Volvoopravna Brno

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

#26 Volvoopravna Brno

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Jean: závidim ti tvůj optimismus s tím odsátím. Spíš bych to viděl, že po výměně a zjištění, že je tam něco rozlitýho zazní: "kterej vůl to dolejval..."
Jana K.: Zatim vždy, když se mi na faktuře objevilo dolití brzdovky, tak tato činnost byla vždy pouze účtována, nikoliv však provedena (celkem 4x autorizované servisy šáde).
Pokud chybí brzdovka,je to z 90% známka toho,že brzdové desky jsou na pokraji smrti.Také jsem si jednou aktivně kapalinu dolil a během týdne mi brzdil kov na kov.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#27 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Hodně dlouho jsem přemýšlela, zda-li to sem dát, nebo ne. Hlavně proto, že v Kobylnicích jsem byla se servisem vždycky spokojená. Nehážu vinu na nikoho, vím, že práce je hodně a času málo, věci se můžou stát, ALE: Byla jsem nedávno v Ambu mmj přehodit zimní za letní obutí, náprava klepala už při odjezdu, ale protože mi bylo řečeno, že homokyneťák je už načatej, moc jsem se tím nezabývala, anžto větší oprava předku byla v plánu v dohledné době. Po dalších cca dvou dnech vylítly všechny šrouby z kola naráz a Volvo padlo na blatník. Škoda, kterou je díky tomu potřeba řešit není pro mě tak podstatná jako to, že jsem v tom autě mohla zabít v tu chvíli nejen sebe.

+++++++++
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#28 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Jean »

To je průšvih. Zítra zjistím ze zakázky, kdo to dělal a ozvu se. Pár let zpět se to už stalo a od té doby se u každého auta po dokončení zakázky a zkušební jízdě přitahují kola, která byla povolená. Od té doby nebyl problém. Zítra dám vědět. Tohle se nemůže jen tak přejít.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 76
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

#29 Volvoopravna Brno

Příspěvek od zzabak »

Jean píše:To je průšvih. Zítra zjistím ze zakázky, kdo to dělal a ozvu se. Pár let zpět se to už stalo a od té doby se u každého auta po dokončení zakázky a zkušební jízdě přitahují kola, která byla povolená. Od té doby nebyl problém. Zítra dám vědět. Tohle se nemůže jen tak přejít.
Ahoj, nebylo to pár let, ale roky dva zpátky a bohužel se to stalo kamarádovi na červené 850 na D1 ve slušné rychlosti. Ten od té do doby, když slyší Kobylnice, se lehce otřepe. Bohužel, ani napravení celé věci neproběhlo úplně v pořádku ze strany Amba. Nemyslím to ve zlém, jen píšu stav věci.
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#30 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Jean »

Zákaznici výše jsem se zatím nedovolal. Tohle byl úplně jiný případ a dodnes si nemyslíme, že jsme za to mohli. Těžko zpětně řešit, co se stalo, ale faktem je, že nesprávně dotažené (vysloveně povolené je nesmysl) kolo z auta upadne maximálně do 20 km. V tomto případě auto odjelo bez jediného problému do Jihlavy, tam 1 nebo 2 dny stálo a při následné cestě do Prahy to někde u Prahy upadlo. Navíc se oprava řešila v jiném servise. Protože ale určitě není dobrý nápad se se zákazníkem hádat, obzvláště, když "pravdy" stojí na tvrzeních, o kterých je každá strana přesvědčená, tak jsme se dohodli na kompenzaci, která nebyla 100%. Ty "chytřejší" servisy píší na fakturu, že kola je potřeba přetáhnout a pak se jen smějí. Jednou nám jeden zákazník řekl, že jsme špatně dotáhli kola a povolila se u Zürychu ve Švýcarsku... Nakonec se samozřejmě ukázalo, že je to jinak. Nebo jeden přijel, že jsme ho chtěli zabít. Ale komaxit na ráfky si nechal udělat on. To nebyl náš nápad.

