440 1.7turbo..Toci,ale nechytne,,na roztlaceni ano..cim to??

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Šumperk

#1 440 1.7turbo..Toci,ale nechytne,,na roztlaceni ano..cim to??

Příspěvek od dominikanoV6 »

Zdar borci koupil sem na zimu 440ku 1.7 turbo a potrebuju vase rady... TAKZE:
stava se mi ze auto jednou nastartuje a jednou zase ne,,spis ale ne..,,baterka nabita a nic se nedeje..borka co mi ho prodavala rikala ze to dela imobilizer v DO,(priklad..dojel jsem na benzinku, chcipnul to a po 15 min. sednu startuju a nic,,takze zacina hra s DO,po 10 minutach auto startuje jako by nic ale az 3x blikala led,,ale kdyz se auto roztlaci tak normalne chytne a je jedno kolikrat blika...co vim je ze kabely z rozdelovace sou v haji a ve tme je videt jak v nich blika,,muze to byt ta pricina??treba ze to nema silnou jiskru,,nebo je to naopak palivem,,a taky mam strasne vysoky otacky,za studena 2000rpm jinak 1600,,a nekdy uplne normalni,,jde mi o ty starty hlavne,,takze prosim o nazory v cem by mohla byt zrada..DIK
_________________
volvo 440 1.7 turbo rok 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 440 1.7turbo..Toci,ale nechytne,,na roztlaceni ano..cim

Příspěvek od tomasss »

Jestli blikaj kabely tak to fakt dobre neni :wink: a resil bych to velmi prednostne - namaha to civku a koncovej zesilovaci stupen a ono by se postupne mohly zacit nicit daleko drazsi veci nez jsou kabely...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#3 440 1.7turbo..Toci,ale nechytne,,na roztlaceni ano..cim

Příspěvek od pavel.2 »

Dopručuji zkontrolovat kabely je klidně možný že ten imobilizér zapojoval někdo na rychlo spojky a ty časem zoxiduji a pak to vede jak se tomu zachce, najít tu krabičku alarmu a jit po drátech nejdřív bych zkoukl ty silnější a není marný i kabely od bat a ukostření motoru , toto by odpovídalo na náhodné poruchy ale i ten alarm může mít nějakou funkci na kontrolu napětí atd. a i když se dálkou odblokuje mohl by pokles napětí ovlivnit funkci nebo jen schopnost dobrého sepnutí relátek. Zjistit co je to za typ alarmu a najít co znamená 3x blik takhle se může udávat chyba.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“