Právě je 18 lis 2018 08:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Já taky!!!
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 19:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Nazdar šťastlivci!
Nedávno jsem se stal majitelem červené 480ES, která byla dlouho k mání v Brně. Jelikož neni přihlášená, jeden dobrý muž (kterému tímto děkuji) mi jí přivezl do Prahy na vozejku. To ale není vše. Bude sloužit na náhradní díly pro černou 480ES (http://www.t6r.cz), kterou snad(chlapci v servisu si nemůžou poradit s tekoucím chladičem) získám... Zatím dávám foto té červené. Včera jsme ji zkoušeli nahodit, ale má špatnou palivovou pumpu, takže to hned chcípne...
Tak prosím o schovívavost vůči mému nadšení. Je mi 19 a je to moje druhý auto...
Zdar V480ES!!!
FTN


Přílohy:
v1.JPG
v1.JPG [ 113.58 KiB | Zobrazeno 1951 krát ]

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2006 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2006
Příspěvky: 8373
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Tak velká gratulace a vítej u nás, así budeš nejmladší člem VK pokud se přihlásíš :wink:

_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Skvěle, gratuluji! Za kolik si ho nakonec koupil, je to to za které chtěli 14 tis. kč?

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 14:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Jo, to je ono. Nevim jestli to můžu říct. Za 5000,-... :D Pokud by nějaká spřízněná duše potřebovala nějaký součástky, tak bychom se mohli domluvit... 480 zdar!
FTN

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2003
Příspěvky: 685
Bydliště: Brno
Vůz: Služební
neuman zdenek píše:
Tak velká gratulace a vítej u nás, así budeš nejmladší člem VK pokud se přihlásíš :wink:


Mně bylo 17 , když jsem se registroval na VK forum , ještě na staré :wink:

Gratuluju k 480 :wink:

_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Já taky!!!
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 15:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2005
Příspěvky: 582
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, 2,3, 90
gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D

_________________
Doktor
740GLT 16 Valve, 89´, na hlínách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Já taky!!!
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 15:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3213
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Doktor 1 píše:
gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D


Tak to já jich znám víc :wink:

Já, ty, Tom, Jirrka, Lukáš, Michal - moje bývalá 480 ES a kdo dál???

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Já taky!!!
PříspěvekNapsal: 08 pro 2006 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Doktor 1 píše:
gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D


Nahlašuju, že mam celý auto, ale zase ne že bych ho chtěl celý rozprodat. Koupil jsem ho pro mojí 1st V480 na náhradní díly... Pokud máte něco fakt nesehnatelnýho a nevyrobitelnýho tak můžu pomoct.
Pochopte, že bych nerad, kdyby mi za dva měsíce zbyly čtyři kola... :lol:

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 10:17 
Offline

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 6
Bydliště: MLADA BOLESLAV
HEZKY DEN KLUCI,TAKY VLASTNIM VOLVO 480ES ,CERVENE ALE NEJDE KVULI TOMU ZE JSEM TO KOUPIL Z PRASKLOU EL.DESKOU CO JE ZA POISTKOVOU SKRINKOU,CILI MI TO DELA NEPLECHU A VYBIJI BATERKU,POTREBOVAL BYCH NEJAKE NAHRADNI DILY,KDYBY JE NEKDO MEL TAK BYCH BYL MOC RAD,MOTOR MAM SKVELEJ A NECHCI TO NECHAT JEN TAK NA DILY,JE TO PEKNY SVEZENI,,POTREBOVAL BYCH TU EL.DESKU A PREPINAC SVETEL.TEN KULATEJ NA PALUBCE CO JE.CENU RESPEKTUJI

_________________
VOLVO 480 1,8T V SUPER STAVU,ROK KOLEM 92-93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 pro 2006 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6174
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
hezky jsi to napsal :roll:

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 23:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Tak, konečně mam foto mého černého Volva. Tohle budu dávat do kupy. Částečně mu padne za oběť to červené.
Zatim jsem stihl (za pomoci mikise, jemuž tímto děkuji):
-vyměnit zadní brzdové destičky
-vyměnit vzpěry u třetích dveří
-"omladit" zadní světla (viz téma "oprava zadních světel"-nebo tak nějak)
-vyměnit vzduchovej ventil (asi se to nějak odborně jmenuje)
-obrousit, vykitovat, nastříkat pár míst (zejména zadní blatníky)
-potáhnout střechu (zevnitř) novou (moc pěknou) látkou
Jelikož se mi závratným tempem blíží maturita, tak na to moc času nemam, ale snažim se...


