Volvo 340 - jinej motor

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#26 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od Sarkasmic »

to v nizkejch to utopis,otevres obe komory v karbecu a valis tam moc benzinu,musis si vychytat kdy se ti otvira druha komora-v jaky poloze pedalu. Do 2500-2800 na prvni komoru a pak tomu slapnout a otevrit druhou komoru,radit ve 4500-4800-radit rychle a s plinem az na podlahu-otacky padnou spet na 3500 a unesou otevreny obe komory... Netoc to nad 4800,to uz se pretaci motor a nestiha vyplachovat... Predstih ti nepovim,na to nemam znalosti... Jen proste pocitej s tim ze je to 1.4 a jeste k tomu s karbecem a kdyz tomu das plnej kybl,tak tam neni zadna ridici jednotka nebo neco,co ti upravi davky paliva atd... S karbecem musis umet jezdit... Ja s 1.4kou v pohode stihal 2.o od 0 do nejakejch 120km h,pak uz na to ten motor nestaci. Se starym autem musis umet,ne jen plyn a a qvalty,ale i cit...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#27 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od TESA »

... tak mel jsem 120tku .. takze se starym autem jsem jezdil.. i se spartakem.. ale tady to se chova nezdrave, ve srovnani s timhle, ale tohle narozdil od 120tky docela jede... =)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#28 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od maxwell »

Předstih je podle mne automatický. Alespoň na dvoulitru mám senzor na setrváku, kterýžto kabel vede k ind. cívce, aby to kopalo kdy má. Tam je taky podtlak ze sání, a dává tomu předstih.
Rozdělovačem můžeš taky točit. Ale ním jestli to půjde upravit.
Ovšem nevím taky co přesně tam máš ty, jestly ty renaulty jsou stejný jak Volvo.

Mně se zdá že to je do 3000 ot. taky lenivý. ale na nížší otáčky to prostě jen pomaleji zrychluje avšak sílu to pořád má, sic menší,ale je tam.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#29 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od TESA »

Tak jsem koupil renaulta 19 s tou 16ventilovou 1.8mou... a jede to fakt pekne, dole to nezere, a nahore to taha pekne za prdel (kdyz jsem to provazel tak jsem se honil s XC90 a ta se asi hodne divila kdyz jsem ji ujizdel.. =) (a v D5ce nebyla)

No takze me ted ceka akorat vyndat motor, a do volvika ho zase dat, nerikam ze to bude snadny, ale zase tak slozity to bejt nemuze.. Prohledal jsem net a objevil jsem treba tohle...

Kód: Vybrat vše

http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?t=4574&postdays=0&postorder=asc&start=0
Takze to jde, uz se tesim, a budu informovat...
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#30 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od maxwell »

Co se týká toho tisícihranu tak se to projevovalo u slabších motorů. Dvoulitry nejsou tak zranitelný. :twisted: Jsou trochu líp dimenzovaný. Takže 2.3 turbo v pohodě. :twisted:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#31 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od Sarkasmic »

a videl jsi tu kulatinku nekdy na vlastni oči? Neřekl bych,že je to zrovna dobře dymenzovaný na to aby to utahlo tak silnej motor jako 2.3 turbo...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#32 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od maxwell »

Teď jsi mne dostal, neviděl. Ale podle Kluků na Volvo300mania je to bezproblémové. Tak abych nekecal, ale to co jsem si přečet tak svědčí že někteří B230FT tam mají stále origo.




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2,5l 16 valve Penta engine, custom exhaust manifold to house turbo (I think it was holset hx40, but can't remember for sure), burns rubber at 3rd gear when flooring according to owner of car, has welded diff and driveline from 360 (car is 340 saloon), front springs where from 164 but cutted if I don't remember wrong.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#33 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od VanThomas »

taky si uvědomte, že ten kardan je mezi motorem a převodovkou, tedy přenáší maximálně krouťák motoru, proto může být mnohem tenčí než u klasiky...

btw. taky jsem ho neviděl...ale to mi nebrání bejt chytrej jak televize :twisted:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#34 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od Sarkasmic »

to je pravda že přenáší jen kroutak od motoru,ale pokud se mi ho s dvoulitrem podařilo strhnout,tak co mu teprv udělá 2.3 turbo... ? A to co je na 1.4ce-ta hlinikova trubka-tak to je snad ten nejhorsi vynalez co jsem zatim videl... Pravda je,ze jsem toho dvoulitra dovezl s tim ze nema sanci na preziti a tak jsem s ním podle toho zacházel,ale pokud odšlápnu našlápnutější motor než ten origo,tak bych tomu nevěřil...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#35 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od TESA »

Jej.. pockejte, .. ta 1.4 ma hlinikovou trubku na prenaseni vykonu ? .. Tak to je blbe... no budu se modlit, aby to ta 1.8 nestrhla..
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#36 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od maxwell »

Tak pro mne by to nebyl problém, mohl bych si v práci udělat nějakou jinou, a nebo silnější náhradu.
A jinak co jsem já zkoušel tak bez problému. :twisted:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#37 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od Sarkasmic »

TESA píše:Jej.. pockejte, .. ta 1.4 ma hlinikovou trubku na prenaseni vykonu ? .. Tak to je blbe... no budu se modlit, aby to ta 1.8 nestrhla..
Jo,u 1.4 je hlinihova trubka,v ni sou zalisovany gumovy silentbloky a v tom je ocelová vložka s vnitřním tisícihranem. U 1.4 je to dost problém-na jednom autě odešel uplně a jedno auto co sem dovezl bylo na díly právě kvůli špatnýmu kardanu... Pokud bys měl zájem mám kardan i převodovku pro 2.0-plug and play výměna... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 126
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav

#38 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od TESA »

Diky za nabidku.... ta prevodovka je 4q, nebo 5q ?
btw, dnes jsem vyndaval tu 1.8ku z renaulta, ale jsem docela spatnej z toho kolik je tam elektriky.. nevim jak to vsechno pozapojuju, aby ten motor vubec naskocil=)
_________________
VOLVO 850 T5 (95) - bylo
VOLVO 343 DL (1.4) -> (1.8) F7P rallye (79)
VOLVO 343 DIESEL (1.6) -> (1.9) (85)
VOLVO 343 GL (1.4) (89) - potrebuju se zbavit, nechce nekdo ?

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#39 Volvo 340 - jinej motor

Příspěvek od Sarkasmic »

5q. Jestli to je neco podobnyho,jako muj motor v R5,tak preju prijemnou zabavu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“