Právě je 19 lis 2018 10:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pár otázek ohledně 480tky.
PříspěvekNapsal: 07 led 2007 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být :D . Kdo to ví ať napoví :wink: nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).


Přílohy:
Poznámka: Tak to je on.
Display.JPG
Display.JPG [ 71.87 KiB | Zobrazeno 1441 krát ]

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 00:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Kdo vyvinul motor B20F do čeho se ještě dával?

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pár otázek ohledně 480tky.
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být :D . Kdo to ví ať napoví :wink: nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).


Tak gratulace ke koupi :wink: Nahoď nějaké fotky!!! Je to display teploměru vnitřní teploty v automobilu.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Naposledy upravil LukášM dne 08 led 2007 13:48, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Kdo vyvinul motor B20F do čeho se ještě dával?


Prý je to spolupráce Renaultu a Volva, takže Renault a tipoval bych Laguna/Espace.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Fotky bohužel moc nemám vybil se mi foťák. :?
Takže jen z mobilu.
Jj ríkal sem si že ta hlava je jak z rencka :x to v 360 je motor poctivej :) Volváckej


Přílohy:
po opl
po opl [ 116.38 KiB | Zobrazeno 1397 krát ]
pred oplachem.JPG
pred oplachem.JPG [ 125.96 KiB | Zobrazeno 1393 krát ]

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 16:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Gratulace!
Máš to pěkný, snad s tim budeš mít míň práce než já...
Ten displej tam vůbec nemam... :?

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim :wink: a ten display stejně nefunguje :?

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Display
PříspěvekNapsal: 20 úno 2007 09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1039
Bydliště: Praha
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Sibr píše:
Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim :wink: a ten display stejně nefunguje :?

Ja mam 480S z r. 1994 a takovyto display tam nemam, jen kasliky na drobnosti. Takze predpokladam, ze je to nejaka doplnkova vybava v nejakych statech nebo dokonce druhovyroba. Mohl by to byt teplomer, protoze u toho meho mi schazi - nemam tam ten pocitac, co mely vsechna ES-ka a nektera S-ka...
Doporucuji rozebrat a podivat se, kam vedou draty...

_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1992 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2007 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2007 12:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2004
Příspěvky: 1039
Bydliště: Praha
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Sibr píše:
Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.

Co je K6?

Kodovac VINu je na http://web.quick.cz/volvo480club/dokumenty/chassisnumbers.htm

_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1992 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 úno 2007 22:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Tady je popsáno co je K6 http://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6 :lol:
PS: díky za dekodér vinu :wink:

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2007 07:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Tady je popsáno co je K6 http://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6 :lol:
PS: díky za dekodér vinu :wink:


Nic proti, majitele K6 znám, auto je opravdu snížené, možná i úprava motoru, ale nikdo z Euroklubu o tom nic neví, ani holaňďané, takže je to možná nějaká garážová úprava.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Naposledy upravil LukášM dne 22 úno 2007 10:10, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2007 16:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Aha takže mám asi jenom snížené auto bez klimy a vyhřejvání sedaček, palubák taky nemám. To je fuk hlavně že to jezdí.

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2007 10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Sibr píše:
Aha takže mám asi jenom snížené auto bez klimy a vyhřejvání sedaček, palubák taky nemám. To je fuk hlavně že to jezdí.

Myslíš, že je opravdu snížené? Já ti nevím, vypadá celkem normálně :wink:

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 16:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Pár otázek:
1) Kdo máte v 480 "info center": svítí vám pod tim voličem, kterým se přepínají ty hodnoty, nějaká žárovka? Je to zkrátka podsvícený? Mě to nesvítí a když jsem to rozebral, tak jsem žádnou nenašel... :?
2) Jak máte vyřešeno, když někoho chcete pustit, tak jak rychle zablikat dálkovkama? Možná to mam rozbitý, ale u mě to je takhle: pohybem levé páčky pod volantem směrem k sobě se dálková světla rozsvítí a páčka se vrací do původní polohy. Takže když chci bliknout, znamená to tento pohyb vykonat 2x... což je blbý a ve výsledku dálkovky svítěj celkem dlouho...

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
1. žárovka tam není
2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 18:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
standa píše:
2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne


Ale když máš zapnutý jen světla pro denní svícení, tak ti bliká co? Ty přídavný dálkový?
P.S.: na to proměření obrysovek jsem nezapoměl, dostanu se k tomu zejtra.

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 19:10 
Offline
Profi prodejce

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 607
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.

_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 úno 2007 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
:shock:

vyzkušám

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2007 01:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
standa píše:
:shock:

vyzkušám


Já taky! To je pro mě novinka. :shock:

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2007 01:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
FTN píše:
standa píše:
:shock:

vyzkušám


Já taky! To je pro mě novinka. :shock:

No vidíte a pro mě je to samozřejmost, copak jiný auta to tak nemaj? :shock: teda pokud mi došlo o co vám šlo :lol:

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2007 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2004
Příspěvky: 2201
Bydliště: Brno
dvoustovky dvě polohy nemají :cry:

a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový :D (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...

zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře 8)

_________________
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2007 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2005
Příspěvky: 3255
Bydliště: Praha 9
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
standa píše:
dvoustovky dvě polohy nemají :cry:

a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový :D (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...

zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře 8)
JJ, to je snad jediná věc kterou bych svojí Fló vytknul, kdybych ji neměl příliš rád na to, abych jí něco vytýkal!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2007 11:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2006
Příspěvky: 25
Bydliště: Praha
Jean píše:
I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.

Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.

_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 úno 2007 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
tonda chvojka píše:
Jean píše:
I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.

Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.


Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé :wink: alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.111s | 20 Queries | GZIP : Off ]