Právě je 18 lis 2017 03:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2011 13:25 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
zdravim vsechny
mam mensi problem s volvem zacina docela dost bile hulit vzdy je to nejhorsi pri podrazeni a ubrani plynu a naslednem pridani...emulze pod vickem neni takze to tipuju na turbo mate stim nekdo zkusenosti?predem diky

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2011 17:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2004
Příspěvky: 13795
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bydliště: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Vůz: Volvo
houdas píše:
zdravim vsechny
mam mensi problem s volvem zacina docela dost bile hulit vzdy je to nejhorsi pri podrazeni a ubrani plynu a naslednem pridani...emulze pod vickem neni takze to tipuju na turbo mate stim nekdo zkusenosti?predem diky

Pokud benzín hulí bíle je to vždy voda.Takže prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava.Pokud by dým byl modrošedý,pak je to olej,pokud černý je to příliš bohatá směs.Bílý kouř u dieselu je nespálená nafta.

_________________
Servis, opravy a úpravy automobilů Volvo na Severní Moravě tel.775148152


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 07 srp 2011 22:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2008
Příspěvky: 298
Bydliště: Zeleneč
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bílej kouř je voda jak píše martin. V létě to znamená, že tý vody musí hodně mizet, takže na nádobce by to mělo bejt vidět. Taky to bejvá pančovanym benzínem, ale to nemívá takovej efekt.

Turbem to tak jako tak nebude i kdyby byl kouř jakkoliv barevnej. Za bohatou směs může u turba netěsnost sání kdekoliv za váhou, vadná váha nebo lambda (všechny tři symptomy jsem řešil u svýho)

_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011 11:42 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
zdravim vsechny
uz to zacina bejt akutni takze se zitra jdu pusit do hledani zavady proc bile huli voda se neztraci vicko bez emulze byl sem u marry v sevisu a ten mi poradil jeden z ventilu ze muze byt nepruchozi a ze si prisava jakmile otevru vicko od oleje zacne hapravovat volnobeh uz jste se stim nekdo setkal ?predem dekuji za jakoukoliv napovedu v techto autech nejsem rozhodne jako doma :) diiiik

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 11:19 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
tak kour vyresen delal to volnobezny ventil zasekly...ale stale si nekde prisava jakmile otevru vicko od oleje chcipne...je to normalni ?diky za rady

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 16:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
zkus ucpat hadice odsávání z kartru-pak znova otevři víčko. Stále zdechá?

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 17:05 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
hadice odsavani kartru je ta co vede pod hadici volvobezneho ventilu a na konci je ten černý ovalový ventil na bloku?po odpojeni to chcipalo stale...je tam jinej volvobezny ventil nez by mel byt...(jinej sem nesehnal starej rozebran zitra vycisten a slozen zpet..uvidime jestli to pomuze)

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
ne odpojit,ale ucpat ty hadice po odpojení-obe.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 17:41 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
jakmile je odpojim chipne to jakmile je zaslepim chcipne to....diky

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 14 lis 2011 22:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
tak ted teda me nenapadá,jak může mit vliv otevření víčka na chod motoru,pokud obe ty hadice zaslepíš...Otevření víčka nemělo mít vliv... Nebo to chcipne i když je jen zaslepíš?

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011 09:41 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
presne uz kdyz je jenom zaslepim tak to chcipne k vicku se ani nedostane kdyz to lehce reguluji plynem tak se drzi ale jinak ne....diky za rady

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 15 lis 2011 15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2006
Příspěvky: 2951
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
tak v tom pripade mas neco spatne-volnebeznej ventil,skrtici klapka.... Protože pokud otevřeš víčko,tak si to přisaje moc vzduchu a kdyz u cpes ty hadice,tak ho to ma malo... Což by se dít nemělo,pokud ostatní cesty vzduchu sou ok.

_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Už máme i vidu... :-)

TEL.: 731 241 432


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kouri bile ..turbo?
PříspěvekNapsal: 22 lis 2011 17:05 
Offline

Registrován: únor 2009
Příspěvky: 39
Bydliště: praha
ok diky za rady zitra zkusim vyndat skrtici klapku a vycistit to a zaroven vsude okolo...vymenil sem volnobezney ventil a rozhodne uz to nehuli tolik ale stale je to moc...nejake rady na vycisteni klapky jeste sem ji nemel venku predem diky nikde sem nenasel ze by to nekdo delal na tomhle modelu..

_________________
Volvo 480 turbo 88 kW r.v.1988


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
JRFilters


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.080s | 19 Queries | GZIP : Off ]