Právě je 18 led 2018 04:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 07:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Není tam žádná odstředivá spojka,je tam normální spojka jak u manualni převodovky,jen páku neovládaš nohou přes lanko ale ovládá ji podtlak sám,jak potřebuje....


Přílohy:
CVT Spojka.png
CVT Spojka.png [ 70.69 KiB | Zobrazeno 1365 krát ]

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 09:37 
Offline

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 6
Tak to se omlouvám že jsem tady napsal kravinu. Nevědě jsem že páni inženýři z DAFu či Volva změnili spojku z odstředivé za třecí kotoučovou. Tak mě tedy teď napadá mnoho otázek. Když mám na voze zařazený Parking tak spojka je jak u manuála sešlápnutá nebo ne? Je tento podtlakový systém spolehlivý. A za jak dlouho se musí tato spojka vyměnit? Jak poznám že je spojka nebo systém v nepořádku? Předpokládám že asi nějaké auto s touto převodovkou a spojkou máte, ne?
Sarkasmic píše:
Není tam žádná odstředivá spojka,je tam normální spojka jak u manualni převodovky,jen páku neovládaš nohou přes lanko ale ovládá ji podtlak sám,jak potřebuje....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 11:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 13072
Bydliště: Zbůch
Vůz: 745;764;944;945;V70II;XC90 V8
hele HO, vypadá, že by stálo za hřích...

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; XC90 V8, 2005 ex:244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 13:11 
Offline

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 6
:Bravo: Také jsem ho našel. Na fotkách vypadá zachovale. Pokud bych měl KČ tak by ho hned bral. Ale jak je to s přepisem? Dá se u nás vůbec tak staré auto přihlásit? A také by mě zajímalo kolik by vyšla pojistka. I na německých stránkách se dají najít luxusní vozítka Volvo 340. viz. http://www.autoscout24.cz/ListGN.aspx?v ... 066&flzh=1


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2012 17:43 
Offline
Admin
Uživatelský avatar

Registrován: září 2003
Příspěvky: 8881
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
cernyka píše:
:Bravo: Také jsem ho našel. Na fotkách vypadá zachovale. Pokud bych měl KČ tak by ho hned bral. Ale jak je to s přepisem? Dá se u nás vůbec tak staré auto přihlásit? A také by mě zajímalo kolik by vyšla pojistka. I na německých stránkách se dají najít luxusní vozítka Volvo 340. viz. http://www.autoscout24.cz/ListGN.aspx?v ... 066&flzh=1
Pokud jsou nákupní papíry v pořádku tak by neměl bejt problém za cenu kolem 15 000kč

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 02:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2004
Příspěvky: 6172
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
340 s variomatikem a malou porci km (vhodnou na veterana) je mozne celkem bez vetsich problemu a za par eur jeste najit v rakousku - tam to diky cene a popularite volva jako takoveho bylo oblibene vozitko duchodkyn.

jo a CVT je treba u Hondy Jazz nebo Nissanu Murano

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 led 2012 07:11 
Offline

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 1198
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG
Nissan to hodně používal, např. má ex. Micra byla 1.0i a N-CVT převodovka. CVTčka se dávaly hlavně kvůli snížením emisí. Neboť pokud možno, tak shazují dolů otáčky. Měly je primery, almery, x-trail ... výhoda je fakt plynulá jízda (hlavně do města se to šiklo). Nestíhá v akceleraci, pak třeba zbytečně moc vytáčí, má prodlevu v reakci. Není cítít růst výkonu, protože převodovka drží optimální otáčky, dokud stíhá motor. Jízda je dočista jiná - zvukově, pocitově..

U Audi se bezestupňová převodovka jmenovala Multitronic. První typy měly problém se spojkou, po nahrazení sedmilamelem už to bylo v pohodě. Výdrž této převodovky je krom výměny spojky za cca 150-200 000km naprosto v pohodě, pokud se mění olej.

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 22:50 
Offline

Registrován: červenec 2007
Příspěvky: 76
Bydliště: Praha
Vůz: V70II 2,4T AWD
Měl jsem 340 se zmiňovanou převodovkou a pomatuju že byl docela problém udržet nějakou konstatní rychlost.... byla to docela sranda. A taky moje první Volvo.

_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.081s | 21 Queries | GZIP : Off ]