Co si myslíte o Volvo 480
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
#1 Co si myslíte o Volvo 480
Ahoj,
přemýšlím, že bych si po dvou letech, co mám řidičské oprávnění koupil nějaké auto a jelikož se mi líbí spíš menší auta, přemýšlím o Volvo 480, protože je moc hezké. Jenomže! Není vše zlato, co se třpití. Myslím si, že Volvo 480 je velký unikát s podceněnou kupní cenou celého vozu, tak se chci zeptat, jak je to s díly a spolehlivostí? Už jsem zkoumal trh a zjistil jsem, že velmi časté jsou odchody Turba, ale jinak jsou to vesměs kosmetické záležitosti.
Jedná se mi o to, že před pár týdny jsem se takhle spálil a bez váhání jsem kopil unikátní Toyotu, nechci říkat jakou (stačí, že jich je po republice 32 a já jsem jeden z jejich majitelů) a zjistil jsem, že kdybych auto chtěl zrepasovat (jako že jsem to měl v pláno), musel bych mít min.150 000 ,- , protože např. přední blinkr stojí 7000,- Kč a pochopitelně se musí dovážet.
Každičkou radu ocením a kdyby jste mi mohli doporučit nějaké auto, které je momentálně k prodeji, rád o něm začnu přemýšlet (jenom ne, prosím to zmrzačené červené Volvo 480 ze sauto.cz ...).
přemýšlím, že bych si po dvou letech, co mám řidičské oprávnění koupil nějaké auto a jelikož se mi líbí spíš menší auta, přemýšlím o Volvo 480, protože je moc hezké. Jenomže! Není vše zlato, co se třpití. Myslím si, že Volvo 480 je velký unikát s podceněnou kupní cenou celého vozu, tak se chci zeptat, jak je to s díly a spolehlivostí? Už jsem zkoumal trh a zjistil jsem, že velmi časté jsou odchody Turba, ale jinak jsou to vesměs kosmetické záležitosti.
Jedná se mi o to, že před pár týdny jsem se takhle spálil a bez váhání jsem kopil unikátní Toyotu, nechci říkat jakou (stačí, že jich je po republice 32 a já jsem jeden z jejich majitelů) a zjistil jsem, že kdybych auto chtěl zrepasovat (jako že jsem to měl v pláno), musel bych mít min.150 000 ,- , protože např. přední blinkr stojí 7000,- Kč a pochopitelně se musí dovážet.
Každičkou radu ocením a kdyby jste mi mohli doporučit nějaké auto, které je momentálně k prodeji, rád o něm začnu přemýšlet (jenom ne, prosím to zmrzačené červené Volvo 480 ze sauto.cz ...).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Co si myslíte o Volvo 480
domluv se s lukášem, řekne ti co si myslí o V 480, zrovna jedno prodává.
viewtopic.php?f=7&t=13935&hilit=
viewtopic.php?f=7&t=13935&hilit=
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Co si myslíte o Volvo 480
pokud se bojíš o turbo, je možné koupit motorizaci bez turba U 480 bych se asi soustředil na to, aby měla co nejméně elektriky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
#4 Co si myslíte o Volvo 480
Takže si myslíte, že kromě Turba je slabina ještě v elektroinstalacích (např. řídící jednotka a pod.) ? Já jsem například zastáncem ručně otvíraných okének (tzv. švihadla), vyrábí se vůbec tyhle mazlíčci 480ky s ručním otevíráním oken?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
#5 Co si myslíte o Volvo 480
no tak volvo 480 bych doporucil spis pro radost, a ne kdyz ma clovek jenom jedno auto a chce aby bylo spolehlive. volvo 480 bylo v dobe uvedeni na trh auto s nejvice elektronikou... coz se na spolehlivosti moc nepodepsalo. pro vasnive elektrotechniky, kteri ve volnem case radi prezkouseji a letuji nekde nejake relatka atd, by takovy volvo 480 byl jiste dobrej konicek. dalsi problem bych videl v prevodovkach a v rezi. jinak urcite originalni auto, ktere uz dneska moc lidi nema. coz prinasi radu vyhod i nevyhod. kdyz chces male auto, a musi to byt volvo, tak si kup radsi 440tku... ta ma spoustu nevyhod stejnych jako 480 protoze je to stejna platforma (takze rez, prevodovky), ale je jich podstatne mene (da se najit i skoro bez elektroniky, vybavena jako nejakej lepsi trabant). 440citek je na trhu dost za nizke ceny, urcite by sis vybral, myslim ze by to nemusela byt spatna volba...
