Právě je 18 lis 2017 03:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kompatibilita RJ u motoru B18FT
PříspěvekNapsal: 01 čer 2013 22:02 
Offline

Registrován: listopad 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo 480 Turbo
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co je pravdy na tom, že RJ motoru B18FT nejsou vzájemně kompatibilní? Ono se do toho dávalo více typů vstřikování, váh vzduchu atd., že by s tím byl problém? Nebo jak to teda je? Díky za odpověď.

_________________
Volvo 480 Turbo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompatibilita RJ u motoru B18FT
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 15:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Váhy čidla atd byly pořád stejný,ovšem jednotky zaměnné opravdu nejsou. Jsou celkem tři druhy a pokaždé jiné zapojení...

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompatibilita RJ u motoru B18FT
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 19:42 
Offline

Registrován: listopad 2008
Příspěvky: 44
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo 480 Turbo
Aha, takze se musi pouzit kabelaz a RJ motoru spolecne, jestli se nepletu. Motory, cidla, vstriky atd. uz jsou stejne, ne? A je nektera verze te RJ lepsi nez ostatni, nebo jsou funkcne na stejno?

_________________
Volvo 480 Turbo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompatibilita RJ u motoru B18FT
PříspěvekNapsal: 02 čer 2013 20:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Cca na stejno.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kompatibilita RJ u motoru B18FT
PříspěvekNapsal: 04 čer 2013 16:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 298
Bydliště: Zeleneč
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
B18FT byly 2 typy. 88kW a 90kW. Motory se lišily velikostí turba (Garret T2 / T25) Jestli jsou jiné jednotky nevím.

_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.074s | 19 Queries | GZIP : Off ]