Takže netvrdím, že jsme imunní vůči tomu udělat v něčem chybu. Řešili jsme v minulosti asi 2 nebo 3 případy tohoto problému. Ten zmíněný o příspěvek výše k tomu nepočítám. Proto jsme změnili technologický postup a každé auto se vždy před předáním projede cca 3 - 10 km (dle typu opravy) a teprve PO projížďce se ještě kontrolně přetahují kola. 850 uživatelky Hanca projížděl brácha a nic tam nebouchalo a kola se přetahovaly. Co se stalo nevím. Mě přijde normální, že když mě někdo způsobí škodu nebo neodvede dobrou práci, tak to prvně řeším s ním. Zcela bezpochyby bychom buď našli skutečnou příčinu nebo škodu opravili na naše náklady i s omluvou a náhradním autem. Zatím je to tak, že jsem se zkoušel dovolat a nedovolal. K dokonalosti máme daleko. Na to jsou tady jiní experti. Určitě nevíme všechno, neumíme všechno. Ale dotáhnout kolo a i nemálo další dovedností k opravování umíme. A v každém případě se ke všem chováme fér. Tedy pokud k tomu máme prostor. :beer:
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#31 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Tak teda nevím, proč mi nepřišlo na mail echo, že se to tu už rozebírá ... Dneska mě napadlo sem kouknout a hele, čumim jak vejr. Za telefon se omlouvám, ale nosím s sebou jenom pracovní číslo teď a když jsem se pokoušela dovolat já, zas mi to nikdo nebral u vás :) Bylo teď taky okolo auta dost lítání.
Tím příspěvkem jsem nechtěla nikoho z ničeho obviňovat, ale už jsem v pár servisech zažila, že dokud si majitel dělal v dílně sám, všechno bylo OK, pak přišel nějáký ten tovaryš a já musela řešit odfláknutý servis. Špína padne na hlavu provozovatele servisu, ale ten za to většinou nemůže, protože je až po uši v papírech a lítání po TK.
Nic, Volvik je opraven, vypadalo to drsně, ale švédská ocel je švédská ocel a po zevrubné prohlídce podvozku a plechu se zjistilo, že jediná oprava, která je potřeba, je repas řízení, které teklo už rok :) Dopadlo to všechno dobře a je fakt, že pro mě z toho plyne jedině ponaučení - všecičko si kontrolovat ....
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 76
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: 850 TDI manuál, černá
Bydliště: Praha, Jihlava

#32 Volvoopravna Brno

Příspěvek od zzabak »

Jean píše:Zákaznici výše jsem se zatím nedovolal. Tohle byl úplně jiný případ a dodnes si nemyslíme, že jsme za to mohli. Těžko zpětně řešit, co se stalo, ale faktem je, že nesprávně dotažené (vysloveně povolené je nesmysl) kolo z auta upadne maximálně do 20 km. V tomto případě auto odjelo bez jediného problému do Jihlavy, tam 1 nebo 2 dny stálo a při následné cestě do Prahy to někde u Prahy upadlo. Navíc se oprava řešila v jiném servise. Protože ale určitě není dobrý nápad se se zákazníkem hádat, obzvláště, když "pravdy" stojí na tvrzeních, o kterých je každá strana přesvědčená, tak jsme se dohodli na kompenzaci, která nebyla 100%.
Ahoj, nemyslel jsme to zle, nevim kde byla pravda, kazdopadne on si nezkontroloval dotazeni sroubu, pri kterem by treba zjistil ze jsou povolene/nebo tam treba dva chybi. Bpohuzel jsem ho k vam poslal ja a pak jsme to mel taliri. Omlouvam se nechtel jsem aby to vyznelo v tvuj neprospech. Proste jen on osobne to tezce rozdychaval a byl pevne prevedcen o sve pravde. Minimalne od jeho prihody si vzdy dotazeni kotroluju :)
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#33 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Honza »

Hanca píše:Hodně dlouho jsem přemýšlela, zda-li to sem dát, nebo ne. Hlavně proto, že v Kobylnicích jsem byla se servisem vždycky spokojená. Nehážu vinu na nikoho, vím, že práce je hodně a času málo, věci se můžou stát, ALE: Byla jsem nedávno v Ambu mmj přehodit zimní za letní obutí, náprava klepala už při odjezdu, ale protože mi bylo řečeno, že homokyneťák je už načatej, moc jsem se tím nezabývala, anžto větší oprava předku byla v plánu v dohledné době. Po dalších cca dvou dnech vylítly všechny šrouby z kola naráz a Volvo padlo na blatník. Škoda, kterou je díky tomu potřeba řešit není pro mě tak podstatná jako to, že jsem v tom autě mohla zabít v tu chvíli nejen sebe.

