Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#1 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Tady je par fotek... z nichz plyne poznatek -
1. upravit vanu - odfrezovat zavarit plechem -aby vzniknul zub
2. upravit predni drzaky motoru
3. udelat bezposilovacovy brzdy
Přílohy
Obraz446.jpg
Obraz446.jpg (42.64 KiB) Zobrazeno 2220 x
Obraz447_002.jpg
Obraz447_002.jpg (77.48 KiB) Zobrazeno 2221 x
Obraz443_002.jpg
Obraz443_002.jpg (64.72 KiB) Zobrazeno 2215 x
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#2 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Jarda S40 »

Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#3 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od VanThomas »

Jarda S40 píše:Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.
Těsně vedle :) hlavní válec s větším průměrem by naopak vyžadoval větší sílu na pedál...
osobně bych se toho zase tolik nebál, posilovač je pro pohodlí, ne bezpečnost, brzdit to musí i bez něj. Navíc když tam nebude (nebudeš se s ním přetahovat) síla na pedálu nebude zas tak strašná...
Podle fotek, to nevypadá na auto pro běžný ježdění... a vůbec, v závoďáku stejně nemá posilovač co dělat 8)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 86
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V60 2.0 D3 Drive-E Momentum Automa
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

#4 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Robertissimo »

Fandím Ti :prace: taky jsme s kámošem narvali do Peugeotu 205 GTi motor z Peugeot 405 Mi 16V 150 PS v sérii 8) a auto pak lítalo a ne jelo. Motor měl mít 160 koní, protože byl bez katu, sportovní filtr atd.
_________________
Současné vozítko - Volvo V60 2.0 D Momentum Automat, 2.0 110 kW D3, r.v. 2018 Šedá metalíza

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Jarda S40 »

VanThomas píše:
Jarda S40 píše:Bezposilovačové brzdy? To snad nemyslíš vážně, ne? Jedině tam dát Hlavní válec o velkém průměru z nějaké staré Volhy a podobně, ale i tak půjde bezpečnost někam pryč.
Těsně vedle :) hlavní válec s větším průměrem by naopak vyžadoval větší sílu na pedál...
osobně bych se toho zase tolik nebál, posilovač je pro pohodlí, ne bezpečnost, brzdit to musí i bez něj. Navíc když tam nebude (nebudeš se s ním přetahovat) síla na pedálu nebude zas tak strašná...
Podle fotek, to nevypadá na auto pro běžný ježdění... a vůbec, v závoďáku stejně nemá posilovač co dělat 8)
Omlouvám se, psal jsem rychleji než myslel. Nicméně se to týká jen průměru. Zkus si schválně z kopce vypnout motor a párkrát šlápni na brzdu, aby utekl z posilovače podtlak. Potom budeš i ve 30km/h brzdit snad i očima, jen abys to zastavil. Závodní auto musí nejen jet, ale hlavně brzdit. Jinak čiň jak je ti libo, proti gustu..... :lol:

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#6 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od VanThomas »

Když si vyšlapu posilovač, musim se s nim pak přetlačovat, když ho úplně vyhodim, bude to o dost lepší...
Nakonec erko taky brzdí, jen to neni pro jemnou nožku :)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#7 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Presne tak.. v posilovaci je pekne tvrda pruzina - myslim si ze to nebude tak spatny.. jinak mam v planu udelat pro zadek/predek vzdycky zvlast pumpu, a na vahadylko - budu si moc regulovat brzdovej pomer na zadek/predek ... Ale to je az EVO 2 ted hlavne aby to brzdilo, a aby to jezdilo=)

Jinak mam v garazi elektrickej posilovac brzd.. ale ma takovou divnou odezvu...

Budu dale informovat co a jak se dari, nebo nedari..
- Pro normalni jizdu to tak moc nebude... ( ale minimalne parkrat do tydne se v tom svezu :-D )
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#8 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od VanThomas »

TESA píše:Presne tak.. v posilovaci je pekne tvrda pruzina - myslim si ze to nebude tak spatny.. jinak mam v planu udelat pro zadek/predek vzdycky zvlast pumpu, a na vahadylko - budu si moc regulovat brzdovej pomer na zadek/predek ... Ale to je az EVO 2 ted hlavne aby to brzdilo, a aby to jezdilo=)

Jinak mam v garazi elektrickej posilovac brzd.. ale ma takovou divnou odezvu...

Budu dale informovat co a jak se dari, nebo nedari..
- Pro normalni jizdu to tak moc nebude... ( ale minimalne parkrat do tydne se v tom svezu :-D )
když si hodíš do googlu něco jako "úpravy škoda 130 L/A" s trochou snahy najdeš k těm stavitelnejm brzdám výkresy a konkrétní typ použitejch válců
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#9 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

No vidis to .. dekuji moc..
Jeste asi udelam hydraulickou rucni brzdu(ale tu uz mam v hlave) =)

A nakonec se jeste naucit ridit :-D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#10 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od VanThomas »

TESA píše:No vidis to .. dekuji moc..
Jeste asi udelam hydraulickou rucni brzdu(ale tu uz mam v hlave) =)

