Neviem ci len mne alebo aj vam, ale zda sa mi ze oredna kapota je posadena strase vysoko, resp. ze je velka diera medzi svetlami a kapotou a vo vacsej rychlosti, alebo protivetre mam pocit ze sa mi kazdu chvilu otvori. Neda sa bejako viac pritlacit k svetlam? alebo spravit nejaky deflektor aby vzduch lepsie obtekal?
skusal som pohnut aj tymi srobami co su zospodu (tie co zapadaju do ,,zamku,,) ale nejako sa mi to nepodarilo pootocit, takze to asi nie je nastavitelne.
Uprava/deflektor na prednu kapotu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#1 Uprava/deflektor na prednu kapotu
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#2 Uprava/deflektor na prednu kapotu
Pdobný problém řešil Pinochio na své 740. Ty šrouby by měly být nastavitelné. jemu se ale po velkém úsilí a spoustě WD-40 podažilo pootočit pouze jeden z těch šroubů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 188
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žebrák
- Vůz: Toyota Auris HSD
#3 Uprava/deflektor na prednu kapotu
JJ, přesně tak, velký šroubovák, kladivo, trubka a povolit ten správný šroub na tvojí kapotě (pochopitelně nesmíš ho zničit, použít WD-40ku nebo jíné mazivo pomáhající při rezavém šroubu). Pokud je to tam že jí máš jakoby nadzvedlou, jinak se dá také znova nasadit (ale to spíše když máš velkou mezeru mezi kastlí a kapotou - u stěračů nebo na boku).
Podívej se na kapotu a kam dosedá a podle toho vystopuješ ty šrouby.
Podívej se na kapotu a kam dosedá a podle toho vystopuješ ty šrouby.
_________________
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
Vlk: Toyota Auris TS HSD, 2018, perleťově bílá
Vlk: Volvo 744, 1985, B230K s LPG, červená - Martin - Prodáno do Krkonoš
Víla: Škoda Felicia, 1995, Š 781.136 B, bílá - Jirka - Odvezena do kovošrotu Zdice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#4 Uprava/deflektor na prednu kapotu
Su to take dva vytrcajuce vpredu, ktore sa zasekavaju do kastne (akysi zamok). s tymi som skusal pohnut ale moc to neslo, tak som usudil ze nie su nastavovacie ale zrejme som len malo zabrar, nechcel som ich znicit.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#5 Uprava/deflektor na prednu kapotu
Rozhodně si ale vyzkoušej, jestli haubna pořádně drží! Viděl jsem formana kterýmu se v 60ti otevřela. (čelní sklo, střecha, kapota, infarkt....)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#6 Uprava/deflektor na prednu kapotu
drzi dobre, neurvala sa v 150tke pri protivetre... ale nadskakuje jak diva.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#7 Uprava/deflektor na prednu kapotu
No i tak by neměla nadskakovat. I když je ta mezera velká. Nedrží ti náhodou jenom na takový tý pojistce (taková ta páčka ve haubně, co se za ní bere, když to potřebuješ otevřít) Pokud jo, tak jezdit s tim je docela hazard! Zkus si zavřít haubnu a pak ji otevři aniž bys tahal za táhlo pod volantem. pokud ji otevřeš, tak bude problém v mechanizmu toho zámku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#8 Uprava/deflektor na prednu kapotu
v tom problem nevidim, lebo kapota cvakne a pri potiahnuti packy pod volantom cvakne a povyskoci. len pri rychlejsej jazde a protivetre sa proste chveje.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 459 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 8 Odpovědi
- 540 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Josef Pepe Špičan
-
- 1 Odpovědi
- 817 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ruprecht
-
- 1 Odpovědi
- 262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od symbiant