+++++++++
Přečet jsem si to ještě jednou, ale ten kdo s tím jel/a při upadnutí kola musel být hluchý/á protože už při povolení o jeden závit to kolo dělá pěknej brajgl. Klepání se změní nebo zcela ustane při pohybu volantem nebo při brždění.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#34 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Deshi »

Honza píše:Přečet jsem si to ještě jednou, ale ten kdo s tím jel/a při upadnutí kola musel být hluchý/á protože už při povolení o jeden závit to kolo dělá pěknej brajgl. Klepání se změní nebo zcela ustane při pohybu volantem nebo při brždění.
Souhlasím, jednou mi v bazaru v Zámrsku měnili letní za zimní kola na heveru venku a při sundaném kole nasněžilo na plošku se šrouby, kde je přitažené kolo. Myslel jsem, že je to napadne a sníh odmetou, ale oni na to nějak asi zapomněli :o :%)
Každopádně jsem na to ale přišel cca po třech dnech a asi 100 km, protože jsem na kole slyšel nějaký divný zvuky.
Tři ze čtyř matic jsem odšrouboval rukou, ta poslední čtvrtá to jakžtakž držela :angel:
Takže asi neplatí těch "30 km", ale na druhou stranu opravdu je povolený kolo slyšet!!!!!
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#35 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Urvanej »

Jenže lidi jsou různý, někdo prostě zvuky neřeší, neslyší nebo nevnímá a pak to takhle dopadá. Taky se mi to jednou stalo, ale vlastní blbostí, prostě auto při přezouvání dotáhnu lehce rázovkou a pak obejdu momenťákem, no a jedno kolo sem zapomněl. Po asi 100km sem si zase sedl do auta a bylo jasno, dotáhl asi o závit a hén vole hén.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#36 Volvoopravna Brno

Příspěvek od selap »

Zatím se mi 2x stalo že jsem měl povolené kolo na autě i když nevím z jakého důvodu,protože to nebylo po servise,po dotažení ok,ale v každám případě je to takový rachot,že se tím nedá jet.Aspoň podle mě.
Co se týká kvality tohoto servisu,nedá se upřít vstřícné jednaní a snaha vše vyřešit,ovšem do 100% přece jen něco chybí.
Přesto bych od návštěvy nikoho neodrazoval.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#37 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Přečet jsem si to ještě jednou, ale ten kdo s tím jel/a při upadnutí kola musel být hluchý/á protože už při povolení o jeden závit to kolo dělá pěknej brajgl. Klepání se změní nebo zcela ustane při pohybu volantem nebo při brždění.
To je pravda, rachot to byl jak blázen, jenomže to šlo ráz na ráz, nebyla to otázka padesáti ujetejch km. Navíc se předtím řešilo, že bude potřeba mrknout na nápravu, anžto homokineťák už začínal zlobit, takže když to začínalo klepat, přisuzovali jsme to všichni tomu. Jenomže to cestu ze servisu trošku poklepávalo, a další cestu už to leťelo. Já absolutně neházím vinu jenom na servis. Jasně, jsem blbá, měla jsem to kontrolovat. Ale jak říkám, tehdy se do toho nešťastně zamotala ta náprava a tím se to tak trochu zamaskovalo. Každopádně je to důkaz toho, co Volva vydrží. Nikomu se nic nestalo, auto bude v cajku. Jenom to byl pro mě děsivej šok a co teprve pro manžela-neřidiče-spolujezdce :) Ale už jsme v klidu....
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#38 Volvoopravna Brno

Příspěvek od lukinl »

Kluci jsou šikovní, ale z některých zákroků na mých autech sem měl pocit, že na ně neměli úplně nejvíc času a na auto sem občas čekal na můj vkus neúměrně dlouho. Jinak co opravili to bylo v pohodě.
Začal sem to řešit jednoduše blbosti jako je výměna destiček doplnění kapalin, výměna oleje a tak mi dělá klučina, kterej na to má vybavení a čas. A za klukama jezdím s věcma, který jsou na volvu specifický třeba rozvody klima atd.

Co se týče domluvy tak abych minimalizoval dobu po kterou to u kluků stojí a čeká než příjde na řadu tak si vždy zavolám zeptám se kdy na to budou mít čas a auto tam postavím v domluvený termín. Většinou pak bud platí dohodnutý termín a navíc počítám tak 1denní zpoždění.

1 příklad: na poprvé se nepodařilo vyřešit problikávající kontrolku brzd při prudším průjezdu zatáčkou. brzdové kapaliny tam bylo nad minimem a klukům se to neprojevilo. Při druhý návštěvě již brzdovku dolili a problém přestal. ( za nedlouhopoté, a nemá to spojitost s odvedenou prací, se začala projevovat vada vibrací ve volantu při brždění důvodem byl levej kotouč, kterej byl z vnitřní strany nerovnoměrně sjetej respektive měl cca v půlce pořádnou drážku)
Jinak přístup fajn a kluci se snaží vyjít vstříc.

A jinak upadený kolo na 850ce je pořádná šlupka. jednou mi vyskočil čep na ramenu při rychlosti cca 30km/h rána pořádná a auto mělo +- jen ulomenej kus plastovýho prahu cca 10cm
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#39 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Přemýšlím, jak to formulovat, protože nemám slov. Týden po tom, co jsem si dovezla Volvika z opravy po oné anabázi s ulítlým kolem, mi kousek od Kobylnic zůstal viset spojkovej pedál. Nechala jsem se teda odtáhnout do Amba. Následovala výměna spojkovýho pedálu. To bylo před týdnem. Před tím tempomat fungoval jak hodinky - měla jsem výlet na Vysočinu a zapínala jsem ho. Tento víkend výlet do Varů na fesťák a tempomat nefunguje. Jediný, co stojí mezi funkčností a nefunkčností tempomatu je návštěva Amba a výměna spojkovýho pedálu, který, jak tu všici dobře vědí, figuruje v obvodu pro tempomat.
Jsem z toho všeho už hodně unavená a do Amba se už vracet nehodlám. A prosím Jeana, pokud by snad pocítil potřebu to se mnou zase řešit, ať mi prosím nevolá. Už fakt ne.
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#40 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Ondra. »

Hanca píše:Přemýšlím, jak to formulovat, protože nemám slov. Týden po tom, co jsem si dovezla Volvika z opravy po oné anabázi s ulítlým kolem, mi kousek od Kobylnic zůstal viset spojkovej pedál. Nechala jsem se teda odtáhnout do Amba. Následovala výměna spojkovýho pedálu. To bylo před týdnem. Před tím tempomat fungoval jak hodinky - měla jsem výlet na Vysočinu a zapínala jsem ho. Tento víkend výlet do Varů na fesťák a tempomat nefunguje. Jediný, co stojí mezi funkčností a nefunkčností tempomatu je návštěva Amba a výměna spojkovýho pedálu, který, jak tu všici dobře vědí, figuruje v obvodu pro tempomat.
Jsem z toho všeho už hodně unavená a do Amba se už vracet nehodlám. A prosím Jeana, pokud by snad pocítil potřebu to se mnou zase řešit, ať mi prosím nevolá. Už fakt ne.
a nebylo by snazší se tu napřed poradit?? nevim jak na TDI to určitě nemá podtlakový tempomat ale podíval bych se jestli nevypadnul konektor od ventilu na pedálu popř ventil seštelovat vůči pedálu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#41 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Ondra. »

ventil je v případě TDI spíš spínač
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#42 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Ondra. píše:
Hanca píše:Přemýšlím, jak to formulovat, protože nemám slov. Týden po tom, co jsem si dovezla Volvika z opravy po oné anabázi s ulítlým kolem, mi kousek od Kobylnic zůstal viset spojkovej pedál. Nechala jsem se teda odtáhnout do Amba. Následovala výměna spojkovýho pedálu. To bylo před týdnem. Před tím tempomat fungoval jak hodinky - měla jsem výlet na Vysočinu a zapínala jsem ho. Tento víkend výlet do Varů na fesťák a tempomat nefunguje. Jediný, co stojí mezi funkčností a nefunkčností tempomatu je návštěva Amba a výměna spojkovýho pedálu, který, jak tu všici dobře vědí, figuruje v obvodu pro tempomat.
Jsem z toho všeho už hodně unavená a do Amba se už vracet nehodlám. A prosím Jeana, pokud by snad pocítil potřebu to se mnou zase řešit, ať mi prosím nevolá. Už fakt ne.
a nebylo by snazší se tu napřed poradit?? nevim jak na TDI to určitě nemá podtlakový tempomat ale podíval bych se jestli nevypadnul konektor od ventilu na pedálu popř ventil seštelovat vůči pedálu
Poradit se tu? Nezlob se na mě, ale pokud dávám auto do servisu, fakt nečekám, že si potom budu muset něco štelovat sama - za to si snad platím...
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Ondra. »

