Volvo 440 1.8

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Anonymous

#1 Volvo 440 1.8

Příspěvek od Anonymous »

Zdárek lidičky...Uvažuji o koupi Volva 440 1.8...Chtěl bych poradit jak je na tom s cenou náhradních dílů,spolehlivostí,kvalitou zpracování,jízdních vlastností a tak všeobecně.Díky moc za každou radu... ;)

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#2 Volvo 440 1.8

Příspěvek od Honza »

Tomajdo píše:Zdárek lidičky...Uvažuji o koupi Volva 440 1.8...Chtěl bych poradit jak je na tom s cenou náhradních dílů,spolehlivostí,kvalitou zpracování,jízdních vlastností a tak všeobecně.Díky moc za každou radu... ;)
Nescháněj nejdřív díly a cenu oprav, musíš začít na autě o který máš zájem. Sežeň fotky a sem snima nějakej popis a uvidíme co s tím.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Anonymous

#3

Příspěvek od Anonymous »

No mám možnost mít Volvo 440 1.8...Vypadá ve skvělém stavu...foto bohužel nemám :? A chtěl jsem se ohledně tohohle auta dozvědět více věcí...Jaký je tten motor,poruchovost atd...Jinak se mi tohle auto líbí a myslím že bych si s ním rozuměl...jen nechci abych dal více za opravy než za auto...Jsem student a proto nemám zas tolik finančních prostředků....Předem dík za další informace :-D

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#4

Příspěvek od Honza »

Tomajdo píše:No mám možnost mít Volvo 440 1.8...Vypadá ve skvělém stavu...foto bohužel nemám :? A chtěl jsem se ohledně tohohle auta dozvědět více věcí...Jaký je tten motor,poruchovost atd...Jinak se mi tohle auto líbí a myslím že bych si s ním rozuměl...jen nechci abych dal více za opravy než za auto...Jsem student a proto nemám zas tolik finančních prostředků....Předem dík za další informace :-D
O motoru ti moc neřeknu páč ho neznám, ale ostatní poruchovost bude taková jak se o to budeš starat. Teď záleží na stavu v jakém je teď před koupí. Díly se nechají sehnat na vrakáčích nebo i nové jak originál tak z druhovýroby. Jestli jeněkde k vidění ,třeba v bazaru tak hoď adresu třeba ho někdo zná.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5

Příspěvek od Jarda S40 »

No co ti poradit? Doufal jsem,že se tě ujme někdo jinej, ale je to zase na mě. O volvu 460/440 by mělo být něco na našem Webu, ale není, jak jsemprávě zjistil. Je to Volvo nižší třídy než jiná Volva a bylo montováno v Holandsku. Motor 1,8i je Renault s nějakými úpravami pro Volvo. Motor mívá 66kW a je docela úspornej. Dá se s ním jezdit se spotřebou mezi 7-8l/100km, pochází z obrovské série a snad nemá žádné vrozené chyby. Životností nedosahuje kvalit pravých Volvomotorů, ale není to s ním špatné. Odhadoval bych bez větších problémů 300 kkm. Pozor na to, kolik bude mít ten tvůj skutečně najeto. Dále pozor na rozvody, raději vyměnit a není to zrovna levná záležitost - cca 5 kKč. Podvozkově je to velice podařené auto poplatné době svého vzniku, to je konec 80-tých let. Motor ve předu a pohon předních kol. Sedí hezky, je v něm příjemné svezení a přijde mi, že díly na podvozek nejsou až tak drahé. Mohl bys asi nejdřív potřebovat homokinetické klouby, nějaké čepy a tlumiče. zkus se podívat na ceny sem http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?go=oi&
http://www.autokelly.cz/eshop.php nebo sem
http://www.elit.cz/
Takže auto je to v podstatě dobré a pěkné, které by ti asi udělalo mnoho radosti, ale záleží na konkrétním stavu toho kterého kusu. Taky bývá dost velký rozptyl v ceně, vídám je od cca 30kKč do cca 80 kKč. Nejhezčí jsou poslední verze tuším od roku 1994, podobné Volvu 850. Některé kousky mají klima, airbagy, počítač a vnitřek v elektrice, já mám jako lahůdku vyhřívaná sedadla, v zimě fajn věc. Takže je řada spíše na tobě, zda sem hodíš více podrobností, hlavně rok výroby, km a cenu.
Pokud si ho pořídíš a zařadíš se mezi nás, budeš vítán a bude ti i pomoženo. Jinak pokud budeš ještě něco potřebovat objasnit, tak se směle ptej.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#6

