Na co je toto
- Autor
- Zpráva
#1 Na co je toto
je to pod posilovacom na brzdy. kvapkala z toho voda tak som to vybral a hadice prepojil.
- Přílohy
-
- DSC00094.JPG (28.29 KiB) Zobrazeno 1889 x
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
#2 Na co je toto
ŘEKL BYCH ŽE TO JE EL ČERPADLO.Pokud je funkční, a na nic jej nemáš měl bych zájem.zlota píše:je to pod posilovacom na brzdy. kvapkala z toho voda tak som to vybral a hadice prepojil.
#3 Na co je toto
to cerpadlo tam na nieco bolo. mam dva kusy.jedno po go. to co som vybral je zaseknute. ak bude cas tak ho dam dokopy a bude ako nove. nema to nieco spolocne s kurenim?
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 Na co je toto
To čerpadlo je tam kvůli dochlazování hlavně hlavy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#5 Na co je toto
a kedy sa spina? hned po nastartovani alebo ak motor dosiahne nejaku teplotu.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Na co je toto
Malo by bezat po vypnuti motora.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#7 Na co je toto
Je to přídavná vvodní pumpa. Po vypnutí motoru běží aby se celej malej okruh dochladil. má to dva různý časy běhu podle teploty. U turba bych to rozhodně nedával pryč.
#8 Na co je toto
dnes som to cerpadlo dal spät ale ani sa nepohlo. motor zohriaty asi bude niektore rele co ho spina v cudu.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#9 Na co je toto
To relé nefunguje když je motor nastartovaný. Funguje až když je motor pořádně ohřátý a Ty vypneš klíček. V tom okamžiku přestane cirkulovat voda v okruhu a někde by mohl vzniknout rozdíl teplot natolik velký, že by to třeba ohnulo hlavu ( extrém ). Proto je tam tahle fičura která začne cirkulovat vodu místo klasické vodní pumpy na motoru, byť v menším měřítku, ale voda se obměňuje a je to tak dobře.zlota píše:dnes som to cerpadlo dal spät ale ani sa nepohlo. motor zohriaty asi bude niektore rele co ho spina v cudu.
+ netuším jestli má 480 turbo chlazené vodou, tak by to dochlazovalo i turbo. V současné době to ale jako jediné má D5, tak si spíš myslim, že to koluje jenom v motoru v malém okruhu. Tomu to po dlouhodobé stránce pěkně uleví. Když to tam nemáš, tak se to taky nezblázní. Všichni turbaři přece dojíždějí v klidu a nechávají dochladit turba, takže tohle je věc už možná dala by se nazvat kurvítkem...ale jistě ve funkčním případě přínosná.
_________________
V60 D4
V60 D4
#10 Na co je toto
tak to potom riadi teplotne cidlo na hlave. teraz v zime to asi tazko odskusam ci to je funkcne. alebo ma napadla taka vec: mam druhe cidlo na vodu odpojim konektor pripojim ho na to cidlo a nahrejem . mozno sa to cerpadlo rozbehne.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 294
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 103kW 2.435ccm 00'
- Bydliště: Hořovice
#11 Na co je toto
počkej to je jako když třeba ja S80 dojedu nakou velkou dalku a eště mi po zastavení a vypnutí motoru frčí větrak v sahaře U motoru ne ? aby se to dochladilo ? nebo kecám
_________________
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
VOLVO S80 R.V.2000,Color Blue,Automat,najeto 51000mil 2.4litr GB TP 125kw,CZ TP 103kw,Petrol
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 146
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#12 Na co je toto
nevim teda, který relátko to zapíná, tak daleko jsem se ještě nedostal(nestihlo se to ještě pos*at), ale žene to vodu v malym okruhu, když je motor hodně teplej po zhasnutí, aby to neodnesla hlava, 480 turbo nemá turbínu chlazenou vodou a dokonce 480 má ještě dochlazování či co to je palivový rampy po vypnutí motoru
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 760GL, TD
- Bydliště: Praha
#13 Na co je toto
A to ma i T4 a ostatni volvo turbo motory?CouDy píše:nevim teda, který relátko to zapíná, tak daleko jsem se ještě nedostal(nestihlo se to ještě pos*at), ale žene to vodu v malym okruhu, když je motor hodně teplej po zhasnutí, aby to neodnesla hlava, 480 turbo nemá turbínu chlazenou vodou a dokonce 480 má ještě dochlazování či co to je palivový rampy po vypnutí motoru
_________________
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
Volvo 244GL ,r.v.80, bílá kůže, Volvo 760, TD GL, 82 kW
Bylo: Volvo S40 T4, Opel Combo r.v.06, Ford Escort Xr3i, r.v.89, Volvo 340DL..past
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 Na co je toto
To dochlazování rampy je super věc, jen to skoro nikomu nefunguje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 146
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#15 Na co je toto
A k čemu je dobrý to dochlazování tí rampy?? to jsem nějak trochu nepobral...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
#16 Na co je toto
tak uz to cerpadlo ide. ale neviem ci spravne lebo niekto tu pisal ze sa ma zopnut az ked je dobre zohriaty motor. mne to ide takto:staci nastartovat vypnut a cerpadlo ide jednu minutu a nezalezi na tom ci je motor studeny alebo zohriaty.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 Na co je toto
Dochlazování rampy je na to, aby ve velkých vedrech nedocházelo k bublinkování benzínu a tím k prodlevě při startu.