Přílohy:
ex 043.jpg
ex 043.jpg [ 64.63 KiB | Zobrazeno 3154 krát ]

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Dovolte, abych vás dále informoval o průběhu prací na mé 480...
Přední nárazník jsem se rozhodl sundat proto, že již od mého zakoupení auta byl vypadlý z těch úchytů po stranách. Zkrátka ty konce z boku neseděly ke karoserii. Když jsem se prokousal přes spousty šroubů, zjistil jsem nemilou věc... :( Fotky jsou pořízeny až po mírné intervenci velkého šroubováku...
Kdybyste, prosím vás, někdo měl v garáži tuhle traverzu, tak bych byl dost rád... Je to ale dost nepravděpodobný, takže budu muset jezdit s timhle... :cry:
P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
P.S.2: Možná se zkuste podívat do vašich 480... Voda tam nemá kam odtékat, takže tam můžete mít něco podobnýho... :twisted:


Přílohy:
45 017.jpg
45 017.jpg [ 110.03 KiB | Zobrazeno 3104 krát ]
45 021.jpg
45 021.jpg [ 69.53 KiB | Zobrazeno 3099 krát ]

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 21:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 638
Bydliště: Pardubice
Jsem ti chtel napsat, aby jsi to neresil nez jsem videl ten detail. Tahle traverza je dost dulezita pri bouracce. Spis asi sezenes celej naraznik nez samostatne, i kdyz mi ji teda nabizel Formanek. Akorat, ze za mensi cenu jsem mel celej naraznik. Jinak jsi asi sikula do tech zadnich svetel jsem se ja nepustil. zatim.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Kdyz jsem to sundal, tak sem do toho chvili rejpal sroubovakem, pak jsem do toho zacal tim sroubovakem mlatit. Pak sem si vzal vrtacku s dratenym ocelovym kotoucem, pak odrezovac a pak... uz bylo pozde.
Jak bys to resil ty? Nebo spise: Na kolik vyjde ta traverza (příp. i s naraznikem) ???

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Naposledy upravil FTN dne 29 pro 2006 21:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 638
Bydliště: Pardubice
ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Jirrka píše:
ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.


Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2006 01:39 
Offline

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 549
Bydliště: Praha 5
ted na to koukam a mam vyvaleny bulvy :o
ses frajer ze ses pustil do takove renovace :)

_________________
850 T5R, '95, manual
S40, '00, automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2006 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 638
Bydliště: Pardubice
FTN píše:
Jirrka píše:
ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.


Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...


Aha. Tak ted jsi to asi ujasnil. Naraznik se sklada ze 3 casti - plastovy vylisek, penova vypln a kovova vyztuha, to se nasroubuje na auto. Kdyz chces sundat naraznik, tak staci povolit 4 matky a je to cely dole. Mozna jsem se pletl a ta vyztuha stoji 1000,-Kc. Vim, ze za tu penu chtel 500,-Kc.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2006 23:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
bidak: -prave ze tohle delam jen aby to nerezlo dal. Je mi zima, tak potrebuju jezdit autem - skola zacina tretiho, takze specham. Kdybych na to mel vic casu, tak to bud poradne vyvarim, nebo koupim novou...

Jirrka: přesně tak! rozumíme si! pro ještě větší objasnění i pro ostatní jsem se pokusil sesmolit malé schéma:


Přílohy:
schema.JPG
schema.JPG [ 13.83 KiB | Zobrazeno 2978 krát ]

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 18:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2006
Příspěvky: 1996
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD a 855TDI
Taky gratuluji k 480.
Ty "traverzy" jsou vůbec problém u 3xx je to stejné jen tam chybý ta pěna, když sem v létě renovoval světla ( byla už slepá) tak sem rozebral předek auta a zděsilo mne kolik koroze se tam skrývá. Traverzu ani moc zrezlou nemám problém jsou šrouby, kterými je uchycena k plastu, koroze je tak obalila že sem povolil jen jeden ( WD40 se nechytlo). odvod vody je tam velice špatně vyřešen. obrázek s popiskem napoví.
Bohužel nemám zázemí ani nářadí na opravy karoserie, takže moje 360 celkem trpý :cry: . pořád přemýšlím jestly nebude lepší místo ní pořídit 480 nebo 850 a nebo do ní něco narvat (můj odhad min. cca 10k) je to přeci jenom zadkolka a to se cení :lol:


Přílohy:
360.JPG
360.JPG [ 120.07 KiB | Zobrazeno 1468 krát ]

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62 (cca 75000km), S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 20:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7324
Bydliště: PRG
FTN píše:
P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?


To jsou kecy :twisted: Škoda, že jsem loni přišel o hromadu fotek - to by jsi se divil :twisted: :D :twisted:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
Lachtan píše:
FTN píše:
P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?


To jsou kecy :twisted: Škoda, že jsem loni přišel o hromadu fotek - to by jsi se divil :twisted: :D :twisted:


:twisted: No jo no! Já myslim buď vojenský mašiny (naše 159), nebo dopraváky (třeba A310). Kdo ví na čem lítáte! :twisted: Z jakýho letiště lítáš? Ale to trochu uhýbáme od tématu.
K tématu: -včera jsem opravil elektrický stahování okna u spolujezdce. Bylo líný, zvlášť směrem nahoru. Tak jsem to otevřel (ja tam TOTALNE blbej přístup) a už to nešlo vůbec (pro rejpaly: fakt sem se ničeho nedotknul!). Tak jsem vyndal celej ten motor, s tou lyžinou, promazal, znovu namotal a připojil ty lanka... a už to chodí!!! :)

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2004
Příspěvky: 638
Bydliště: Pardubice
No co mi vypravel muj kamos co dela na Ruzini u CSA technika (ma vysokou strojarinu) tak prej, kdybych videl ty letadla jak jsou rezaty, tak bych do toho vzivote nevlezl. 3 roky stary Grippeny a Airbusy asi moc rezaty jeste nebudou, ale pockej za par let :lol: :lol: :lol: TO NENI 2JKA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 22:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: září 2005
Příspěvky: 7324
Bydliště: PRG
OT - nejvíce rezavou mašinu jsem viděl právě to dopravní :twisted: :twisted: :twisted:
nebylo to ČSA - tamní mechanici mají jinačí úroveň :wink:

_________________
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Šelma S60-2.4 20V Turbo (B5244T3) (200hp/6000rpm, 291Nm/1800-5000rpm)__(r.v. 2001, mod.01)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
bylo - Vóólvik V40-2.0 16V Turbo (B4204T) (200hp/5100rpm, 230Nm/1800-4800rpm)__(r.v. 1998, mod.99)(upgrade Obrázek)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2006
Příspěvky: 307
Bydliště: Praha 4
Vůz: SAAB 9000
News:
-opraven spínač brzdových světel - spínal až po hodně sešlápnutým pedálu - trochu nebezpečný
-opraven výfuk - u jednoho spoje chyběl šroub, kousek dál guma, která to celý drží
-maličkost: vyměněna ta tlumící "hmota" (pěna,molitan) zevnitř na kapotě (překvapivě rozškrábaná od nějakejch potvor)

Rezavý letadla: no dobře, tohle je teorie (studuju obor "letecká výroba"), praxe může být jiná... :twisted:

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.122s | 22 Queries | GZIP : Off ]