Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#1 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Tady je par fotek... z nichz plyne poznatek -
1. upravit vanu - odfrezovat zavarit plechem -aby vzniknul zub
2. upravit predni drzaky motoru
3. udelat bezposilovacovy brzdy
1. upravit vanu - odfrezovat zavarit plechem -aby vzniknul zub
2. upravit predni drzaky motoru
3. udelat bezposilovacovy brzdy
- Přílohy
-
- Obraz446.jpg (42.64 KiB) Zobrazeno 2243 x
-
- Obraz447_002.jpg (77.48 KiB) Zobrazeno 2244 x
-
- Obraz443_002.jpg (64.72 KiB) Zobrazeno 2238 x
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#3 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Těsně vedle hlavní válec s větším průměrem by naopak vyžadoval větší sílu na pedál...Jarda S40 píše:Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.
osobně bych se toho zase tolik nebál, posilovač je pro pohodlí, ne bezpečnost, brzdit to musí i bez něj. Navíc když tam nebude (nebudeš se s ním přetahovat) síla na pedálu nebude zas tak strašná...
Podle fotek, to nevypadá na auto pro běžný ježdění... a vůbec, v závoďáku stejně nemá posilovač co dělat
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 85
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
#4 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Fandím Ti :prace: taky jsme s kámošem narvali do Peugeotu 205 GTi motor z Peugeot 405 Mi 16V 150 PS v sérii a auto pak lítalo a ne jelo. Motor měl mít 160 koní, protože byl bez katu, sportovní filtr atd.
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#5 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Omlouvám se, psal jsem rychleji než myslel. Nicméně se to týká jen průměru. Zkus si schválně z kopce vypnout motor a párkrát šlápni na brzdu, aby utekl z posilovače podtlak. Potom budeš i ve 30km/h brzdit snad i očima, jen abys to zastavil. Závodní auto musí nejen jet, ale hlavně brzdit. Jinak čiň jak je ti libo, proti gustu.....VanThomas píše:Těsně vedle hlavní válec s větším průměrem by naopak vyžadoval větší sílu na pedál...Jarda S40 píše:Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.
osobně bych se toho zase tolik nebál, posilovač je pro pohodlí, ne bezpečnost, brzdit to musí i bez něj. Navíc když tam nebude (nebudeš se s ním přetahovat) síla na pedálu nebude zas tak strašná...
Podle fotek, to nevypadá na auto pro běžný ježdění... a vůbec, v závoďáku stejně nemá posilovač co dělat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#6 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Když si vyšlapu posilovač, musim se s nim pak přetlačovat, když ho úplně vyhodim, bude to o dost lepší...
Nakonec erko taky brzdí, jen to neni pro jemnou nožku
Nakonec erko taky brzdí, jen to neni pro jemnou nožku
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#7 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Presne tak.. v posilovaci je pekne tvrda pruzina - myslim si ze to nebude tak spatny.. jinak mam v planu udelat pro zadek/predek vzdycky zvlast pumpu, a na vahadylko - budu si moc regulovat brzdovej pomer na zadek/predek ... Ale to je az EVO 2 ted hlavne aby to brzdilo, a aby to jezdilo=)
Jinak mam v garazi elektrickej posilovac brzd.. ale ma takovou divnou odezvu...
Budu dale informovat co a jak se dari, nebo nedari..
- Pro normalni jizdu to tak moc nebude... ( ale minimalne parkrat do tydne se v tom svezu )
Jinak mam v garazi elektrickej posilovac brzd.. ale ma takovou divnou odezvu...
Budu dale informovat co a jak se dari, nebo nedari..
- Pro normalni jizdu to tak moc nebude... ( ale minimalne parkrat do tydne se v tom svezu )
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#8 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
když si hodíš do googlu něco jako "úpravy škoda 130 L/A" s trochou snahy najdeš k těm stavitelnejm brzdám výkresy a konkrétní typ použitejch válcůTESA píše:Presne tak.. v posilovaci je pekne tvrda pruzina - myslim si ze to nebude tak spatny.. jinak mam v planu udelat pro zadek/predek vzdycky zvlast pumpu, a na vahadylko - budu si moc regulovat brzdovej pomer na zadek/predek ... Ale to je az EVO 2 ted hlavne aby to brzdilo, a aby to jezdilo=)
Jinak mam v garazi elektrickej posilovac brzd.. ale ma takovou divnou odezvu...
Budu dale informovat co a jak se dari, nebo nedari..
- Pro normalni jizdu to tak moc nebude... ( ale minimalne parkrat do tydne se v tom svezu )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#9 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
No vidis to .. dekuji moc..
Jeste asi udelam hydraulickou rucni brzdu(ale tu uz mam v hlave) =)
A nakonec se jeste naucit ridit
Jeste asi udelam hydraulickou rucni brzdu(ale tu uz mam v hlave) =)
A nakonec se jeste naucit ridit
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#10 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
úplně přesně se ten textík jmenuje "Sportovní úpravy podvozku Š 130 L/A"TESA píše:No vidis to .. dekuji moc..
Jeste asi udelam hydraulickou rucni brzdu(ale tu uz mam v hlave) =)
A nakonec se jeste naucit ridit
běžně ke stažení na mnoha stránkách...
kapalinová ručka je tam taky
až bude hotovo rád se kouknu, pro trojky mám slabost, bylo to první volvo, s kterým jsem jezdil (s B19A to taky byl slušnej oktávkobijec )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#11 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
http://www.rallyinfo.no/2004/bilder/bil ... sjekko.jpg
Todle urcite znate, ze jo ?
Docela je zajimavy, ze to auto vypada naprosto "seriove" ...
Todle urcite znate, ze jo ?
