Raritka - Volvo 66 v Praze
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 159
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#1 Raritka - Volvo 66 v Praze
Jak jsme řešili na lipnickém sraze to pidivolvo, tak jsem ho včera ulovil v Praze na vltavský.
Majitelem byla od začátku 80tých let máma mýho spolužáka, či je to teď netušim.
Majitelem byla od začátku 80tých let máma mýho spolužáka, či je to teď netušim.
- Přílohy
-
- Obraz055.jpg (81.81 KiB) Zobrazeno 1390 x
-
- Obraz054.jpg (14.19 KiB) Zobrazeno 1390 x
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 Raritka - Volvo 66 v Praze
je to taky mix trabanta a golfu
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#3 Raritka - Volvo 66 v Praze
Hezkej kousek jen pro upřesnění - je to vlastně DAF 66, po odkoupení DAFu Volvem v r.75 se vyměnil nejspíš jen nápis
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 159
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Volvo 940
#4 Raritka - Volvo 66 v Praze
Dík za upřesnění. V češtině jsem k tomu dohledal jen tohle:VanThomas píše:Hezkej kousek jen pro upřesnění - je to vlastně DAF 66, po odkoupení DAFu Volvem v r.75 se vyměnil nejspíš jen nápis
Na začátku sedmdesátých let odkoupilo Volvo od nizozemské firmy DAF divizi osobních vozů a v roce 1975 začalo dodávat typ Volvo 66, což byl jen mírně přepracovaný DAF 66 s karoserií navrženou Michelottim. Tento malý vůz byl známý svojí převodovkou Variomatic s plynule měnitelnými převody. Na výběr byly verze s motorem 1,1 l (DL) a 1,3 l (GL). Proti původnímu modelu DAF mělo Volvo 66 několik úprav, zvyšujících bezpečnost: větší nárazníky, odlišná sedadla s opěrkami hlavy, dveře s ocelovými výztuhami a bezpečnostní sloupek volantu.
http://www.auta5p.eu/katalog/daf/volvo_66_03.htm
_________________
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
Volvo v70 II
Aro M461
Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Raritka - Volvo 66 v Praze
Tak to me dostaloMaki Hira píše:Tento malý vůz byl známý svojí převodovkou Variomatic s plynule měnitelnými převody.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#6 Raritka - Volvo 66 v Praze
Tohle auto umí jet stejně rychle dozadu jako dopředu. Tzn. nějakých 145km/h na zpátečku
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#7 Raritka - Volvo 66 v Praze
Wow, mazec system, ale jak se tam dostanou nejake necistoty a kaminky, pocitam ze to video je pohled zdola, tak se to vymele, ne?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 682
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 Raritka - Volvo 66 v Praze
Opravdu? Nezda se mi to, protoze urcite neotaci smer chodu motoru jako Velorex, takze urcite nejak prerazuje a neni duvod, proc by tam mel byt stejny prevodovy pomer, jako dopredu.aphex píše:Tohle auto umí jet stejně rychle dozadu jako dopředu. Tzn. nějakých 145km/h na zpátečku
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
#9 Raritka - Volvo 66 v Praze
Vím o jednom na prodej....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
#10 Raritka - Volvo 66 v Praze
Opravdu to tak je. Jednou jsem o tom četl v nějakým časopisu a našel jsem to teď i na netu.Tom480 píše:Opravdu? Nezda se mi to, protoze urcite neotaci smer chodu motoru jako Velorex, takze urcite nejak prerazuje a neni duvod, proc by tam mel byt stejny prevodovy pomer, jako dopredu.
http://www.gamepark.cz/pekelna_zpatecka_96982.htm
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4725
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 Raritka - Volvo 66 v Praze
vypada zachovale
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 899
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#12 Raritka - Volvo 66 v Praze
Tohle autričko sem taky viděl v televizi jak je ten pořad LUDOLFS nejaci tři brachove němci maji vrakoviště tak ho tam taky měli a dělali s tim pekny skopičiny na nejaky draze a srovnavali to z trabantem a na zpatečku to mazalo rychlejc jak trabant dopředu to sem čuměl jako blazen...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#13 Raritka - Volvo 66 v Praze
Stalin píše:Tohle autričko sem taky viděl v televizi jak je ten pořad LUDOLFS nejaci tři brachove němci maji vrakoviště tak ho tam taky měli a dělali s tim pekny skopičiny na nejaky draze a srovnavali to z trabantem a na zpatečku to mazalo rychlejc jak trabant dopředu to sem čuměl jako blazen...
jj to som videl. ale tam to este nobolo volvo
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 914 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 1583 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 2 Odpovědi
- 902 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dejw22
-
- 18 Odpovědi
- 2645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mvtechnik