Jsou asi 3 druhy zapojení čerpadla na chladící okruh a ani okruhy nejsou vždy stejné. Zatím jsem nestudoval, jestli se to liší jen typem motoru, ř.j., nebo chladícím systémem.
Jsou asi 3 druhy zapojení čerpadla na chladící okruh a ani okruhy nejsou vždy stejné. Zatím jsem nestudoval, jestli se to liší jen typem motoru, ř.j., nebo chladícím systémem.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#18 Na co je toto
nic si z toho nerob, mne tiez bezi vzdy ked dam klucik z polohy II na polohu I alebo uplne vypnem, nemusim mat predtym ani nastartovane. ked to funguje tak to neries...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#19 Na co je toto
ja som chcel len vediet ako to ma spravne fungovat.
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
#20 Na co je toto
malo by to tak byt spravne, malo by bezat 25 s bez ohladu na teplotu a potom znova po 25 s intervaloch, az sa teplota neznizi.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
#21 Na co je toto
Když máš dva kusy,nechceš mi jeden přenechat??zlota píše:to cerpadlo tam na nieco bolo. mam dva kusy.jedno po go. to co som vybral je zaseknute. ak bude cas tak ho dam dokopy a bude ako nove. nema to nieco spolocne s kurenim?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1740
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#22 Na co je toto
Na naší 480 1,7i 80kW 1991 se el. čerpadlo zapne po vypnutí motoru jen tehdy, dosáhne-li voda (a možná i olej) nějaké teploty. Během celého léta (jezdí se denně) čerpadlo zapnulo asi desetkrát, vždy na dobu cca 3 minuty.
ad chlazení lišty vstřiků - super věc by byla, kdyby to chlazení nebylo potřeba - třeba kdyby se použila hlava s příčným vyplachováním a lišta by se tím pádem odstěhovala od výfuku na chladnější stranu motoru...
ad chlazení lišty vstřiků - super věc by byla, kdyby to chlazení nebylo potřeba - třeba kdyby se použila hlava s příčným vyplachováním a lišta by se tím pádem odstěhovala od výfuku na chladnější stranu motoru...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#23 Na co je toto
ak ten druhy spojazdnim tak ti ho darujem.martinopel píše:Když máš dva kusy,nechceš mi jeden přenechat??zlota píše:to cerpadlo tam na nieco bolo. mam dva kusy.jedno po go. to co som vybral je zaseknute. ak bude cas tak ho dam dokopy a bude ako nove. nema to nieco spolocne s kurenim?
_________________
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
Bolo volvo 460 1.7 Turbo 88kw
#24 Na co je toto
zlota píše:ak ten druhy spojazdnim tak ti ho darujem.martinopel píše: Když máš dva kusy,nechceš mi jeden přenechat??
#25 Na co je toto
tu je to presne popisane :
http://volvo.ic.cz/volvo480_b18f_ft/ori ... 29__34.JPG
http://volvo.ic.cz/volvo480_b18f_ft/ori ... 29__34.JPG
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek