Právě je 21 lis 2018 18:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Na Kladně u ZK-automobil ( http://www.zk-automobil.cz ) asi ofiko Elit.
Cena 3665 s DPH


Díky

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 18:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Další malá otázka jaká pojistka mi tam chybý? K čemu je? Musim ji tam mít? Kde ji popřípadě koupit?
Přijde mi že vše funguje, teda nesvítí mi pravá část přístrojovky :D


Přílohy:
DSC03064.JPG
DSC03064.JPG [ 79.99 KiB | Zobrazeno 1274 krát ]

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 18:52 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4594
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Já bych řekl, že ti tam chybí všechny, protože v tom reléovém bloku žádná není.


A taky nikdy nebyla.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
:shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 20:22 
Offline
Servisman
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 4594
Bydliště: Zlín
Vůz: S80, 2,4
Sibr píše:
:shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.


no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 20:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal :wink:

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
jarek.krizan píše:
Sibr píše:
:shock: :lol: tak asi jo... vůbec sem to sice nepobral, myslím tím to že tam žádná není.


no ony tam sice jsou ale hezky schovaný pod těmi relátky a leze se k nim z kabiny. A co se týká té přístrojovky tak vyndat a vyměnit žárovečky a nejlépe všechny, nebo´t zákon schválnosti funguje tak , že přestane některá z těch co si nevyměnil svítit až to celé složíš.


Výměna je pěkná pakárna hlavně co se topení týče, všude jsem dal nové žárovičky v domění, že žádná nepraskne, no a praskla v ovladači topení :evil: ......takže Tvá teorie má trhlinky :wink:

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 06:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Aha tak sem doma a došlo mi že sem mimo tak jinak jaký relátko(pokud sem to teď pochopil) mi tam chybý? A jinak pojistky v kabině sem už potkal :wink:


V pravém rohu není relé pro "přídavnou vodní pumpu" ostatní neřeš, ty nemají ani připojení, do roku 91 tam ale nějaká relátka byla.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
1.Jaký je průměrný dojezd 480S na plnou nádrž? chtěl bych info z vlastní skušenosti propočítat si to umim taky :lol: já jen že mi nefunguje palivoměr tak se musim orientovat podle km.
2. lanovody ruční brzdy jsou oba stejné (1424cm) nebo je jeden jen 1245cm ??
Já zakoupil u štangla origo ATE oba stejné a jiné tam ani neměly, ale v katalogu u elitu mají druhovýrobu (Pimax) a dvě různé velikosti potom je tam novinka a ta je stejná a já sem téď z toho jelen :? :)

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...?
2,0 ...?

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2007 21:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1039
Bydliště: Praha
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Sibr píše:
Snad se trefím:
1.7 - 78Kw (info pro rok 94) dříve snad 70Kw
1.7 Turbo - 88Kw později snad přes 90Kw asi 92
2.0i - 81Kw

1.7i bez katalyzatoru (motor B18E 1986-88 ) mel 80kW, tedy stejny jako pozdejsi dvoulitr, jak mu pridali katalyzator, museli ubrat kompresi a jinak seridit vstrikovani, takze vykon klesl na 70kW - (motor B18F, 1988-89) nebo pozdeji mirne zvyseny na 75kW (B18 FP, 1990-92) a 480-ka se s nim vyrabela az do r. 1992, letech 1993-95 se vyrabelo jen 2.0i s 80kW (B20 F) a 1.7turbo s 88kW (B18 FT).
Vice na http://www.volvo-480-europe.org/volvo480/specs.php

_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1992 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2007 06:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2005
Příspěvky: 582
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, 2,3, 90
odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující :wink:
2,0 ...?

_________________
Doktor
740GLT 16 Valve, 89´, na hlínách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2007 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Doktor 1 píše:
odpověď FTN:
Zůstávám věrný názvu topicu:
Potřeboval bych si udělat jasno (v mnoha věcech :wink: ) ve výkonech motorů, montovaných do 480ky.
U toho co mám já jsem viděl výkony od 70 do 80kW z různých zdrojů...
Tak jak to teda je?
1,7 ...?
1,7T ...výkon je dostačující :wink:
2,0 ...?


:D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2007 16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1039
Bydliště: Praha
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
FTN píše:
:D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:

Aby ještě nějaká byla...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...

_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1992 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 06:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Tom480 píše:
FTN píše:
:D To věřim. Až se budu finančně nudit, tak si taky udělám radost jako Tom480 a přitáhnu si nějakou Collection... V dohledný době to ale nehrozí... :cry:

Aby ještě nějaká byla...
Co se týká výkonu, není to úplně to rozhodující hledisko, důležitý je samozřejmě také kroutící moment a ten má turbo jen o trochu lepší než dvoulitr (165 Nm/3500 ot/min oproti 175 Nm/2100 ot/min). To jsou ale jen papírové předpoklady, zkoušeli jsme s Doktorem akceleraci a byli jsme skoro nastejno, jenže na tom mém dvoulitru mám nějaký omezovač či co, takže mě v 5500 ot/min motor přestal točit, i když by auto jinak dál zrychlovalo...


No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 08:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1039
Bydliště: Praha
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
LukášM píše:
No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.

A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.

_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1992 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Teď mi došlo, že u naší 460 ky je asi taky omezovač. Ve 174 km/h to najednou přestane jít vejš. Dřív mě to nenapadlo, jelikož automat stejně řadí dřív a poznám to jen na té maximálce, ale tou jsem jel snad jen 2x nebo 3x. Kdyby někdo věděl jak to vypnout, byl bych rád :wink: Je to motor 1,8i snad značenej B18U.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 11:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Tom480 píše:
LukášM píše:
No jo, skutečně je to omezovač v 5500ot/min, byl jsem docela překvapený, jelikož 1.7 ES se točilo mnohem více, ale taky pravda, že dvoulitřík táhne celkem uspokojivě od nízkých otáček až do max. výkonu v 5200 ot/min.

A myslíš, že by šel nějak vypnout nebo aspoň posunout na 6000, kde mi začíná červené pole? I když... Vlastně to nepotřebuji, v normálním provozu nejdu přes 4.000. A riskovat zničení motoru, abych jednou ukázal, že mám stejnou akceleraci jako turbo, za to mi to nestojí. Už má přes 210 000 a musím si ho hýčkat.


Nevím jak u 480ky, ale jinak omezovač otáček jde přenastavit nebo deaktivovat, záleží na řídící jednotce, alespoň u motorek. Nebo si můžeš koupit Powerbox (nebo jak se ty všechny vychytávky jmenují) a to je v podstatě nastavitelná řídící jednotka.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 14:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2952
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2007 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Sarkasmic píše:
Pánové,pokud já vím tak ten omezovač otáček je tam kůli katalyzátoru. Pokud vím, tak při vyšších otáčkách jde mnohem víc splodin=větší zátěž pro katal... A při těch hodně vysokej by to už kat nepobral... Má to hodně aut. Myslím že to maj vlastně všechny auta co maj katalyzator... Ale nevim to jiste...
Nevím, je li to kvůli katu. Jiný auta to maj (omezovač), ale kolem 6500rpm, tady je to kolem těch 5 200rpm, což mi přijde málo. Jedu li na cca 5200 174 km/h, tak při zvednutí na 6000 rpm bych byl schopen jet kolem 190 km/h. Ne že bych to využíval, ale co kdyby :wink: Výkon na to ten motor má.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 14:43 
Offline

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Sibr píše:
Díky :wink: neni problém když si ho ten kotouč zaplatí :lol: já už na druhej nemám ten očistím a natřu, jinak tenhle pujde do barvy taky.


můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !

_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety :)
Volvo 480 Turbo - minulost :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 09:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
cendaaa píše:
můžu se zeptat čím to budeš barvit ? někde jse mčetl, že to někdy není úplně ideální, tím, že se zahřívají, sou na to nějaký spešl barvy ? Díky !
Nj byla to speciální barva přímo na to http://www.motip.nl/?page=23&id=733 cena asi kolem 650Kč.
Jinak bych skoro řekl že Hammerite je lepší :lol: nevim jinak ta sada vydrží tak na 2-3 auta možná 4 skládá se z čistícího spraye, barvy a tužidla.
K zakoupení v http://www.lztuning.cz

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pár otázek ohledně 480tky.
PříspěvekNapsal: 06 bře 2008 10:35 
Offline

Registrován: leden 2007
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
jj super dík, uz sem porídil - oranžovou :oops: , snad nebude az tak moc kriklavá, mam z nemecka celkem zachovaly "novy" takze se do toho hned pustím :pij:

_________________
Volvo 480 ES, dvacetilety :)
Volvo 480 Turbo - minulost :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.095s | 19 Queries | GZIP : Off ]