Spotřeba V480Turbo

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#1 Spotřeba V480Turbo

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem pri tydeni dovolene otestoval trochu spotrebu. Zatizeni - 2 kluci - ja 75 kg, kamos 90 kg, 2 holky - 63 kg a 55 kg. + 3 tasky a spacaky - plny kufr ale ne naslapany. Na zacatku 60 litru plna nadrz. Cesta zacala u Pardubic, pres Jihlavu k Vranovské prehrade, pak Palava, Prerov, Olomouc a Svitavy - Pardubice - 700 km. Toto od pondeli do patku. Kombinovana cesta obcas rovinky, obcas kopecky, nejaky popojizdeni po meste. Spotreba 8,3 Litru. Snazil jsem se jet usporne. Nevytacel jsem motor, ale obcas jsem se nechal unest (spis vyjimecne) a pri predjizdeni to osolil. Rychlostni limity jsem moc neresil. Jak jsem zvykli. Myslim, ze to neni zadny zazrak, ale ani nic hrozneho.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#2

Příspěvek od T440 »

Taskr píše:Tak to je skutečně krásná spotřeba. Já jezdím po Praze se 480 Turbo za 10,5-11l. Pokud jedu po okreskách, tak jedu většinou za 8,5-9l. Město našim Turbínkám moc co se týče spotřeby nesvědčí.
Tak, tak
dialnica: 90..120km/h - 7,9l 140..160km/h - 8,2..8,4 l ( podľa vetra :-) )
okresky 60..120km/h 8,3 l pri veľkom predbiehaní ( plyn, brzda) 8,8 l
mesto leto 9,2 l
mesto zima 10..11l
ale to mesto záleží či sa motor rozohreje, alebo ostane studený, takže niekedy aj viac a málokedy menej :-(
obsadenie na 90% 2 ks dospelý, 2 ks deti
Keď som behal so zlou Lambda sondou a bez katalyzátora mesto bolo tak o 1,5 l až 2 viac a dialnica tak o 0,5 l viac (mozno ešte menej).
Všetky údaje podľa počítača, a ten občas kecá, presne podĺa tankovania som to nemeral, zatiaľ sa mi zdalo, že by to nebolo moc iné. Ak niekto má nejakú fintu ako znížiť spotrebu sem s ňou ! Ale uvedená spotreba je podľa UK vodičov hodnotená ako nízka . Mimochodom nemáte niekto presné vzorčeky na prepočet l/100km a MPG ?
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Dad
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 39
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#3

Příspěvek od Dad »

_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#4

Příspěvek od T440 »

Google, čo to je ?! :lol: No ja som skôr čakal, počíta sa to tak, a tak ...
Tak ako som si vygooglil je rozdiel medzi mpg v Anglickej sfére vlivu a v USA. Rozdiel je v galónoch a vzorčeky z mpg na l/100km sú následovné:

Kód: Vybrat vše

Pre US liquid gallon -> 235.2146/(mpg) = (l/100km)
Pre Imperial gallon  ->  282.481/(mpg) = (l/100km)
Keď som si pozeral nejake vozy a porovnával spotrebu, tak mi to nejak nevychádzalo, a teraz už viem prečo :-)

Pre turbo motory som v nejakej Volvo "príčurke" našiel ešte toto:
B18FT Fuel consuption according to EC regulations:
city: 10,3 l/100km
90 km/h: 6,1 l/100km
120 km/h: 8,1 l/100km
combined: 8,2 l/100km

B18FTM (no catalytic converter) Fuel consuption according to EC regulations:
city: 11 l/100km
90 km/h: 6,6 l/100km
120 km/h: 8,5 l/100km
combined: 8,7 l/100km
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#5

Příspěvek od Jirrka »

ted budu jezdit delsi vzdalenosti sam, tak jsem zvedavej kam se dostanu. Jak zacnu jezdit po meste, tak se mi ta spotreba taky splha k 9ti litrum. Ale snazim se jezdit citlive. pomerne mi prijde, ze dost. Ale kdybych nejezdil, tak bych teda riskocal neustale pokutu. :D
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#6

Příspěvek od LukášM »

Nechci Vás nějak strašit, ale já mám spotřebu u své 480-ky 8.2 l město a dálky 6.8 l. Samozřejmě je to min. za které je auto schopno jet, dodržování rychlostních limitů je samozřejmostí.
U mé předchozí 480, 1.8 to byl už větší problém, ať jsem jezdil jak jsem jezdil, pořád to byla spotřeba kolem 8.6-8.8 l/100km.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#7

Příspěvek od Jirrka »

Si myslim, ze ten 2 litr je proste lepsi motor vseobecne. Trosku me stve, ze musim 480 vic tocit. Libilo se mi u dieslu, jak to hezky jede aniz abych na to slapal. To si myslim, ze jde pak s vetsim obsahem. Spotrebu budu nadale sledovat a prubezne informovat. Taky se snazim delat to, ze jakoby "vyfouknu " turbo. Vidim na ukazateli, ze turbo tlakuje, tak pustim na chvilinku plyn a dal uz jedu bez turba. Okamzita spotreba je pak nizsi. Nevim, ale jeste to ma vubec cenu. Poradte jak jezdit ekonomicky s turbem. Dost se kontroluju, kvuli spotrebe a zbytecne to rozptyluje. Uz jsem si rikal, ze se zkusim chovat, "normalne" a zjistim si spotrebu. Ted budu dost jezdit tak dam vedet. Jak to dopadlo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“