán vypadá spíš na byznysmena, než na mechanika...

To co tu píšete mě velice uráží !!! Když tenhle systém neznám tak držím hubu ,protože lidi jako jste vy tu nemají co dělat !!! Na celém světě tento systém funguje a vývoj nestál malé peníze ,ale odborník jako jste vy to asi ví lépe? V naší firmě je jenom do strojů na automatické převodovky nainvestováno více než 10 mil. tak nechápu vaši poslední větu o byznysmenovi ?? Najděte mi jediného nespokojeného zákazníka ??
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#9 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od yoby »

Zbynek píše:
To co tu píšete mě velice uráží !!! Když tenhle systém neznám tak držím hubu ,protože lidi jako jste vy tu nemají co dělat !!! Na celém světě tento systém funguje a vývoj nestál malé peníze ,ale odborník jako jste vy to asi ví lépe? V naší firmě je jenom do strojů na automatické převodovky nainvestováno více než 10 mil. tak nechápu vaši poslední větu o byznysmenovi ?? Najděte mi jediného nespokojeného zákazníka ??
Možná by stálo za to systém vysvětlit a tím vyvrátit hynkovo obavy
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#10 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

yoby píše:
Zbynek píše:
To co tu píšete mě velice uráží !!! Když tenhle systém neznám tak držím hubu ,protože lidi jako jste vy tu nemají co dělat !!! Na celém světě tento systém funguje a vývoj nestál malé peníze ,ale odborník jako jste vy to asi ví lépe? V naší firmě je jenom do strojů na automatické převodovky nainvestováno více než 10 mil. tak nechápu vaši poslední větu o byznysmenovi ?? Najděte mi jediného nespokojeného zákazníka ??
Možná by stálo za to systém vysvětlit a tím vyvrátit hynkovo obavy
Každý den se v průměru opravuje jedna převodovka,pět hydroměničů,tři rozvaděče a několik výměn olejů a,když budu každýmu vysvětlovat systém tak nebudu dělat nic jiného !! http://www.zp-automatic.cz tam je vše podstatné napsáno.Nebo tady
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#11 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od yoby »

Zbynek píše: Každý den se v průměru opravuje jedna převodovka,pět hydroměničů,tři rozvaděče a několik výměn olejů a,když budu každýmu vysvětlovat systém tak nebudu dělat nic jiného !! http://www.zp-automatic.cz tam je vše podstatné napsáno.Nebo tady
Mě je to jedno :D Je to tvůj přístup k potencionálnímu zákazníkovi :pardon:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#12 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

yoby píše:
Zbynek píše: Každý den se v průměru opravuje jedna převodovka,pět hydroměničů,tři rozvaděče a několik výměn olejů a,když budu každýmu vysvětlovat systém tak nebudu dělat nic jiného !! http://www.zp-automatic.cz tam je vše podstatné napsáno.Nebo tady
Mě je to jedno :D Je to tvůj přístup k potencionálnímu zákazníkovi :pardon:
Ale tady nejde o zákazníka ani o přístupu,vše co chtěl vědet jsem mu vysvětlil,ale on to tu zpochybnuje a jestě uraží "cosi o rychlem výdělku....atd.takové keci. A už vidím servis jak se bude tvářit když si dovezeš svůj olej nebo náhradní díly.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Sarkasmic »

Tak tak. Fešáci co si vozí díly svoje,nejlépe použité a 100 pro funkční sou za trest... U zbynka byly už tři automatky známejch a všichni naprosto spokojení. Já s ním zkušenost nemám,bo nemám automatky.... :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#14 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

Sarkasmic píše:Tak tak. Fešáci co si vozí díly svoje,nejlépe použité a 100 pro funkční sou za trest... U zbynka byly už tři automatky známejch a všichni naprosto spokojení. Já s ním zkušenost nemám,bo nemám automatky.... :D
Děkuji děkuji,alespon jeden človek který pochopil o čem tu vlastně píši.
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 61
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hodonín