A nakonec se jeste naucit ridit :-D
úplně přesně se ten textík jmenuje "Sportovní úpravy podvozku Š 130 L/A"
běžně ke stažení na mnoha stránkách...
kapalinová ručka je tam taky :)

až bude hotovo rád se kouknu, pro trojky mám slabost, bylo to první volvo, s kterým jsem jezdil (s B19A to taky byl slušnej oktávkobijec :twisted: )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#11 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

http://www.rallyinfo.no/2004/bilder/bil ... sjekko.jpg

Todle urcite znate, ze jo ?
Docela je zajimavy, ze to auto vypada naprosto "seriove" ... :)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#12 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Takze, motor uz sedi na prirube, uz mam jakztakz udelanej vejfuk, jeden drzak motoru hotovej, a predelany brzdy.. jen je zapojit a doufat, ze budou fungovat..

co chybi: trubky k chladici, a pak ta elektrika :-( s ni fakt nejsem kamarad...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#13 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Dneska motor zavrcel...
Hned je vetsi chut do prace...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#14 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Sibr »

Víc info :tlesk: jsem zvědav jak to dopadne, držim palce :palec:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#15 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Kód: Vybrat vše

http://www.edisk.cz/stahni/64508/Video010.3gp_7.64MB.html
Tak tohle je dnesni start, uz i se zapojenou a nalitou vodou..

Jen nevim jak ma bejt.. nebo spis kam ma bejt zapojenej volnobeznej ventil... a taky by to asi chtelo nejakej filtr sani, aby to melo trosku odpor.. jelikoz kdyz se s tim jede, tak to bezi jenom na tri..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#16 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Sibr »

Mazec :mrgreen: ty kola z 16V jsou na tom brutalní. Víc fotek, víc info :D
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#17 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

:-) Motor musi ven.. :-D zapomnel jsem dat do setrvaku lozisko, do kteryho zajizdi ten konec mrkve, aby byla vystredena.... dela to strasnej bordel, a asi by to tak dlouho ani nejezdilo...

Jinak musel jsem dat jiny palivovy cerpadlo, jelikoz To co jsem mel.. z Citroena BX melo malej tlak, takze to ve vyssich otackach moc nebezelo.. - ted je tam z CRXa - z cehoz plyne dalsi problem. Cerpadlo z CRXa bylo puvodne v nadrzi, a ja ho do nadrze nemam jak dat, takze puvodni nadrz se nebude pouzivat a bude tam "bezpecnostni" nadrz z trabanta... :-)
(puvodni se muze vyuzivat k ruznemu dovazeni zadku aby to bylo voc pretacivy (napr vodou) :DD :lol: :lol: )

Jeste je potreba vyresit filtry sani, atd... a mohlo by to snad i pekne jet... ted to porad ve vyssich nejak strili..

A dalsi poznatek.. Motor usadit na tvrdsi, ne-li silonovy silentbloky, jelikoz motor v motorovym prostoru lita jako vitr v bedne :-D
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#18 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Sibr »

No tak jste klucí šikovný ne? ;-) a ten filtr je to nejmenší. Jinak bych ti doporuči si tu nádrž (nechat) udelat na míru do kufru. stejnak mají tvar krychle nebo obdelníku, aby kolem byl prostor pro případnou deformaci skeletu. Jo a Rám by taky nebyl od věci :mrgreen: No a ten motor přidělej pořádně,ať je to celé na úrovni a stojí ta námaha za to.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#19 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Ram mam.. =) No, nadrz se muze udelat vzdycky, ted postaci asi ta trabantacka, je asi na 25litru a to by melo ia 100km stacit asi vzdycky..

Tak motor jsem dal na silentbloky, ale asi to nebylo nejlepsi reseni.. chce ho to tam dat skoro natvrdo..

.... jen doufam ze to prskani ve vysokejch je tim filtrem...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#20 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Peťo-goalie »

Je to krasa ste machri :palec:
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera :mrgreen: :palec: ak je to mozne. :oops:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#21 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

goalie píše:Je to krasa ste machri :palec:
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera :mrgreen: :palec: ak je to mozne. :oops:
To by nemel bejt problem kdyz budes mit vse potrebne.. Jen je problem to udelat hezky..
S tim ja si hlavu nelamu, jelikoz to moc na normalni jezdeni nebude, takze o nejakou estetiku nejde..

1.6 - > T4 to bys mel stejnej narust vykonu jako ja... todle bude z 50kW na min 100kW =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Peťo-goalie
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 342
Registrován: 16 roků 8 měsíců

#22 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od Peťo-goalie »

TESA píše:
goalie píše:Je to krasa ste machri :palec:
To aby som vymenil motor na mojej 1.6 na T4 od Rogera :mrgreen: :palec: ak je to mozne. :oops:
To by nemel bejt problem kdyz budes mit vse potrebne.. Jen je problem to udelat hezky..
S tim ja si hlavu nelamu, jelikoz to moc na normalni jezdeni nebude, takze o nejakou estetiku nejde..

1.6 - > T4 to bys mel stejnej narust vykonu jako ja... todle bude z 50kW na min 100kW =)
To je len sen predpokladam ze na tomto motore budem jazdit az do konca jeho zivotnosti. :lol: minimalne 5rokov dufam ze dlhsie. :mrgreen:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#23 Pokus - Zastavba 1.8 16V do 343

Příspěvek od TESA »

Tak nekde se mi ztratila mrska jiskra.. a ne a ne ji vykresat.. :(

Achjo, jak ja tu elektriku nesnasim ....
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“