treba tahle stoji jenom 400 eur (a to je jeste smluvni cena), v cesku ty 440citky taky uz moc nestojej...
http://forum.volvofan.at/topic.asp?TOPIC_ID=6496
treba tahle stoji jenom 400 eur (a to je jeste smluvni cena), v cesku ty 440citky taky uz moc nestojej...
http://forum.volvofan.at/topic.asp?TOPIC_ID=6496
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#6 Co si myslíte o Volvo 480
co sa tyka nahradnych dielov tak napr. cez ebay sa da zohnat kadeco za babku, no a ked ti odyde definitivne motor, tak sa da aj za nejakych cca 10-12K Kc, skratka da sa pomerne za lacno, ale ako co...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#7 Co si myslíte o Volvo 480
Ano 480 mají okna i zrcátka pouze v elektrice
Jak psal Ondra chce to vyhledat exemplář s minimem elektroniky (jako mám já ) musím říct že za celou dobu co jí mám žadný problém. Jo a pokud motor bez turba tak doporučím 2.0 má i větší nádrž na 60l.
Na co ještě dosti trpý je mech. stahovaní oken a zadní lemy.
Mě odešela stahovačka u řidiče ani né týden po koupi.
Jak psal Ondra chce to vyhledat exemplář s minimem elektroniky (jako mám já ) musím říct že za celou dobu co jí mám žadný problém. Jo a pokud motor bez turba tak doporučím 2.0 má i větší nádrž na 60l.
Na co ještě dosti trpý je mech. stahovaní oken a zadní lemy.
Mě odešela stahovačka u řidiče ani né týden po koupi.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#8 Co si myslíte o Volvo 480
Určitě bude dobré, když si pročteš fórum. O 480tkách je tady toho napsáno celkem dost (spotřeba, závady,...). Toto autí máme cca. 3 měsíce, tak nemůžu až tak moc soudit, ale koupil jsem 1,7 bez turba (i kvůli častým poruchám turba) a jsem naprosto spokojenej (auto je lehký a 1,7 si s tím bez poblémů poradí). Taky jsem měl polámanou el. stahovačku, ale jestli jsi alespoň trochu šikovný, tak se to dá opravit (stačilo chvilku přemýšlet jak to vlastně funguje, pak půl dne upravování a podařilo se). Každopádně je nutné si nechat finanční rezervu na výměnu rozvodů, olejů, filtrů,...prostě klasika po koupi ojetého auta. Jinak do auta jsme se naprosto zamilovali. Jízda v něm je super zážitek a nevím proč, ale při jízdě se velice často usmívám jako malé dítě ..myslím, že to auto si zamiluješ a pak nějakou tu korunu, kterou budeš muset vrazit do reznoucích zadních lemů rád obětuješ Každopádně to chce důkladně vybírat a nekoupit hned první auto. Je pravda, že je v autě "centrální mozek", do kterého jestli zasahoval nějaký domácí kutil s pájkou a dvěma semestry elektroniky, tak tě čeká hodně krušných chvil. Pokud vše funguje, není se čeho bát. Přeji hodně štěstí při výběru (každopádně doporučuji si auto prohlédnout poprvé třeba sám a na finální rozhodnutí vzít nějakého mechanika, který autům-spíše Volvům rozumí).
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#9 Co si myslíte o Volvo 480
Tak základem je koupit co nejnovější model tzn. nejlépe 1995 a model vybaven dvoulitrovým motorem (sice vyší povinné ručení, ale nemusíš se bát o turbo a jízdní vlastnosti jsou takřka stejné), já se svou 480 neměl jediný velký problém, kromě výměny podmotorového rámu, který teď probíhá, ale to bylo způsobeno nezávislým topením, kdy jeho výfuk přímo končil na rámu a ten napadla koroze.
Moje předchozí 480 z roku 1989 byla přímo elektronická past, když jsem auto konečně vyladil k dokonalosti, tak jsem ho prodal a kamarád jezdí již třetím rokem bez problémů.
Teď píšu z Holandska, tady je to Volvo ráj, kromě nových aut, kterých je tu mraky jsem potkal už asi 10 krsných 480 a 4xx řady je tu mrak.
Moje rada zní: Co nejnovější, nejzachovalejší a nejdaržší. Bohužel je to tak, pěkné kousky jsou 60 a více tisíc, ale vyplatí se to. Nasypat pak do auta 20 tisíc je neefektivní.