Příspěvek od Honza »

Podařil se mi objevit nějaký odkaz v oblíbenejch:
http://www.harrisis.dircon.co.uk/
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Anonymous

#7

Příspěvek od Anonymous »

Díky vám moc všem... :-D .Každá rada dobrá. No jedná se o 440 1.8,rok výroby 91...stav tacháče bych ještě zjistil...kdyžtak to sem ještě dopíšu...Fakt moc díky. ;)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#8

Příspěvek od Jarda S40 »

Zkontroluj si podlahu v kufru, u těchto ročníků tam snad zatékalo. Pod rezervou.

Anonymous

#9

Příspěvek od Anonymous »

Stav tacháče je 176 000...Díky za ten kufr...radši ho prohlídnu.Tohle Volvo má kotouče i vzadu co??Jinak opravdu díky za každou radu která vás napadne....

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#10

Příspěvek od Honza »

Tomajdo píše:Stav tacháče je 176 000...Díky za ten kufr...radši ho prohlídnu.Tohle Volvo má kotouče i vzadu co??Jinak opravdu díky za každou radu která vás napadne....
Hele ty tajemnej skřítečku, takle se tu budem ale dohadovat hodně dlouho, nebylo by lepší hadit nějakej link na bazar kde to stojí nebo tak nějak, nebo se bojíš že ti to vyfouknem. Takovýhle chození okolo je akorát na prd.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#11

Příspěvek od Jean »

Vzadu jsou bubny.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#12

Příspěvek od T440 »

Tu sa riešilo niečo podobné...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=386

Nejaké "blablabla" o V440:
http://www.auto.cz/ojete/volvo-440-nizozemsky-sved.html

Tu je odkaz na "Návod na obsluhu"
http://www.klubvolvo.org.pl/?D=28
Je to síce polsky, ale však sú to tiež slovania :lol:
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )

Anonymous

#13

Příspěvek od Anonymous »

Díky za ty odkazy...ikdyž v tý polštině si toho moc nepřečtu :-D .Jinak taky díky za skřítečka...Rád bych sem dal nějakej link jenže je problém, že to auto není nikde na netu...Já to splašil přez kámoše :lol: Jen jsem se o něm chtěl dozvědět co nejvíce, abych zvážil zda si to aotu koupit či ne....

Anonymous

#14

Příspěvek od Anonymous »

Moc ti díky za příspěvek.O tom kolísání otáček jsem už něco slyšel tak to bude asi častější závada...Celkem mě zarazilo že se s ním dá jezdit za 6,5...je jasný že někde po dálnici,lehká noha ale stejně.Nevíte někdo kde je nějaký vrakoviště Volva??Zatím ;)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#15 Re:

Příspěvek od Jirrka »

Honza píše:
Tomajdo píše:Stav tacháče je 176 000...Díky za ten kufr...radši ho prohlídnu.Tohle Volvo má kotouče i vzadu co??Jinak opravdu díky za každou radu která vás napadne....
Hele ty tajemnej skřítečku, takle se tu budem ale dohadovat hodně dlouho, nebylo by lepší hadit nějakej link na bazar kde to stojí nebo tak nějak, nebo se bojíš že ti to vyfouknem. Takovýhle chození okolo je akorát na prd.
Já osobně bych se toho bál. Pokud se vyskytne nějakej pěknej kousek tak jsou ty lidi co si servitky brat nebudou 8) Kdo ma chut poradit napise co vi, kdo nema tak radit nemusi. Myslim, ze nam muze byt jedno odkud kdo je. Je kazdyho svobodny rozhodnuti jaky udaje tu uvede a jaky ne. Porad mam pocit, ze se tu svoboda nejak nenosi a to sem chodim uz dobry 4 roky, možna dele.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#16 Volvo 440 1.8

Příspěvek od Sibr »

:D lidi koukejte na datum :lol: je to už rok starý topic.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“