Právě je 18 črc 2018 00:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 bře 2014 13:45 
Offline

Registrován: září 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Zdravím,

obracím se na všechny zde s prosbou o radu. Třeba někdo něco podobného řešil a nasměruje mě někam.

Mám 480ES, 1987, B18F - koupeno vloni od Sarkasmica.

Celou dobu byly jen minimální problémy, řeším vysokou spotřebu, což bude lambdou.

Dnes se však stalo něco nového. Ráno to prakticky nešlo nastartovat, když se to povede, otáčky klesnou na minimum, chvíli se to klepe a pak zdechne. Jet se s tím prakticky nedá, cuká to jak blázen a při každém vyšlápnutí spojky zdechne. S odpojenou váhou vzduchu to nastartuje a drží volnoběh, při jakémkoliv přidání plynu to zdechne. Když nastartuju bez váhy a pak ji připojím za běhu, tak spadnou otáčky a zdechne to. Když kromě váhy vzduchu odpojím i čidlo teploty a snímač polohy plynu, tak to jde v pohodě nastartovat, mírně kolísá volnoběh, a jakž takž se dá i jet. Na jedničku se to rozjede v pohodě, po přeřazení na dvojku je to někdy dobré, někdy se to jakoby zadusí - nejede, nejde do otáček. Při povolení a znovupřidání plynu to trošku zabere a pak se celá situace opakuje. Ale jak říkám, není to pokaždé, chvíli to taky jede v podstatě normálně.
Podotýkám, že se to začalo dít náhle. Včera večer jsem opustil fungující auto a dnes ráno to dělalo tohle.
Se Sarkasmicem jsem to konzutoval telefonicky, prý by to mohla být špatná váha vzduchu.
Napadá někoho ještě jiná možnost? Co zkusit, kam se podívat?

Díky za rady.

_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2014 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2006
Příspěvky: 3214
Bydliště: Tábor
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
V podstatě všechny možné příčiny jsi již vyjmenoval. V mém případě to byl kdysi volnoběžný ventil, váha vzduchu a nakonec ještě lambda. Od té doby klid.

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2014 11:42 
Offline

Registrován: září 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: XC70 MY2004, D5 120kW, AUT
Tak jen hlásím,. že problém je vyřešen.
Vyměnil jsem čidlo teploty, což nepomohlo, a následovala váha vzduchu. S novou (staronovou) váhou to zase konečně jezdí.
Teď už jen dořešit spotřebu (čili vyměnit lambdu a utěsnit hadice), vyřešit fakt, že jezdím v bazénu (u spolujezdce jsem vyndal gumový koberec a nestačil jsem se divit), a propájet ovládání ventilace, abych rozchodil i nejvyšší rychlost ventilátoru a budu spokojen.

_________________
JE: Volvo XC70, D5 120kW, automat - Summum
Bylo: Volvo V40 Sport, 1.9 TD 85 kW, r.v. 2001, motor D4192 T3 (dovoz z DE) (R.I.P.)
Volvo 480ES, 1,7i, r.v. 1987, motor B18F


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.072s | 19 Queries | GZIP : Off ]