BTW: jakou máš Toyotu? Moc mě to zajímá
Moje předchozí 480 z roku 1989 byla přímo elektronická past, když jsem auto konečně vyladil k dokonalosti, tak jsem ho prodal a kamarád jezdí již třetím rokem bez problémů.
Teď píšu z Holandska, tady je to Volvo ráj, kromě nových aut, kterých je tu mraky jsem potkal už asi 10 krsných 480 a 4xx řady je tu mrak.
Moje rada zní: Co nejnovější, nejzachovalejší a nejdaržší. Bohužel je to tak, pěkné kousky jsou 60 a více tisíc, ale vyplatí se to. Nasypat pak do auta 20 tisíc je neefektivní.
BTW: jakou máš Toyotu? Moc mě to zajímá
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#10 Co si myslíte o Volvo 480
Moc zkušeností s autem zatím nemám, ale co je špatného na starších ročnících? Je mi jasné, že čím mladší, tím méně majitelů a tím menší pravděpodobnost neodborného zásahu do auta. Jak si všimneš v mém podpisu, tak zrovna nejmladší 480 nemám. Asi jsem kápl na dobrej kousek, protože spokojenost veliká (je jasné, že nemůžeš počítat s tím, že auto za 20-30 tis. Kč bude OK, ale když do toho něco vrazíš, tak máš aspoň jistotu, co je na tom děláno. Koupit auto za 60 a věřit někomu, že dělal rozvody...no, nevím). Jinak já mám "jen" 1.7 a myslím, že i bez dvoulitru se dá žít (a to se občas rád povozím rychleji Ale je pravda, že čirý blinkry na mladších modelech jsou fakt mooc pěkný
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#11 Co si myslíte o Volvo 480
Špatného nic, jen je pravděpodobnost zachovalého kousku vyší u posledních ročníků. Většina mladších aut má stále ještě původní lak, také koroze zadních lemů u posledních ročníků není vidět. Bohatší výbava jako kožené sedačky, tempomat, vyhřívané sedačky,ABS, protiprokluz, airbag, jak správně zmiňuješ čiré blinkry a různé malé detaily. Měl jsem 87, 89 a teď mám 95 a skutečně je to jakoby jiné auto, vážně.mates píše:Moc zkušeností s autem zatím nemám, ale co je špatného na starších ročnících? Je mi jasné, že čím mladší, tím méně majitelů a tím menší pravděpodobnost neodborného zásahu do auta. Jak si všimneš v mém podpisu, tak zrovna nejmladší 480 nemám. Asi jsem kápl na dobrej kousek, protože spokojenost veliká (je jasné, že nemůžeš počítat s tím, že auto za 20-30 tis. Kč bude OK, ale když do toho něco vrazíš, tak máš aspoň jistotu, co je na tom děláno. Koupit auto za 60 a věřit někomu, že dělal rozvody...no, nevím). Jinak já mám "jen" 1.7 a myslím, že i bez dvoulitru se dá žít (a to se občas rád povozím rychleji Ale je pravda, že čirý blinkry na mladších modelech jsou fakt mooc pěkný
Jinak 1.7 konkrétně 75 kW jela moc krásně, ale do nových ročníků se dávala jen verze turbo nebo 2.0.
Ale i do posledního modelu nacpeš, chceš-li ho udržet ve skvělé kondici. Je to spíše auto na krásné projížďky v létě než na trvalé ježdění a zimní provoz.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#12 Co si myslíte o Volvo 480
Tak tomu říkám výbava, to je teda mazec. Ani jsem netušil, že se do něčeho tak malého může vejít tolik věcí Doporučuji rozbít prasátko, zjistit stav financí a podle toho začít hledat. Každopádně přeji hodně štěstí při výběru :ryby:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#13 Co si myslíte o Volvo 480
Ja měl 480ESko z 87 a tam sem žadny problem s elektrikou neměl ale dost trpěla na korozi zadnich lemu a taky stahovani okynek ale to je 480 klasika u turba z 92 parkrat zlobila elektrika ale jen relatka rozdělat a vyčistit nic važnyho u obou aut sem taky měnil vodní pumpy protikaly. Par věci zlobi stěrače a huř mi startuje a taky do ni malinko zatika to sem u 87 neznal ale s tim se da jezdit pokud maš auto jako koniček a drobnějši opravy zvladneš sam tak se neni čeho bat postupem ty zavady likviduju. Ja auto použivam deno deně a nikdy mě nikde nenechalo. Esko bylo dobry ale turbo je raketa a neměnl bych.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#14 Co si myslíte o Volvo 480
mám 460-tku vínovou metalízu - krásnou bez vady laku v plné výbavě: černá kůže, klima, komplet elektrika, airbag, centrál, imobilizer, 2 sady volvo elektronů, interiér v supr stavu, dokumentovaná a doložená historie ( motor 94,000 a to celé za 44,000 i s přihlášením z Německa).
