Právě je 19 lis 2018 01:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
řešil to už někdo ? nějak mi tam překáží "modulator valve" ..... dal jsem tam MBC ale při zvednutí tlaku to škube (i při lehkym takže fuel cut nehrozí) ....

dá se ten origo "modulator valve" odstranit ? na spodek vede tlak od sání , další co z něj jde vede k waste gate na turbu a nahoře to vee ještěk FPR .. . . . tipuju že když hodim tu hadičku od FPR přímo na sání a ty dvě co vedou do ventilu spojim přes MBC tak by se nemělo nic stát akorát by byl vyřazenej ventil . .. ..

dále bych potřeboval info :
1) kolik je origo plnící tlak
2) motor se řídí přes MAF nebo přes MAP ?
3) kolik L/hod dává originál palivová pumpa ?
4) kolik ccm maj origo vstřiky

a jen jako bonus otázku se zeptám jestly je možná sehnat vůbec někde HAUSSER MOTORSPORT přední nárazník :)

THX za rady :palec:

_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 568
Bydliště: sk- trnava
nismo.power píše:
dále bych potřeboval info :
1) kolik je origo plnící tlak

0,5 Bar, potom napis ked bude nieco nove ;-)

_________________
850 T5R 2.0 1995 green


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 08:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2007
Příspěvky: 69
Bydliště: Krupka
2) kacaj do toho oba dva, vim ze MAP reguluje delku vstrikovaneho paliva

_________________
460 TD, modra nemetal 94


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 08:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
Tak to je fakt divoký auto :))
zvláštní je že někdy cuká , někdy jede klidně přes 1b .. . . .
zkusim ten pitomej ventil zlikvidovat pryč a uvidí se :)

_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2008 15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2006
Příspěvky: 568
Bydliště: sk- trnava
inak pozri aj sem, ono by to mohlo ist aj takto :
viewtopic.php?f=11&t=11585

_________________
850 T5R 2.0 1995 green


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 20:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2008
Příspěvky: 13
Bydliště: Praha
dík to je taky ono :)

_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2008 18:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2006
Příspěvky: 244
Bydliště: Praha
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
480ky moc neznam,ale tlak je opravdu 0,5b.
Rizeni tipuji MAF senzorem a vstriky max. cca 250ccm

Jinak to prepojeni by teoreticky fungovat melo - opet rikam "teoreticky"...

_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.079s | 17 Queries | GZIP : Off ]