#15 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hynek9 »

Ale tady nejde o zákazníka ani o přístupu,vše co chtěl vědet jsem mu vysvětlil, ale on to tu zpochybňuje a ještě uráží "cosi o rychlém výdělku....atd.takové keci. A už vidím servis, jak se bude tvářit, když si dovezeš svůj olej nebo náhradní díly.

http://maminky.eu/nabidka/vztekani-a-obdobi-vzdoru/953

Cena proplachu s flush machine v USA je cca 50 až 150 USD, tj do 3 tisíc Kč. U nás 3 krát víc. To je přece dobrá cena, kluci!

Autoservisy se nezřizují za účelem výdělku (byznysu), ale z čistě charitativních důvodů. A filtry v převodovkách zásadně neměňte, mašinka je profoukne za vás a nemusíte si špinit ruce. Piliny a svinstvo z lamel vylepšují kvalitu a rychlost řazení a významně přispívají ke zvýšení životnosti převodovky - až k hranici nekonečna. Navrhuji proto odstranit veškeré filtry: vzduchové, palivové, olejové a dokonce i v plynových maskách. Plně důvěřujte servisům v tom, jaký olej vám do auta nalejí, jistě s nimi máte ty nejlepší zkušenosti, u nás v ČR není nejmenší důvod pochybovat o jejich odborné výši a poctivých úmyslech. Tímto se poníženě omlouvám za sprosté a zlé lži a jdu si za trest zbičovat záda devítiocasou kočkou. Snad mi jednou bude odpuštěno...
_________________
XC 70 3.2

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#16 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

hynek9 píše:Ale tady nejde o zákazníka ani o přístupu,vše co chtěl vědet jsem mu vysvětlil, ale on to tu zpochybňuje a ještě uráží "cosi o rychlém výdělku....atd.takové keci. A už vidím servis, jak se bude tvářit, když si dovezeš svůj olej nebo náhradní díly.

http://maminky.eu/nabidka/vztekani-a-obdobi-vzdoru/953

Cena proplachu s flush machine v USA je cca 50 až 150 USD, tj do 3 tisíc Kč. U nás 3 krát víc. To je přece dobrá cena, kluci!

Autoservisy se nezřizují za účelem výdělku (byznysu), ale z čistě charitativních důvodů. A filtry v převodovkách zásadně neměňte, mašinka je profoukne za vás a nemusíte si špinit ruce. Piliny a svinstvo z lamel vylepšují kvalitu a rychlost řazení a významně přispívají ke zvýšení životnosti převodovky - až k hranici nekonečna. Navrhuji proto odstranit veškeré filtry: vzduchové, palivové, olejové a dokonce i v plynových maskách. Plně důvěřujte servisům v tom, jaký olej vám do auta nalejí, jistě s nimi máte ty nejlepší zkušenosti, u nás v ČR není nejmenší důvod pochybovat o jejich odborné výši a poctivých úmyslech. Tímto se poníženě omlouvám za sprosté a zlé lži a jdu si za trest zbičovat záda devítiocasou kočkou. Snad mi jednou bude odpuštěno...
Kdyby blbost nadnasela musel by jsi letat. :fool: :fool: :fool:
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#17 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od wickey »

hele nezavislej pozorovatel - ja, se chce zeptat, jak je to s tim filtrem a protlacovanim zpatky? neni to opravdu nelogicky postup? (a prosim konkretni odpoved, ne typu - v usa se to tak dela a kolik takovych aut jezdi ;) )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 111
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Blučina, Havlickova 106
Kontaktovat uživatele:

#18 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Zbynek »

wickey píše:hele nezavislej pozorovatel - ja, se chce zeptat, jak je to s tim filtrem a protlacovanim zpatky? neni to opravdu nelogicky postup? (a prosim konkretni odpoved, ne typu - v usa se to tak dela a kolik takovych aut jezdi ;) )
Prevodovky typu Aisin Warner,Jatco napr. JF506E maji filtr uvnitr prevodovky a ten filtr se meni az pri oprave prevodovky,ale ono se jedna spise o "OCELOVE SITO" a ne primo o filtr,ale take prvni prevodovky tipu TF80SC meli latku ve filtru ale to uz se u techto prevodovek nedela a bylo jich male procento a je treba je nahradit,ale u vsech ostatnich prevodovek se filtr menit musi !!!.Vymena oleje BG PF5 spociva v tom ze nejpreve nalejes do prevodovky smes ktera cisti stary olej a prevodovku .Nechas chvili nastartovane pak vytvoris baypas nastartujes auto a spustis proces.Stary olej tece pres stroj a tlaci na novy olej pres membranu a vytlacuje ho do prevodovky tim padem se s prevodovky dostane upne vse a na ukazateli vydis jak se meni stary olej za novy ktery uz zustava v prevodovce.Jestli ze je v prevodovce spaleny olej nebo kovove spony tak uz se olej nemeni protoze by zakaznik vyhazoval penize z okna .
_________________
Mercedes E320 lorin.Volvo V40 1.6 16V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 199
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

#19 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od hombredavid »

Zbynek píše:
wickey píše:hele nezavislej pozorovatel - ja, se chce zeptat, jak je to s tim filtrem a protlacovanim zpatky? neni to opravdu nelogicky postup? (a prosim konkretni odpoved, ne typu - v usa se to tak dela a kolik takovych aut jezdi ;) )[/quot

Prevodovky typu Aisin Warner,Jatco napr. JF506E maji filtr uvnitr prevodovky a ten filtr se meni az pri oprave prevodovky,ale ono se jedna spise o "OCELOVE SITO" a ne primo o filtr,ale take prvni prevodovky tipu TF80SC meli latku ve filtru ale to uz se u techto prevodovek nedela a bylo jich male procento a je treba je nahradit,ale u vsech ostatnich prevodovek se filtr menit musi !!!.Vymena oleje BG PF5 spociva v tom ze nejpreve nalejes do prevodovky smes ktera cisti stary olej a prevodovku .Nechas chvili nastartovane pak vytvoris baypas nastartujes auto a spustis proces.Stary olej tece pres stroj a tlaci na novy olej pres membranu a vytlacuje ho do prevodovky tim padem se s prevodovky dostane upne vse a na ukazateli vydis jak se meni stary olej za novy ktery uz zustava v prevodovce.Jestli ze je v prevodovce spaleny olej nebo kovove spony tak uz se olej nemeni protoze by zakaznik vyhazoval penize z okna .
To má logiku....... stačilo takhle vysvětlit. Jěště bych se zeptal na zkušenost. Mám S70 T5 rv 98 automat. Co tyhle převodovky, jakou mají životnost? Mám 220tis tak abych se eventuálně připravil. Jo a nemám tažný. Díky David
_________________
VOLVO 850 T5

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#20 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od Roger »

U Zbynka mi delali repasi prevodovky + uhlovky V70R AWD (melo najeto 300000km a jeste AWD fungovalo nejak ve 320000km odeslo). Uz je to nejake 3 roky asi...nejake loziska se menili, ale hlavne ta hridelka mezi prevodovkami byla oholena, takze vyrobili na miru objimku a z kazde prevodovky novou hridelku do objimky (system AWD po r.v.2000), zvladli to podle me dobre, radi to lepe, presneji a prenos sil na kardan je bezproblemovy...
Samozrejme to obnaselo vycisteni a vypusteni oleju a znovunapusteni noveho.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#21 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od wickey »

:good:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#22 SERVIS Automatických převodovek Jižní Morava, Vysočina

Příspěvek od ksw »

každopádně u své ojetiny bych se osobně (třeba i v servisu) přesvědčil o filtru, magnetech
v automatu a vyčistil ručně kovový otěr



_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“