I tak ale nemám pocit, že jsem středobodem pozornosti, kam příjdu. Přeci jen, je to 13 let staré auto. Přesto můžu jenom doporučit, za málo peněz hodně muziky: elegance, pohodlí, pocit bezpečí a mnoho místa i pro 4 lidi.
S dvoulitrem jsem na 8-8,5L, při težké noze více, dá to i 200km/hod, ale to je spotřeba někde jinde.
I tak ale nemám pocit, že jsem středobodem pozornosti, kam příjdu. Přeci jen, je to 13 let staré auto. Přesto můžu jenom doporučit, za málo peněz hodně muziky: elegance, pohodlí, pocit bezpečí a mnoho místa i pro 4 lidi.
S dvoulitrem jsem na 8-8,5L, při težké noze více, dá to i 200km/hod, ale to je spotřeba někde jinde.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#15 Co si myslíte o Volvo 480
No ale 460 nemůžete srovnávat se 480, je to úplně jiné auto, přestože má většinu dílů stejných. Myslím, že středem pozornosti se 460 nemůžeš být nikde, ani 480 na to není vhodná, málokomu se totiž líbí její zvláštní design.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
#16 Co si myslíte o Volvo 480
Co si myslíte o http://auto.bazos.cz/inzerat/2127230/Pr%20...%20ES-17i.php je to auto, o kterém tady referuje v druhém příspěvku doktor. Evidentně je vlastníkem někdo koho znáte z Volvo klubu. Myslím, že r.v.1990 v lepší ceně snad nejde sehnat ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#17 Co si myslíte o Volvo 480
viewtopic.php?f=7&t=13935
vypadá dobře, ale chce to vidět naživo..
vypadá dobře, ale chce to vidět naživo..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
#18 Co si myslíte o Volvo 480
Ahoj, jestli chceš 480 "bez investic" tak zvažuju prodej své 480 - zatím, s tím, že je servisovaná u Jarka Křižana - udělal elektriku (napadená nějakým kutilem pospojované kde co ), + jsou udělané rozvody (i vodní pumpa), přetěsněný motor (obvyklé u 1,7 že jsou dost "mokré" - většinou těsnění), potom palivový a vzduchový filtr, motorky ostřikovačů, vyřešeno problémové startovaní - šel dlouho signál do paliv pumpy, že má tlačit, manžety kloubů, a další věci no prostě jsem do toho dal asi cca 25k
koupil jsem ji v T6R loni v listopadu - to jsem ale ještě nevěděl že se budem stěhovat - teďkom potřebujem auto pro mamku aby sním kdyžtak mohla vozit i děti + i pro mě - a 480 není rodinný fůz
je tam motor 1723 í 70kW spotřeba cca 7,5-8 ltr (a to se moc nesnažím takže kolem 7 by to asi šlo), barva smoked silver (celkem tmavá oproti jiným střívrným ale docela zvláštní), bez turba (tedy bez problémů - turbáci neurazte se, ale krom Stalinovy jsem neslyšel o 480 Turbo s bezproblémovým turbem )
Stahovačky oken fungují, celkem kvalitní rádio Alpine - používám adaptér na Mp3 a hraje slušně je to kazeťák, takže v autě by měl vydržet snad dost dlouho
Vše funguje jak má ,motor táhne opravdu krásně, není utahaný, převodovka taky bez problémů, pár chyb je, viz níže.
co se týče investic -
silentblok motoru by chtěl přetěsnit a naplnit znovu a nebo rovnou nový (je to motor Rencek takže z R19 nebude problém)
a potom jedno relé od nějakého dobrého muže kdyby ti kuchnul - občas zlobí blinkry tak, že nejdou vždy asi cca 2 minuty a pak se chytnou - na relé umístil Jarek přítlačnou páku a od té doby funguje bez problému
chtělo by to také uložení tlumiče přední horní (asi ložisko + ta guma horní)
cenu, vím že se to zdá na první pohled dost, ale cca 45 - sám nevím jestli to prodat, ale mám v autě 55k (30 + 25 opravy)..kdyby byl zájem můžu udělat foto...
Kubas
koupil jsem ji v T6R loni v listopadu - to jsem ale ještě nevěděl že se budem stěhovat - teďkom potřebujem auto pro mamku aby sním kdyžtak mohla vozit i děti + i pro mě - a 480 není rodinný fůz
je tam motor 1723 í 70kW spotřeba cca 7,5-8 ltr (a to se moc nesnažím takže kolem 7 by to asi šlo), barva smoked silver (celkem tmavá oproti jiným střívrným ale docela zvláštní), bez turba (tedy bez problémů - turbáci neurazte se, ale krom Stalinovy jsem neslyšel o 480 Turbo s bezproblémovým turbem )
Stahovačky oken fungují, celkem kvalitní rádio Alpine - používám adaptér na Mp3 a hraje slušně je to kazeťák, takže v autě by měl vydržet snad dost dlouho
Vše funguje jak má ,motor táhne opravdu krásně, není utahaný, převodovka taky bez problémů, pár chyb je, viz níže.
co se týče investic -
silentblok motoru by chtěl přetěsnit a naplnit znovu a nebo rovnou nový (je to motor Rencek takže z R19 nebude problém)
a potom jedno relé od nějakého dobrého muže kdyby ti kuchnul - občas zlobí blinkry tak, že nejdou vždy asi cca 2 minuty a pak se chytnou - na relé umístil Jarek přítlačnou páku a od té doby funguje bez problému
chtělo by to také uložení tlumiče přední horní (asi ložisko + ta guma horní)
cenu, vím že se to zdá na první pohled dost, ale cca 45 - sám nevím jestli to prodat, ale mám v autě 55k (30 + 25 opravy)..kdyby byl zájem můžu udělat foto...
Kubas
Naposledy upravil(a) Kubas dne 08 črc 2008 21:52, celkem upraveno 1 x.
_________________
"Hubert" Volvo 480 ES, B18F 1.7i , smoke silver metallic; 1988 - prodáno
"Hubert" Volvo 480 ES, B18F 1.7i , smoke silver metallic; 1988 - prodáno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#19 Co si myslíte o Volvo 480
Peníze investované do auta se ti nikdy nevrátí, bohužel Já koupil svou cca za 60 tis. + 20 tis. jsem do ní dal a tak 15tis. dám teď a rzhodně si jí na 100 tis. necením. Je v špičkovém stavu a při štěstí prodejná tak za 65tis. a to má výbavu o které se jiné 480 a jné 4xx ani nezdáKubas píše:Ahoj, jestli chceš 480 "bez investic" tak zvažuju prodej své 480 - zatím, s tím, že je servisovaná u Jarka Křižana - udělal elektriku (napadená nějakým kutilem pospojované kde co ), + jsou udělané rozvody (i vodní pumpa), přetěsněný motor (obvyklé u 1,7 že jsou dost "mokré" - většinou těsnění), potom palivový a vzduchový filtr, motorky ostřikovačů, vyřešeno problémové startovaní - šel dlouho signál do paliv pumpy, že má tlačit, manžety kloubů, a další věci no prostě jsem do toho dal asi cca 25k
koupil jsem ji v T6R loni v listopadu - to jsem ale ještě nevěděl že se budem stěhovat - teďkom potřebujem auto pro mamku aby sním kdyžtak mohla vozit i děti + i pro mě - a 480 není rodinný fůz
Stahovačky oken fungují, celkem kvalitní rádio Alpine - používám adaptér na Mp3 a hraje slušně je to kazeťák, takže v autě by měl vydržet snad dost dlouho
Vše funguje jak má ,motor táhne opravdu krásně, není utahaný, převodovka taky bez problémů, pár chyb je, viz níže.
co se týče investic -
silentblok motoru by chtěl přetěsnit a naplnit znovu a nebo rovnou nový (je to motor Rencek takže z R19 nebude problém)
a potom jedno relé od nějakého dobrého muže kdyby ti kuchnul - občas zlobí blinkry tak, že nejdou vždy asi cca 2 minuty a pak se chytnou - na relé umístil Jarek přítlačnou páku a od té doby funguje bez problému
chtělo by to také uložení tlumiče přední horní (asi ložisko + ta guma horní)
cenu, vím že se to zdá na první pohled dost, ale cca 45 - sám nevím jestli to prodat, ale mám v autě 55k (30 + 25 opravy)..kdyby byl zájem můžu udělat foto...