no nic snaha byla, ale diskreditovat pány Truksy je zřejmě snažší :D Domluvil jsem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#44 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Ondra. píše:no nic snaha byla, ale diskreditovat pány Truksy je zřejmě snažší :D Domluvil jsem
Chválila jsem, kudy jsem chodila. Do teď. Něco se tam změnilo a ne k lepšímu.
Ale takovýhle reakce jsem čekala už při tom ulítlým kole,takže nic ve zlým :) Asi se odkopu definitivně, ale jsem přece jenom baba, co ví prd, že? :)
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#45 Volvoopravna Brno

Příspěvek od lukinl »

Ondra. píše:a nebylo by snazší se tu napřed poradit?? nevim jak na TDI to určitě nemá podtlakový tempomat ale podíval bych se jestli nevypadnul konektor od ventilu na pedálu popř ventil seštelovat vůči pedálu
Ahoj Ondro,

nebylo by nejjednodušší když už si za práci zaplatím, aby byla odvedena tak jak očekávám jako zákazník. Tzn. že bude fungovat spojka a nebudu muset lézt pod auto kontrolovat zda technik vše zapojil tak jak měl auto po opravě projel ozkoušel a zkontroloval třeba to, že mu tam nenaskákala hromada chyb na diagnostice? Nehledě na to, že prostě technik ví, že je auto tempomatem vybavené má souvislost se spojkou tak jak popisuje manál k autu tak to prostě i sám od sebe zkontroluje, že to funguje i po jeho opravě. Pokud ne, kontaktuje zákazníka, aby mu tuto skutečnost sdělil a zjistil v jakém stavu byl tempomat před jeho zákrokem?
Myslím, že přesně tohle očekáváme všichni když si dáme něco opravit k někomu na koho tu jsou velmi pozitivní reference.
Nemluvě o tom, že to stejné auto, a jeho majitelka již měla se servisem problém, aproto bych očekával, že si dají na takovém autě záležet trochu víc než na jiným.
A Hanca tu nenadává permanentě na Ambo dokonce tam posílala i své známé pouze popisuje skutečnosti z jejího pohledu tak jak se staly a úsudek ja na každým z nás.

uvedu příklad od sebe z praxe technika pc
nech si u mě přeinstalovat OS já ho přeinstaluju z CD výrobce systému, ale nenainstaluji ti ovladače síťovky a grafiky víš k čem ti taková oprava bude když potřebuješ online bankovnictví a živí tě photoshop?
Určitě si pak takový zákrok necháš ode mě udělat příště a ještě mi rád zaplatíš 390,-/hod?
Myslím, že pokud budeš mít na faktuře splatnost 14dní tak budu mít velký štěstí když mi ji zaplatíš alespon za měsíc.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: volvo 740 d24 modrá 550000 km

#46 Volvoopravna Brno

Příspěvek od wrangel 79 »

tak tak jak se píše vejš , pokud dávám auto do servisu tak očekávám nejen že se vyřeší problém s nímž sem přijel,ale že auto bude fungovat ne naopak :shock:
_________________
volvo 745 D24 m46owerdrive modrá metla 550000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Vůz: volvo 740 d24 modrá 550000 km

#47 Volvoopravna Brno

Příspěvek od wrangel 79 »

to ondra:nic proti truksum,ale zbytek osádky servisu se dosti promněnil
_________________
volvo 745 D24 m46owerdrive modrá metla 550000km

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#48 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Jean »

Dlouho jsem přemýšlel, zda ještě něco psát. Pak jsem si řekl, že za ten poslední příspěvek to stojí.

Pochopitelně netuším, proč slečně K. nefunguje tempomat. A dost možná to souvisí s naší opravou. A nebo taky ne. To v tuto chvíli nezjistíme. A jak to tak vypadá, tak ani zjišťovat nebudeme. Co už. O telefonování nemusíš mít strach. Stejně zvedáš telefony ještě méně než já a nedovolal jsem se ani jednou.

Do práce, kterou v Kobylnicích děláme dávám já i ostatní poměrně velké úsilí. To samozřejmě neznamená, že uděláme vždy vše dokonale. Pokud se občas něco nepodaří správně, uděláme maximum pro to, abychom to doladili, dotáhli. Samozřejmě, že nemůžeme vše udělat sami. Už teď trávím v pracovní týden v práci obvykle 12 hodin denně a v sobotu dalších 8-9 hodin. A to mám doma 2 kluky 3,5 a 2 roky a třetího na cestě. Nestěžuji si. Jak jsem si zvolil, tak to mám. A pochopitelně, že mnohdy zaměstnanci udělají chybu. A nebo brácha nebo já. Nakonec Čeněk, náš mechanik, tu na fóru občas píše. Ale opravdu mě sere, když reklamace neprobíhá u nás na dílně, ale na fóru. Těch reklamací, které nakonec s naší prací nesouvisely, jsem už taky zažil dost. Dojmy jsou jedna věc a realita druhá. Reklamace neuplatněná u zodpovědného je plk. Díky mému, domnívám se, vstřícnému přístupu, nedělá spoustě mně úplně cizích lidí problém volat třeba v neděli odpoledne s banálními záležitostmi. A spousta lidí se taky ráda sveze po druhém, když to jde. Nikdy jsme nikoho neošidili o jedinou korunu. To spíš sami sebe. Položkové faktury do koruny taky nejsou v našem oboru samozřejmostí. Obhájím si každý účet, který jsme vystavili.

Takže všem, kteří mají pocit, že jim třeba pomůžeme s provozem jejich Volva, tak klidně volejte nebo pište. Budeme se snažit pro Vás udělat maximum. A co se týče psaní na toto fórum, tak se obávám, že je čas to ukončit, tak, jak k tomu dospěli vlastně všichni mechanici, kteří se tu pohybovali. Ať už byli lepší nebo horší. V tuto chvíli je jediná výjimka David Patočka. Ale ten tu nepíše zase tak dlouho. Tohle dohadování k ničemu nevede.

PS: A u tebe Lukáši předpokládám, že vzhledem k Tvé nespokojenosti s úrovní služeb si necháš do budoucna svojí 960 opravovat u někoho, kdo tomu opravdu rozumí a ne u takových nýmandů, jako jsme my.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 16
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Vůz: 850
Bydliště: Bučovice

#49 Volvoopravna Brno

Příspěvek od Hanca »

Tak dobrá, ještě teda naposled :)
1. nehádám se o peníze (ač, jak je mi jasný, je to to první, o čem je v České kotlině kdokoliv kdykoliv ochoten se hádat), jde mi o princip. Sama jsem Jeanovi v kanclu říkala, že dám ráda peníze za dobře odvedenou práci.
2. To kolo jsem mohla řešit s Ambem, to uznávám - ale stalo se to při cestě na Vysočinu, kde máme, řekněmě rodinného známého mechanika a plechaře, takže to dal do kupy. Tohle, o čem se tu bavíme ale už s Ambem řešit nechci, protože za poslední dva měsíce jsem měla auto celý jeden týden. Auto potřebuju - sice ne nutně, ale být bez něj pár dní už je pro mě dost komplikovaný a Jean ví, že jsem jim na opravy nikdy nespěchala, ale teď už to je opravdu trochu jiná situace. Co se týče zvedání a nezvedání telefonů - ze svýho běžnýho čísla jsem nemohla volat a tak jsem nejmíň 20x volala ze svýho pracovního čísla - nikdy jsem se nedovolala, ale to jsem tu ani zmiňovat nechtěla....
3. Nikdo (!!) tady nikdy neznevažoval práci konkrétní osoby, nebo nedej bože přímo Jeana. Jak bylo psáno výš, já sama jsem k vám poslala pár lidí a s několika lidma jsem se dokonce pohádala, když jsem si stála za tím, že u vás je to super. Koneckonců i tady na fóru jsem to nejednou psala. Takže přesně, jak Jeane píšeš, kdo k vám pojede, udělá si obrázek sám, ať už bude jakýkoliv.
A konečně za 4. to post scriptum na konec, určené Lukinovi ... to fakticky nemuselo bejt.
_________________
850 2,5TDi, wagón, 103kW, 1997 / 350tis. km a nějáký šušně, red metall. - Rudolf.

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#50 Volvoopravna Brno

Příspěvek od lukinl »

Jean píše:PS: A u tebe Lukáši předpokládám, že vzhledem k Tvé nespokojenosti s úrovní služeb si necháš do budoucna svojí 960 opravovat u někoho, kdo tomu opravdu rozumí a ne u takových nýmandů, jako jsme my.
Ahoj Honzo,
nedá mi abych nereagoval. Zastal sem se Hanci vzhledem k tomu, co tu Ondra psal, že se Hanca má napřed poradit zde na foru. A abych po opravě (je otázkou zda související) s aktuálně nefunkčním tempomatem hledal jako zákazník zda udělal chybu servis nebo je chyba jinde to očekávám pokud nechám auto spravovat u někoho z horní dolní, pro kterýho je 20let starý volvo výkřikem moderní doby.
Myslím, že takhle si to nikdo ze zákazníků zde ani servisáků zde na foru nepředstavuje.

Oba víme i Hanca ví, že by bylo optimální k vám zase jet auto vám tam nechat ať se s tím poperete v rámci reklamace a dojdete ke společnýmu řešení.
Z pohledu mě jako zákazníka fakt nebaví ti volat, že mi něco po opravě nefunguje tak jak má auto ti tam dovézt nechat ho tam další tři dny (většina z nás ty auta používá na běžný ježdění a vyřazení z provozu je zásah do našeho času a taky netvrdím, že s váma mám takvou zkušenost)
Reklamace jako taková by měla být zdarma, ale pouze v případě, že servis uzná své pochybení. Nechci komentovat zda byste tak učinili nebo ne, ale faktem je že vás (rozuměj autoservisy všeobecně) k tomu nenutí vůbec nic krom vaší férovosti.
Na to by si hanča musela nechat auto opravit v autorizáku nechat udělat znalecký posudky a pak po vás chtít náklady.
To je ovšem dražší než celý její auto.
Netvrdím Honzo, že byste chybu nepřiznali jen prostě uznej, že i kdyby to vaše chyba byla nic tě nenutí to přiznat.
Sme skoro sousedi takže nemám potřebu ti jakkoliv škodit sám sem Hači psal ať zajede na diagnostiku (nezávislou)
a dá sem nebo vám k dispozici chybový kódy, byl by každej moudřejší a mělo by to alespon nějáko vypovídající hodnotu. takhle jsou to jen plky zde na foru.

PS: A u tebe Lukáši předpokládám, že vzhledem k Tvé nespokojenosti s úrovní služeb si necháš do budoucna svojí 960 opravovat u někoho, kdo tomu opravdu rozumí a ne u takových nýmandů, jako jsme my. -
---Chci aby---
1. věci specifický a důležitý na volvu dělal někdo kdo s tím má zkušenost a na případný důsledky mě upozorní případně navrhne způsob jak se jim vyhnout. (pro lepší funkčnost mojí ručky by možná stačilo použít štelovatelný rozpěrky z 850ky)
2. má na to vybavení
3. platilo to na čem se dohodnem
4. v případě, že se vyskytne nějáký další problém na autě nebo se nestíhá opravit v dohodnutý termín dáš vědět
5. všechno co na autě do doby před opravou fungovalo fungovat bude dál. (existují i případy kdy tomu tak být nemusí a má to objektivní příčinu jinou než zásah servisu)
- POKUD JE HONZO ZE STRANY AMBA S NĚČÍM TAKOVÝM PROBLÉM BUDU SVÉ VOLVO SERVISOVAT JINDE -

A úplně lidskej přístup k tobě (rozuměj jinej než pohled zákazníka) je furt stejnej - Férovej chlap a pivo pokud se někdy někde potkáme na akci v dědinách okolo si s tebou klidně dám.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“