Docela je zajimavy, ze to auto vypada naprosto "seriove" ...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#12 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Takze, motor uz sedi na prirube, uz mam jakztakz udelanej vejfuk, jeden drzak motoru hotovej, a predelany brzdy.. jen je zapojit a doufat, ze budou fungovat..
co chybi: trubky k chladici, a pak ta elektrika s ni fakt nejsem kamarad...
co chybi: trubky k chladici, a pak ta elektrika s ni fakt nejsem kamarad...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#13 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Dneska motor zavrcel...
Hned je vetsi chut do prace...
Hned je vetsi chut do prace...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#14 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Víc info jsem zvědav jak to dopadne, držim palce
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#15 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Kód: Vybrat vše
http://www.edisk.cz/stahni/64508/Video010.3gp_7.64MB.html
Jen nevim jak ma bejt.. nebo spis kam ma bejt zapojenej volnobeznej ventil... a taky by to asi chtelo nejakej filtr sani, aby to melo trosku odpor.. jelikoz kdyz se s tim jede, tak to bezi jenom na tri..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#16 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Mazec ty kola z 16V jsou na tom brutalní. Víc fotek, víc info
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#17 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Motor musi ven.. zapomnel jsem dat do setrvaku lozisko, do kteryho zajizdi ten konec mrkve, aby byla vystredena.... dela to strasnej bordel, a asi by to tak dlouho ani nejezdilo...
Jinak musel jsem dat jiny palivovy cerpadlo, jelikoz To co jsem mel.. z Citroena BX melo malej tlak, takze to ve vyssich otackach moc nebezelo.. - ted je tam z CRXa - z cehoz plyne dalsi problem. Cerpadlo z CRXa bylo puvodne v nadrzi, a ja ho do nadrze nemam jak dat, takze puvodni nadrz se nebude pouzivat a bude tam "bezpecnostni" nadrz z trabanta...
(puvodni se muze vyuzivat k ruznemu dovazeni zadku aby to bylo voc pretacivy (napr vodou) :DD )
Jeste je potreba vyresit filtry sani, atd... a mohlo by to snad i pekne jet... ted to porad ve vyssich nejak strili..
A dalsi poznatek.. Motor usadit na tvrdsi, ne-li silonovy silentbloky, jelikoz motor v motorovym prostoru lita jako vitr v bedne
Jinak musel jsem dat jiny palivovy cerpadlo, jelikoz To co jsem mel.. z Citroena BX melo malej tlak, takze to ve vyssich otackach moc nebezelo.. - ted je tam z CRXa - z cehoz plyne dalsi problem. Cerpadlo z CRXa bylo puvodne v nadrzi, a ja ho do nadrze nemam jak dat, takze puvodni nadrz se nebude pouzivat a bude tam "bezpecnostni" nadrz z trabanta...
(puvodni se muze vyuzivat k ruznemu dovazeni zadku aby to bylo voc pretacivy (napr vodou) :DD )
Jeste je potreba vyresit filtry sani, atd... a mohlo by to snad i pekne jet... ted to porad ve vyssich nejak strili..
A dalsi poznatek.. Motor usadit na tvrdsi, ne-li silonovy silentbloky, jelikoz motor v motorovym prostoru lita jako vitr v bedne
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#18 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
No tak jste klucí šikovný ne? a ten filtr je to nejmenší. Jinak bych ti doporuči si tu nádrž (nechat) udelat na míru do kufru. stejnak mají tvar krychle nebo obdelníku, aby kolem byl prostor pro případnou deformaci skeletu. Jo a Rám by taky nebyl od věci No a ten motor přidělej pořádně,ať je to celé na úrovni a stojí ta námaha za to.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#19 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Ram mam.. =) No, nadrz se muze udelat vzdycky, ted postaci asi ta trabantacka, je asi na 25litru a to by melo ia 100km stacit asi vzdycky..
Tak motor jsem dal na silentbloky, ale asi to nebylo nejlepsi reseni.. chce ho to tam dat skoro natvrdo..
.... jen doufam ze to prskani ve vysokejch je tim filtrem...
Tak motor jsem dal na silentbloky, ale asi to nebylo nejlepsi reseni.. chce ho to tam dat skoro natvrdo..
.... jen doufam ze to prskani ve vysokejch je tim filtrem...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
#20 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Je to krasa ste machri
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera ak je to mozne.
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera ak je to mozne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#21 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
To by nemel bejt problem kdyz budes mit vse potrebne.. Jen je problem to udelat hezky..goalie píše:Je to krasa ste machri
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera ak je to mozne.
S tim ja si hlavu nelamu, jelikoz to moc na normalni jezdeni nebude, takze o nejakou estetiku nejde..
1.6 - > T4 to bys mel stejnej narust vykonu jako ja... todle bude z 50kW na min 100kW =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
#22 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
To je len sen predpokladam ze na tomto motore budem jazdit az do konca jeho zivotnosti. minimalne 5rokov dufam ze dlhsie.TESA píše:To by nemel bejt problem kdyz budes mit vse potrebne.. Jen je problem to udelat hezky..goalie píše:Je to krasa ste machri
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera ak je to mozne.
S tim ja si hlavu nelamu, jelikoz to moc na normalni jezdeni nebude, takze o nejakou estetiku nejde..
1.6 - > T4 to bys mel stejnej narust vykonu jako ja... todle bude z 50kW na min 100kW =)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
#23 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343
Tak nekde se mi ztratila mrska jiskra.. a ne a ne ji vykresat..
Achjo, jak ja tu elektriku nesnasim ....
Achjo, jak ja tu elektriku nesnasim ....
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1. F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 27 Odpovědi
- 2167 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 7 Odpovědi
- 331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 27 Odpovědi
- 3215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Shaebaumers
-
- 39 Odpovědi
- 967 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 22 Odpovědi
- 3621 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.