Kubas
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#20 Co si myslíte o Volvo 480
To je mi jasné, ale zase mě nevadí když si počkám a když jsem viděl ty hrůzné 480 na netu za 30t
_________________
"Hubert" Volvo 480 ES, B18F 1.7i , smoke silver metallic; 1988 - prodáno
"Hubert" Volvo 480 ES, B18F 1.7i , smoke silver metallic; 1988 - prodáno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#22 Co si myslíte o Volvo 480
Kubas, ještě jsme ani nestihli srázek a ty už chceš auto prodávat? Radši si ho nech. Vím, že jsi do něj investoval dost peněz a když ho teď prodáš, tak jako by jsi to vyhodil z okna. Když už máš auto vychytaný, tak si ho užívej A mamka si na něj nakonec taky zvykne, věřím tomu. Moje přítelkyně půjčila 480 svýmu bráchovi, který kolem Volvíka chodil a furt ho kritizoval a po projetí jsme ho z toho nemohli dostat, byl z toho úúplně unešenej
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#23 Co si myslíte o Volvo 480
480 si koupi jen ten kdo ji opravdu chce kvuli dizajnu stylu.... A každymu je mu jasny že to neni rodiny auto a ty maly problemy k ni patři. Ja ji koupil za 45 tis a tedky jsem tak na 100tisicich 20tis z toho stali novy litaky z gumama tak si myslim že to za ty roky neni tak hrozny..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 118
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
- Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003
#24 Co si myslíte o Volvo 480
Ja sa tiez v poslednej dobe zaujimam o taketo auticko. No ked som si precital, vase nazory, vyznieva to, akoby 480 nebolo tak spolahlive, ako by sa cakalo. Je to fakt tak, ze nemozem od tohto modelu cakat, ze ma bude posluchat?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 368
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#25 Co si myslíte o Volvo 480
Myslím, že nic není tak horký, jak vypadá (chci říct, že rozhodně neplatí, že by 480tka byla jednoznačně nespolehlivé auto). Prostě kupuješ ojetinu a tak k tomu musíš taky přistupovat (nehledě na to, že v tomto případě ta ojetina opravdu nejmladší není-může mít i dvacet let). Asi nejvíc záleží na tom, od koho auto kupuješ a v jakém je stavu. Jak tady bylo zmíněno- čím mladší auto koupíš, tím je menší pravděpodobnost neodborného zásahu- prostě máš větší šanci koupit auto, které bude OK. Někdy je zase lepší koupit auto starší, pokud máš jasnou historii vozu a víš, že o něj bylo staráno. Já jsem třeba koupil auto od člena fóra. Auto má 20 let-tedy zrovna nejmladší není. Po koupi samozřejmě následovala celková prohlídka stavu auta+ rozvody a všechny náplně. Nedávno jsem ještě řešil problém se vstřikem a od té doby si jen a jen užívám. Je pravda, že 480tka má v sobě velké množství elektriky a elektroniky, což u starších aut může být problém. Pokud do toho zasahoval domácí kutil, často si pak autíčko postaví hlavu a pak je asi nejrozumnější všechnu elektriku vytrhat a natahat komplet novou (samozřejmě záleží na rozsahu napadení). Ale ani komplet nová elektrika není problém-že, Kubas . Pokud máš v blízkosti človíčka, který Volvům rozumí (mrkni do sekce firmy a kontakty), tak se to dá řešit i za peníze, které tě nezruinují. Co se týče koroze, tak trpí hlavně zadní lemy, zbytek auta bývá OK. Musíš si uvědomit, že kupuješ auto, které stojí zhruba tak jako ojetý favorit (max. felicie), ale má tak bohatou výbavu, že ji mnohdy nenajdeš ani u aut, které se vyrábí nyní. Design auta nekomentuji- je to věc osobního vkusu. Mě se líbí velice Ve finále se stejně musíš rozhodnout sám.. každopádně přeji šťastnou ruku při výběru. Jinak autí je to super, naprosto jsem mu propadl. Přítelkyně původně ohrnovala nos, a teď je z ní hrdá sobice Tož tak.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 2554 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jaster
-
- 2 Odpovědi
- 2241 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od K.r.y.š.t.o.f
-
- 5 Odpovědi
- 573 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od blaazen
-
- 1 Odpovědi
- 6646 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 3 Odpovědi
- 1648 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas